Alppilan autohuolto

terse77

Hirvittävä kokemus,520 euroa maksoi määräaikaishuolto,siihen kuului mukamas pesu,ei oltu pesty autoa ainakaan hyvin,ja tekivät yli 100 euron edestä muuta mitä ei olisi tarvinnutkaan ilmoittamatta,välttäkää kyseistä liikettä.

12

3800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaavaroa

      Missä päin tämä liike

      • Alppilan.naapurista

        Ainakin Oulussa on Alppila ja taitaapa siellä muutama pikkupajakin olla. En tiedä, kun olen itse yli 40 vuotta omat autoni huoltanut ja korjannut. Vaan sitäpä ennen kuusi vuotta alan kouluja kävin, muutaman vuoden korjaamollakin asensin ja 17 tuhanteen Volvon pohjaan pulttasin osia kiinni Torslandassa. Niin että harvoin tulee asiaa autokorjaamoon... Ja olenkin ilvehtinyt, että jos minun pitäisi auton korjauksesta maksaa, en pystyisi ajamaan sillä. Ei rahat riittäisi...


    • Persot

      Tosi ahneita paskiaisia.

    • waerros

      Helsingin konalassa ,sijaitsee kyseisen liikkeen yksi korjaamo.

      • Rivarimuija

        Konalasta huonot kokemukset. Määräaikaishuollon jälkeen joutuu viemään vielä muualle huoltoon missä korjataan ne viat jotka Alppilan autohuolto jätti korjaamatta vaikka pyydettiin. Muutenkin ihme hutilointia, syylarin ja painesäiliön korkkeja ei osata laittaa kiinni. Eli kun haet huollosta niin avaa konepelti ja laita kaikki mahdolliset korkit kiinni ja vie lisäksi toiseen huoltoon.


    • KallistaPaskaa

      Taitaa olla aikas paska liike?

    • Anonyymi

      Joo ja tänään minulla skoda kodiag huolto jonka puoliso vei sinne. Huolto ilmoitti että pitäisi vaihtaa jarrupalat eteen sekä taakse, muuten ok mutta kun hinta oli 480e. Juu ei!!

      • Anonyymi

        Niin, sen automaillin viimeinen kirjain on kyllä Q, eikä G!
        Vastaavat pienet kirjaimet ovat vastaavasti q ja g, eivätkä nämä edes äänny
        samoin. Myös C ja G sotketaan yleisesti.
        Q ääntyy Kuu, ei Guu kuten joskus kuulee ja G ääntyy Gee.
        Luulisi helposti, ettei Suomessa ole kouluja ollenkaan.
        Lisäksi korvani särähtävät aina niiden puhe, jotka luulevat, että mm. tunnettu
        ompelukone, moottori- tai polku- pyörä on Husovarna.
        Ei se ole Husovarna, vaan Husqvarna ja näitä laitteita laitteita on aikanaan
        valmistettu Huskvarna-nimisessä kaupungissa Keski-Ruotsissa.
        Tuotemerkkiin K on vain vaihdettu Q:ksi.
        Edelleen pitäisi mielestäni sanoa Biilteema, eikä "billtema" ja sii moor, eikä "seemore"!
        Virheet tuntuvat vain lisääntyvän, eikä vähentyvän. Vironvenäläinen oluenmyyjä ei tiennyt,
        että se Olvin olut on nimeltään A. le Coq. Hänen mielestään se oli ALE GOG!
        Coq on muuten ranskaa ja tarkoittaa kukkoa.
        Ääntämällä ja kirjoittamalla väärin, ei anna hyvää kuvaa itsestään.
        Sitähän voisi edes vähän yrittää!


    • Anonyymi

      Kuka vie autonsa korjaamolle?? itse olen huoltanut ja korjannut autoni vuodesta 1994 alkaen jolloin aloin autoilemaan, Takuualaiset autot korjaan ja huollan myös, takuu on voimassa vaikka itse teet, se on tehtävä tehtaan ohjeiden mukaan ja orkkis varaosilla, huoltakaa ja korjatkaa autonne itse, saa säästöä todella paljon ja mukavaa tekemistä. Monet tyypithän asuu lähes autotallissa jonne kasataan sohvia ja kaljalaatikoita sekä vietetään aikaa, itse tosin en pysty kyllä kajlaa juomaan muutenkaan puhumatta että pitäisi jotain hommaa tehdä, ei onnistu kun alkais väsyttää..mutta minä olenkin amatööri viinaksien kanssa.

      • Anonyymi

        Jos autosi on vuosimallia 1994, niin ehkä sitten. Vaan kun uudemmissa autoissa on sitä elektroniikkaa, joka kaipaa päivittämistä ja ylläpitoa. Moottorinohjaus tarvitsee aina uusimmat softat, ja muutenkin täytyy aina tarkistaa mahdolliset vikakoodit. Monet kohdat vaativat erikoistyökaluja ja valmistajan ohjeita, jolloin kotitarveasentaja voi tehdä ison rahallisen vahingon alkaessaan itse säätelemään.


    • Anonyymi

      Siinäpä se, kun tahallaan tehdään autoista elektroniikkapelejä rahan lypsämiseksi nippelivilleiltä. Siksi ajankin vm -89 pikkuautolla. Itse voin korjata ja huoltaa ja kulkee vähällä bensalla. Viime kesänä testasin, 1150 km:n matkan ajoin tahallani 80 km/h ja kulutukseksi sain 4,33 litraa satasella. Autolla ajettu vasta 540 000 km.

    • Anonyymi

      Ei saa huoltohintoja kysymälläkään ;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe