Voinkohan enää jatkaa....?

Soft-fighter

Olen harrastanut vapaaottelua ja kb:ta 18 v saakka nyt oon jo melkei 3 kymppinen, on ollut myös taukoja. Olen alkanut kärsimään ahdistuksesta ja pienestä masennuksesta ja menetin työkykyni , terapeuttini sanoi että voin jatkaa kys. lajeja kohtuudella ja suosittelikin että jatkaisin koska olen tällä hetkellä työttömänä ja minulla on ollut vaimoni kanssa myös ajoittain todella vaikeaa, väkivaltainen en ole ollut kertaakaan liittomme aikana. Luonteeni ei ole väkivaltainen lukuunottamatta jotain vuosien takaisia känni mustasukkaisuus jupakoita. päihteitä en käytä nyt ollenkaan en edes alkoholia, päihteiden kanssa on ollut ongelmaa joskus. nyt yli 3v täysin raittiina. Ainut sellainen asia ehkä nyt huolettaa patoutunut viha mitä olen kerryttänyt sismpääni aik paljon koska olen todella kiltti luonteeltani ja ihmsiet ovat käyttäneet sitä puolta minussa hyväkseen. En ole mikään kova tyyppi enkä haluu olla ku oma itteni :) Minulla on myös todella rankka lapsuus väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Nyt vaan tässä kelaa taas elämää ja ihme shitti ajatuksia välillä ja haluu ottaa vastuun asioista ja itestää ja kelaa että voiko ja kannattaako jatkaa, treenit on kyl auttanu paljon olen saanut kanavoida patoutunutta vihaa tyynyihin, sparri on menny suht hyvin ei oo tullu mitää ylilyötejä ja jotain projisointeja ja pysyny ihan "urheilunhengessä" homma. Tai sit menee vaan kuntonyrkkeilyyn ... :D Tää ei ole mikää vuodatus juttu vaan että kyselen vähän jengin mielipidettä ja täällä käy myös noit valmentajia lukee näit juttuja.

2

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sparraaja

      Ei noilla sun taustoilla ole mitään tekemistä itse asian kanssa. Olet jo harrastanut vapaaottelua niin mikset voisi jatkaa siitä mihin jäit ? Aseta päämäärä hieman itseäsi paremmalle tasolle ja pyri sinne. Vähän paremman kans voit sparrata kovempaa jolloin omat kulmat ja haaveet hieman pyöristyvät siinä sivussa kyytiä saadessasi. Jos ajatellaan niitä viha tunteita niin pakkohan sun on taipua pahemman kyydityksen estämiseksi. Eikös se mene niin et jos suutut häkissä niin se vie harkinta kyvyn ja näin ollen myös altistut suuremmalle kyyditykselle ja se toinen käyttää tilanteen hyväkseen.

    • Kokeiles

      Lyönti- (ja potku-) lajit saattavat lisätä aggressiivisuutta. Kokeile jotain painiskelua väliin, kun sulla sitäkin osaamista on pohjalla. Porukkakin on keskimäärin rennompaa imo. Tai toki jotain ihan muuta urheilua mikä saattaisi kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2291
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe