anteeksi pyynnöllä.
SINÄ teet sen aloitteen
19
<50
Vastaukset
- Hyvää_yötä
En tee ja tiedät sen. Aika luovuttaa...
- sorryhoney
Sit se on good bye ei good night,
- Hyvästikö
Okei...
- jäähyvästit
Hyvästikö kirjoitti:
Okei...
Hyvästi.
- kimppahyvästi
jäähyvästit kirjoitti:
Hyvästi.
Kuka jäi? Ketä? Saanko minäkin jättää hyvästit?
- Sanojasanoja
Sanotaan kaikki yhdeskoos hyvästi. Ei koskaan pahasti.
- elieialoitetta
Mitä pyytäisin anteeksi, onkin hyvä kysymys.
- jopasjopass
ai mun pitäs pyytää kun sä leikit varattuna...?
- totuusontämä
Itseltään sietää pyytää jos varatun kanssa leikkiin ryhtyy.
- nytriittäätää
Aina uudestaan pyydän anteeksi.
- mistä_pyytää
Anteeksi? Siitä että olen muuttamassa pois? Vai siitä että en huomioinut sinua palstalla?
- heikotonjäät
Taitaa olla sen aloitteen tekeminen aika heikoilla kertoimilla tuon perusteella.
- Pyytäisin
Onko niin, että vain sinä tiedät, mitä pitää pyytää anteeksi?
Ja voiko sekin tieto olla väärinkäsitys?- tahallistaoli
Ei.
- Pyytäisin
Mitä pahaa on tehty?
- ahmed-ahne
Aloittaja mahtanee olla niin rakastunut ettei tiedä mitä tehdä. Suosittelen taistelua vimoseen tappiin asti jos asiat tälleen ovat.
- älähuoli
Olin juuri tulossa laittamaan tänne että kaikki jotka anteeksipyyntöä kaipaavat, tulevat sen varmasti vielä irl saamaan minulta. Siitä en tosiaan tingi, voit olla varma että tulen pyytämään.
- alotusvailopetus
Sitähän minä yritin:(
- Juupjuup
Mitäs jos pyydät itse anteeksi? Oisko mitenkään mahdollista? Mitä pyydän anteeksi J?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770