Haluaisin kuulla kokemuksia tutorkoulutuksesta ja toiminnasta noin yleisesti.. Millaista on???
Tutorkoulutus
5
730
Vastaukset
- Tuuttor
Olin viimme keväänä kaksi päiväisessä tuuttor koulutuksessa ja eipä siinä mitään järkevää oppinut. Jotain lapsellisia leikkejä neuvottiin käyttämään fuksien tutustuttamiseksi. Meillä suju kaikki helpommin kun käytiin ostamassa riittävä määrä viinaa Tallinnasta, kyllä ujous ja turha jäykistely katosi kaikista yhdessä illassa.
- Ado
Tutorkoulutus riippuu ihan koulusta.... Eri kouluilla on eri tavat. Meillä koulutus oli ihan hyvä ja lisäks tutorointi palkallista.....
- Tutor itsekin
Tutor-toiminnassa mukana olemista. Kontakteja, yhteistyökykyä ja positiivista näkyvyyttä eri sidosryhmien välillä!
Koulutus on mitä on, mutta tekeminen antaa kiksejä :)
- Anonyymi
Onko tutorien tehtävä myös kiusata oppilaita? Kahdessa eri koulussa tutor on kiusannut minua, kummassakin tämä tutor on ollut nainen. Vaasan ammattikorkeakoulussa hän ilmeisesti teki pilaa naamastani painamalla hänen omaa naamaa lasia vasten luokan ulkopuolella, luokan edessä. Tämä sama taisi solvata "siaksi" monta kertaa ulkona.
Vaasan yliopistossa hän sanoi tylyn ja syyllistävän kommentin sen jälkeen kun olin käynyt vessassa. Hän sanoi jotenkin että "kaikki joutui odottamaan sinua". Olisiko pitänyt sitten virtsata housuihin? Eikö vessassa saa käydä? Hän myös lähetti sähköpostin, joka on voinut tehdä pilaa minusta. Siinä viestissä oli ranskalaisin viivoin laitettu tietoa, minä tein samalla tavalla muistiinpanoja, siis ranskalaisin viivoin. Hän on myös ehkä voinut kertoa tietoa siitä mitä maksoin asunnosta missä asuin, koska joku samalla luokalla oleva tuntui tietävän tällaisia asioita ja tämä tutor taisi pyytää kirjoittamaan paperiin tietoa asunnon maksusta.- Anonyymi
Mitähän syytä tutorilla olisi ollut kiinnittää huomiota juuri sinuun? Ehkä luulet itsestäsi liikoja.
Melkein jokainen tekee muistiinpanoja ranskalaisin viivoin, et takuulla ole ainoa eikä tutorisikaan. Kuvittelet kummallisia.
On kyllä muiden kannalta tylsää, ettet voinut järjestää vessakäyntiäsi toisin. Napina siitä on ymmärrettävää, vaikka ei ehkä kovin fiksua.
Jokainen joutuu vastaanottamaan myös kritiikkiä, siihen olisi hyvä tottua ja siitä pitäisi ottaa opikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029