http://www.uusisuomi.fi/raha/61712-lehti-paljasti-viranomaisen-salaisen-muistion-windows-8-tietoturvariski
”Saksan tietoturvaviranomainen varoittaa Windows 8 –käyttöjärjestelmän olevan tietoturvariski, kertoo saksalaislehti Die Zeit.
Lehden käsiinsä saamassa salaisessa muistiossa tietoturvaviranomainen kehottaa saksalaisia virkamiehiä, virastoja ja liittovaltion hallinnon muita toimijoita välttämään Windows 8:aa.”
Windows 8 on tietoturvariski
11
<50
Vastaukset
- huputihui
http://fin.afterdawn.com/uutiset/artikkeli.cfm/2014/02/23/hs_nokian_lumia-puhelimet_vuotavat_tietoja_ulkomaille
”Nokian Lumia-puhelimien käyttötietoja (voi) vuotaa Yhdysvaltain turvallisuusvirasto NSA:lle. Lumia-puhelimissa käytettävä Windows Phone -käyttöjärjestelmä välittää käyttäjän yksityisiä tietoja Microsoftille Yhdysvaltoihin.” - eli_nyt_
"Ohjelman tämänhetkinen versio sallii käyttäjän kieltää Microsoftilta pääsy tietokoneelleen. Zeitin mukaan ohjelman vuonna 2015 julkaistavassa versiossa tätä mahdollisuutta ei enää ole, vaan Microsoftilla on aina pääsy Windows 8 –koneille."
- uyhsgte
Mitä sitten?
- gatesbill
Olisiko jutulla jotain yhteyttä yksityisyyden suojan kanssa?
- uyhsgte
gatesbill kirjoitti:
Olisiko jutulla jotain yhteyttä yksityisyyden suojan kanssa?
Mitä sitten, aivan sama.
- vakoilukiintiö_täyttyi
uyhsgte kirjoitti:
Mitä sitten, aivan sama.
Ei ole kaikille aivan sama, kun kaikki ei ole samanlaisia luusereita kuten sinä. Itse jätän kyllä Windowsit pois käytöstä.
- Ohjelmapuute
vakoilukiintiö_täyttyi kirjoitti:
Ei ole kaikille aivan sama, kun kaikki ei ole samanlaisia luusereita kuten sinä. Itse jätän kyllä Windowsit pois käytöstä.
Minä jätän kaikki linux jakelut pois, ohjelmapuute kiintiöni täyttyi.
- lapsihyvä
vakoilukiintiö_täyttyi kirjoitti:
Kaikki eivät usko ihan kaikkea lukemaansa.....
- filtteri_off
Alkuperäinen juttu on vuodelta 2013. Oikeudenpäätöksellä jutun levittäminen kiellettiin. Tietoturvaviranomainen ei esiinny omalla nimellään.
Todella vakuuttavaa:)))
Suomessa Seiska pystyy samaan....... - Kaikki_ne_ovat
Jokainen windows on, rakas watson.
Eikös kaikki tietotekniset vehkeet ole jollain tavalla tietoturvariskejä?
IoT:ta tässä ajattelin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760