Bisneksen vuoksi vaihtuvat lääkärit heillä, mikä osa ongelmaa.
Sama potilas, aina uusi paikkakunnalle rientänyt kiireinen lääkäri.
15 potilasta per tunti, 3 lääkäriä, joista 2 harjoittelijoita - pääasia, että liikevaihto kasvaa.
Vaajakosken kioskissaan eivät edes kyenneet ottamaan verikoetta, mikä lähes koitui kissan kohtaloksi.
_Lääkäri_ ei osannut ottaa verikoetta.
Kiertäkää helvetin kaukaa Univet
3
79
Vastaukset
- hyviäovat
kuka lääkäri, Vaajakoskella on aika pysyvät lääkärit mun mielestä olleet. Muutenkin luotan Killi/Varesmaa/Ridell -kolmikkoon, muita Univetin lääkäreitä ei ole ollut käytössä.
Itse olen kulkenut 15 vuodessa ja pettymysten kautta Pet-Ami (=auswich)->Animagi (konitohtorila)->Viitaniemi (ok)->Univet -polun, ja Univet on ainakin noista paras - hyviäkyllä
Minä myös käytin ihan tällä viikolla kissaani Vaajakosken Univetissa ja nimen omaan verikokeissa. Kyllä se homma hoitui ihan hyvin. Ja sen puolentoista tunnin aikana mitkä olimme en nähnyt ollenkaan muita potilaita.
Voisitko siis selventää vähän tuota omaa kokemustasi. - 1450
Ei se mieleisen eläinlääkärin löytäminen vaikeaa ole. Jos joku ei miellytä, voi mennä toiselle. Tuollainen huutaminen on ala-arvoista, asiallinen palaute on eri asia. Me käydään Sirpa Korhosella ja hänelle 5 tähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035