Bisneksen vuoksi vaihtuvat lääkärit heillä, mikä osa ongelmaa.
Sama potilas, aina uusi paikkakunnalle rientänyt kiireinen lääkäri.
15 potilasta per tunti, 3 lääkäriä, joista 2 harjoittelijoita - pääasia, että liikevaihto kasvaa.
Vaajakosken kioskissaan eivät edes kyenneet ottamaan verikoetta, mikä lähes koitui kissan kohtaloksi.
_Lääkäri_ ei osannut ottaa verikoetta.
Kiertäkää helvetin kaukaa Univet
3
65
Vastaukset
- hyviäovat
kuka lääkäri, Vaajakoskella on aika pysyvät lääkärit mun mielestä olleet. Muutenkin luotan Killi/Varesmaa/Ridell -kolmikkoon, muita Univetin lääkäreitä ei ole ollut käytössä.
Itse olen kulkenut 15 vuodessa ja pettymysten kautta Pet-Ami (=auswich)->Animagi (konitohtorila)->Viitaniemi (ok)->Univet -polun, ja Univet on ainakin noista paras - hyviäkyllä
Minä myös käytin ihan tällä viikolla kissaani Vaajakosken Univetissa ja nimen omaan verikokeissa. Kyllä se homma hoitui ihan hyvin. Ja sen puolentoista tunnin aikana mitkä olimme en nähnyt ollenkaan muita potilaita.
Voisitko siis selventää vähän tuota omaa kokemustasi. - 1450
Ei se mieleisen eläinlääkärin löytäminen vaikeaa ole. Jos joku ei miellytä, voi mennä toiselle. Tuollainen huutaminen on ala-arvoista, asiallinen palaute on eri asia. Me käydään Sirpa Korhosella ja hänelle 5 tähteä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346