Kiitos kaikille jo vastanneille tiedoista englantilaisen kouluun liittyen. Kysyisin viela tarkennusta ystavyyssuhteisiin. Tulevatko lapset kouluun ympari paakaupunkiseutua, vai asuvatko he suurimmalta osin meilahden lahettyvilla? Jos lapset tulevat kauempaa, onko tullut ongelmia ystavyyssuhteiden solmimisessa tai yllapidossa?
Ystavyyssuhteet Englantilaisessa Koulussa?
MuuttoSuomeen
1
77
Vastaukset
- kaikki_kunnossa
Onneksi kaikki tulevat Meilahden ympäristöstä. Kerran kuulemma yksi Haagalainen aloitti, mutta se homma jouduttiin lopettamaan heti alkuunsa. Ei siis millään meninannut syntyä ystävyyssuhteita ja niiden ylläpito oli aivan karmeeta johtuen mm. pitkästä välimatkasta (siis haloo, Haagasta Meilahteen, kuka edes keksii sellaista).
Mutta nyt on hyvä, kaikki ovat Meilahdesta ja koulun on helppo solmia ylläpitää oppilaitten ystävyyssuhteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664470
- 1053495
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373190Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472473
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52119- 222004
- 1961897
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91408