Voinkohan enää jatkaa....?

Soft-fighter

Olen harrastanut vapaaottelua ja kb:ta 18 v saakka nyt oon jo melkei 3 kymppinen, on ollut myös taukoja. Olen alkanut kärsimään ahdistuksesta ja pienestä masennuksesta ja menetin työkykyni , terapeuttini sanoi että voin jatkaa kys. lajeja kohtuudella ja suosittelikin että jatkaisin koska olen tällä hetkellä työttömänä ja minulla on ollut vaimoni kanssa myös ajoittain todella vaikeaa, väkivaltainen en ole ollut kertaakaan liittomme aikana. Luonteeni ei ole väkivaltainen lukuunottamatta jotain vuosien takaisia känni mustasukkaisuus jupakoita. päihteitä en käytä nyt ollenkaan en edes alkoholia, päihteiden kanssa on ollut ongelmaa joskus. nyt yli 3v täysin raittiina. Ainut sellainen asia ehkä nyt huolettaa patoutunut viha mitä olen kerryttänyt sismpääni aik paljon koska olen todella kiltti luonteeltani ja ihmsiet ovat käyttäneet sitä puolta minussa hyväkseen. En ole mikään kova tyyppi enkä haluu olla ku oma itteni :) Minulla on myös todella rankka lapsuus väkivaltaa ja hyväksikäyttöä. Nyt vaan tässä kelaa taas elämää ja ihme shitti ajatuksia välillä ja haluu ottaa vastuun asioista ja itestää ja kelaa että voiko ja kannattaako jatkaa, treenit on kyl auttanu paljon olen saanut kanavoida patoutunutta vihaa tyynyihin, sparri on menny suht hyvin ei oo tullu mitää ylilyötejä ja jotain projisointeja ja pysyny ihan "urheilunhengessä" homma. Tai sit menee vaan kuntonyrkkeilyyn ... :D Tää ei ole mikää vuodatus juttu vaan että kyselen vähän jengin mielipidettä ja täällä käy myös noit valmentajia lukee näit juttuja.

2

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sparraaja

Ei noilla sun taustoilla ole mitään tekemistä itse asian kanssa. Olet jo harrastanut vapaaottelua niin mikset voisi jatkaa siitä mihin jäit ? Aseta päämäärä hieman itseäsi paremmalle tasolle ja pyri sinne. Vähän paremman kans voit sparrata kovempaa jolloin omat kulmat ja haaveet hieman pyöristyvät siinä sivussa kyytiä saadessasi. Jos ajatellaan niitä viha tunteita niin pakkohan sun on taipua pahemman kyydityksen estämiseksi. Eikös se mene niin et jos suutut häkissä niin se vie harkinta kyvyn ja näin ollen myös altistut suuremmalle kyyditykselle ja se toinen käyttää tilanteen hyväkseen.

• Kokeiles

Lyönti- (ja potku-) lajit saattavat lisätä aggressiivisuutta. Kokeile jotain painiskelua väliin, kun sulla sitäkin osaamista on pohjalla. Porukkakin on keskimäärin rennompaa imo. Tai toki jotain ihan muuta urheilua mikä saattaisi kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51