Mites heinä-elokuussa Joutsan yöelämä kun Joutsenlampea ei ole. Mistä irtoaa mökkiläisherrasmiehille varmimmin: Huttula, Kellari, Jurtti, Tupa vai pitääkö lähtee Syvälahtee tai Kalholle?
Mistä löytyy parikymppistä misua tai 30-40-v omaan kotiporsaaseen kyllästynyttä seikkailunaista?
Joutsenlammen aikaan saanti oli varmaa! Kerrankin muistan kun käytii lampireissun jälkeisellä viikolla yhdellä korjaamolla piipahtamassa, oli perkele yrittäjän muija punasena kun tajus että oli vviettäny yönsä meikän mökillä!
Missä paras iso jako?
5
172
Vastaukset
- Kimppakivaakos
Soon silviisii että paria jaettavaa kohden on neljä jakajaa , jos sulla on laiha lompakko niin sulle jää vain kylmä kätösesi .
- kjhgfghj
minä olen ihan suosiolla noussut bussiin ja mennyt kalholle, siellä nojaa seinään ja akat tekee työn eli hakee tanssimaan ja sitten imetään vaikkua korvasta yöhön asti ja siirrytään naisimmeisen omalla autolla takaisin lähtöpisteeseen, ja sitten ihan vaan normaalit rumbat ja sävellykset ja homma on bueno
- Omaankäteiseen
Oletko huomannut , koskaan et ole kahdesti saanut samalta joten lyylit loppuvat .
- ajokoneenetsijä
en tietenkään ole, ethän sinäkään aja samalla taksilla kahta kertaa. materiaalipula on joutsassa tosiasia. ajokoneet on haettava ulkopaikkakunnilta
- OnniMatikassa
Jos pikkutunneilla nainen kaipaa ihan oikean miehen seuraa !!! niin hän tulee meikän ovikelloa rimpauttamaan , oven auettua hänen kaipuunsa täyttyy .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942