Mites heinä-elokuussa Joutsan yöelämä kun Joutsenlampea ei ole. Mistä irtoaa mökkiläisherrasmiehille varmimmin: Huttula, Kellari, Jurtti, Tupa vai pitääkö lähtee Syvälahtee tai Kalholle?
Mistä löytyy parikymppistä misua tai 30-40-v omaan kotiporsaaseen kyllästynyttä seikkailunaista?
Joutsenlammen aikaan saanti oli varmaa! Kerrankin muistan kun käytii lampireissun jälkeisellä viikolla yhdellä korjaamolla piipahtamassa, oli perkele yrittäjän muija punasena kun tajus että oli vviettäny yönsä meikän mökillä!
Missä paras iso jako?
5
151
Vastaukset
- Kimppakivaakos
Soon silviisii että paria jaettavaa kohden on neljä jakajaa , jos sulla on laiha lompakko niin sulle jää vain kylmä kätösesi .
- kjhgfghj
minä olen ihan suosiolla noussut bussiin ja mennyt kalholle, siellä nojaa seinään ja akat tekee työn eli hakee tanssimaan ja sitten imetään vaikkua korvasta yöhön asti ja siirrytään naisimmeisen omalla autolla takaisin lähtöpisteeseen, ja sitten ihan vaan normaalit rumbat ja sävellykset ja homma on bueno
- Omaankäteiseen
Oletko huomannut , koskaan et ole kahdesti saanut samalta joten lyylit loppuvat .
- ajokoneenetsijä
en tietenkään ole, ethän sinäkään aja samalla taksilla kahta kertaa. materiaalipula on joutsassa tosiasia. ajokoneet on haettava ulkopaikkakunnilta
- OnniMatikassa
Jos pikkutunneilla nainen kaipaa ihan oikean miehen seuraa !!! niin hän tulee meikän ovikelloa rimpauttamaan , oven auettua hänen kaipuunsa täyttyy .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379