häiritsee meitä caravaanareita törkeillä ohituksillaan,ette osaa pyytää edes tietä.ennen ammatti kuorma auto ja yhdistelmä ajoneuvo kuljettajat pyysi tietä antamalla pyyntö merkin omilla torveillaan jolloin hitaampi matkakodin kuljettaja kuuli ohitus pyynnön ja ensi tilaisuuden tultua antoi vilkulla merkin oikealle kaksikertaa ja pudotti noputta ,ohtus olisi ripeää ja turvallista.olen eläkkeellä oleva yhdistelmä ajoneuvon kuljettaja .ajoinaikas paljon tukki autoa .kesällä tytäreni oli matka kodillaan keski suomessa reissussa ja yhdistelmä ajoneuvon kuljetta ohittaessaa osui vauun ja autoon.tämä ala arvoista täysin ammattitaidotonta käytöstä.siinä häpäisee ajo tavallaan koko ammattikunan ja juttu leviää saa muiden kuljettajien vihat niskaanssa ja lisäksi menettää keikkoja.nyt meidän tyttö inhoaa jopa maeidän omia kuljettajia ,kiitos sen kuskin suostu enään rattiin ,hän on meidän emäntä joka ruokkii meidät.kuskeilla on tekemistä saada luotto takaisin.miettikää kun ohitatte matka perä vaunu siellä voi olla emäntä lapsineen joka rauhalliseti lapsiensa turvalli suuden takia.
Rekkaliikenne
8
129
Vastaukset
- yhdistelmätakana
Mitäs ajaa jurnutatte sitä alinopeutta. Ajakaa 80km/h niin ongelmia ei ole.
Viime viikollakin yksi karavaanari jurnutti 50km/h ajamani täysperän edessä.
P-paikkakin oli kuin tilauksesta vähän matkan päässä mutta ette te pirulaiset anna tietä. Ohi ei päässyt kun oli mutkainen tie.
Ehtii niitä maisemia katsella vaikka jossain parkissakin eikä hidastamalla 50km/h vauhtiin tien tukoksi !- rahtariT
No millä tiellä se pahvilaatikon vetäjä oli.
- hahahahaaaaa
Vaihda sä saatanan orja hommia jos olet vittu niin tyhmä ,että ajelet tunti liksalla urakkaa.taidat olla peräkammari tranvestiitti joka saa orgkuja ajaessaan rekalla
- helvnengels
Mitä sitte minäkin ajelen 70kmh.koska se on turvallinen nopeus.te sensijaan vaarannette muiden turvallisuuden ohituksillanne.ja yksi juttu mitä vittua te ajelette esim. Vanhaalahdentietä niillä rakkineillanne.vittu tules mua ärsytämään niin otan asuntovaunun irti ja tulen perääsi ja joku saa turpaan.
- sopiiyrittää
Sinä aikana kun sinä irrottelet sitä liikuteltavaa paskahuussia autosiperästä on ehtinyt mennä jo niin paljon autoja ohi (eli se kilometrien jono minkä aiheutit) ettet sillä laiskalla "veturillasi" koskaan saa ohitettua niitä kaikkia ja tavoita minua!
- tavataanmunapää
Vittu olet kyrpä väärässä aitono todella nopea ja kiihtyyhetkessä 200kmh.pakoon et pääse ja saatanan nuhapummoujen ritsa jono ohitetaa niin nopesti että teiän paska rakkineet ei edes tajua mikä siitä meni.kokeiles milkku mun auto on hopea musta ja 600hvä
- Kari57
"Sankari" tappoi taas lapsen Tampereella. Etelän kehätiet näiden Herrojen pikataipaleita. Jos 30 vuoden aikan olen nähnyt 10 rekkaa,joka noudattanut sääntöjä(nopeus 80),siinä 7 liikaa. Psykologinen testi pakolliseksi näille "sankareille".
- Anonyymi
Onko yhtään ainoaa kuorma-auton kuljettajaa/rekkakuskia joka ei tule roikkumaan peräpuskuriin kiinni.
Eikö nämä aivottomat tajua jos edessä ajava joutuu äkillisesti jarruttamaan vaikka hirven vuoksi niin rekkakuskilta välimatka menee jo reaktioaikaan vaikka isotkin autot pysähtyy kohtuu lyhyellä matkalla.
Toinen virhe minkä tekevät on se että varsinkin talvella ajautuvat kaarteessa osittain keskiviivan toiselle puolen kun vauhtia on tilanteeseen nähden liikaa eivätkä näin voi ajaa täysin omaa kaistaansa ja/tai kyse on vain silkasta huolimattomuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765