Olen 10.vuotias poika, tarvitsen rahaa.mm ilmakivääriin,perhosettiin ja kalastustarvikkeisiin,ja vähän säästöönkin.
yht.hinta noin.300-400€
Miten saan helposti rahaa niihin,oon jo keränny pulloja ei paljon herunu...
ideoita ideoita;)
ps.tällä hetkellä säästössä noin.80€
Miten tienata helppoa rahaa???
5
116
Vastaukset
- sdfsdf
ala pyytää viikkorahaa/kuukausirahaa vanhemmiltas ja kysy muilta mitä ne haluis ja paljo ne maksais siitä ja ehkä löydät vähä halvemmal ja siit saat lisärahaa pari euroo.
- MeneMetsään
Poimimaan sieniä ja marjoja.
- Eividdu
Mee mussuttaa sitä äidinmaitoo vaa
- jeesataannysitvaa
Kalastustarvikkeissa voinet säästää jonkin verran jos perheestäsi löytyy toinen kuka tykkää kalastaa (vaari ja tai pappa mukaanlukien). Kyseinen henkilö varmasti haluaa auttaa sinua hankkimaan rahaa sitä varten. Eli kotitöitä tai muuta siivousta varmasti luvassa.
Ilmakivääriä varten vanhemmat eivät välttämättä ole kovinkaan innoissaan auttamassa sen ostamisessa. Myy vaikka vanhoja leluja, tee kotitöitä viikko- tai kuukausirahaa varten. Syksymmällä varmaan pääset haravoimaan pihoja rahallista korvausta vastaan. - söpötyttö
Asutko lähellä puolaa. Jazz kadulla on sellanen hommeli et jos kiipee heiluvat ja pyörivät tikkaat ylös saa satasen mut se on tosi vaikeeta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61805Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695