Nollapäivähaavoittuvuuksia Microsoftin Internet Explorer -selaimessa
"MS IE -selaimesta on löytynyt neljä nollapäivähaavoittuvuutta. Haavoittuvuuksien onnistunut hyväksikäyttö mahdollistaa hyökkääjän ohjelmakoodin suorittamisen kohdejärjestelmässä"
"Vaihtoehtoisesti käytä jotain muuta selainta kuin Internet Explorer."
https://www.viestintavirasto.fi/kyberturvallisuus/haavoittuvuudet/2015/haavoittuvuus-2015-064.html
Internet Explorer -selain vaarallinen!
7
<50
Vastaukset
- eiooeijää
Ei tänne saa tuollaisia kirjoittaa, siitä tuntuu seuraavan hillitöntä itkua ja hammastenkiristelyä, meinasivat minutkin melkein elävältä syödä aloituksesta.
- VAROITUS
Poistattivat sen ylläpidolla, koska on liian arka aihe varoittaa IE:n käytöstä.
- Ie-poistoon
Kiitos varoituksesta, asensin Firefoxin käyttöön.
- hyvä_valinta__
Firefox on huoleton selain.
Odotan että tuosta tulee enemmän tietoa. Jos aukot ovat vielä olemassa kun exploitit on saatu exploit kitteihin niin sitten täytyy ottaa Chrome väliaikaisesti käyttöön.
Ei ole vielä tämän päivän eikä huomisenkaan asia.- vapunen--
Vakoiluselain on hyvä valinta.
- tyhmä_kärsii
vapunen-- kirjoitti:
Vakoiluselain on hyvä valinta.
Chromessa se puheentunnistus on aktivoituna, eikä sitä saa pois päältä. Tietokoneissa joissa on mikrofoni, ovat alttiina salakuuntelulle. Itse olen laittanut mikrofonin biosista kiinni, vaikka en käytä vakoiluselaimia. Firefox on paras valinta, sitä voi käyttää aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750