Jotakin toimintaa. Mua kyllästyttää, kun mitään ei tapahdu.
Nyt A-nainen oikeasti
10
58
Vastaukset
- oppituntisinulle
Jos olet MIES etkä pelkkä miehen kuva niin kuuleppas, laitahan itse asioille kyytiä.
Äläkä venttaa niaseltas aloitteita ! - Jaahasniinpäjuu
Tee itse jotain jos kyllästyttää.
- HALOOmäsoitan
sulle, textaan, sähköpostaan, kamppaan, huudan perääsi, ajan tiellesi pokittain, tönin selkääsi, tungen samaan pöytään kanssasi. vilkuttelen kassajonossa. Mitä noista en ole vielä tehnyt vuoksesi :))? Teen sen jos vastaat tähän tunnistettavasti.
- A...i
Et oo vielä valitettavasti mitään noista tehnyt.
- hushushänelle
"HALOOmäsoitan" Tää oli hyvä:D Minä olen kans joskus ajatellut, että joku kerta mä kamppaan herraa, niin sen on pakko pysähtyä edes hetkeksi:) tai jos tietäisin, missä sen auto on parkissa, niin kävisin tökkäsemässä takapuskuriin:)) Ois pakko ottaa yhteyttä. Minäkin A niin kuin aika moni muukin, mutta iitä ei löydy:( joten enpä viitsi väärää miestä hätyytellä
- menehoitoon
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/05/31/elama-narsistin-kanssa-ainaista-kujanjuoksua
Tuossapa sinulle faktaa itsestäsi. - A-nainen
Eräs A-nainen vastaa... Harmittaa ettei olla nähty kuin kerran. :(
- vaimikä
ap:n nimimerkki: aasi??
- YksiANainen
Täälläkin yksi A-nainen mietiskelee yhtä mukavan oloista miestä.
Ei olla nähty pariin kuukauteen. Ei oo vielä mieli suostunut silti unohtamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4376210- 875490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514507- 834033
- 544006
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33636SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933559Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1253293Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713261- 432319