Tällänen ongelma mulla on kun mulla on tämä windows 7 pro ja asensin tuohon firefoxin etusivkuksi.
Ongelma kun noissa vanhoissa windows vistassa mulla oli google etusivuna ja siinä ylhäällä oli sitten linnkejä esm (iltalehti.fi) (nettiauto.com) (nordea.fi) eli miten saan tähän firefoxin etusivulle nämä samat linkit jotka avautuvat yhdellä klikkauksella?
Etusivun linkkien palkki ongelma
4
120
Vastaukset
- gfdggdfhghg
vastaus on kirjanmerkkipalkki näkyviin...
:)- alkeiskysymys
Miksi kirjainmerkkien sivupaneelissa olevat kirjainmerkit eivät näy kirjainmerkkipalkissa? Kirjainmerkkipalkissa ovat vain Useimmin avatut (tyhjä) ja aloitussivu (tyhjä).
Vielä toinen ongelma. Nettisivun voi suurentaa oikean yläkulman 'Avaa valikko' -nappulan painikkeella. Asetus kuitenkin katoaa, kun selaimen sulkee. Miten suurennoksen saa pysyväksi? Nettisivut ovat yleensä surkean kapeita liian pienellä tekstillä. Pysyvä IE-suurennos on helppo nakki. - alkeiskysymys
Täytyykö kirjainmerkit todellakin vetää erikseen kirjainmerkkipalkkiin, kun ne on ensin tallennettu sivupaneeliin? Näin sain kirjainmerkit näkyviin yläpalkkiin.
- plus40prossaa
Kirjaimerkit tallentuvat heti näkyville sivupaneeliin, mistä ne on vedettävä yläreunan kirjainmerkkipalkkiin. Kun kirjainmerkin poistaa kirjainmerkkipalkista, se katoaa yllättäen myös sivupaneelista. Aika yksisuuntainen, ei ihan loppuun asti mietitty viritelmä tämä Firefoxin kirjainmerkkihässäkkä. Voi olla, että jossakin piileskelee taas joku mystinen ruksi, mikä muuttaa kaiken paremmaksi. En tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006