Tutorkoulutus

neiti

Haluaisin kuulla kokemuksia tutorkoulutuksesta ja toiminnasta noin yleisesti.. Millaista on???

5

809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuttor

Olin viimme keväänä kaksi päiväisessä tuuttor koulutuksessa ja eipä siinä mitään järkevää oppinut. Jotain lapsellisia leikkejä neuvottiin käyttämään fuksien tutustuttamiseksi. Meillä suju kaikki helpommin kun käytiin ostamassa riittävä määrä viinaa Tallinnasta, kyllä ujous ja turha jäykistely katosi kaikista yhdessä illassa.

• Ado

Tutorkoulutus riippuu ihan koulusta.... Eri kouluilla on eri tavat. Meillä koulutus oli ihan hyvä ja lisäks tutorointi palkallista.....

• Tutor itsekin

Tutor-toiminnassa mukana olemista. Kontakteja, yhteistyökykyä ja positiivista näkyvyyttä eri sidosryhmien välillä!

Koulutus on mitä on, mutta tekeminen antaa kiksejä :)

• Anonyymi

Onko tutorien tehtävä myös kiusata oppilaita? Kahdessa eri koulussa tutor on kiusannut minua, kummassakin tämä tutor on ollut nainen. Vaasan ammattikorkeakoulussa hän ilmeisesti teki pilaa naamastani painamalla hänen omaa naamaa lasia vasten luokan ulkopuolella, luokan edessä. Tämä sama taisi solvata "siaksi" monta kertaa ulkona.

Vaasan yliopistossa hän sanoi tylyn ja syyllistävän kommentin sen jälkeen kun olin käynyt vessassa. Hän sanoi jotenkin että "kaikki joutui odottamaan sinua". Olisiko pitänyt sitten virtsata housuihin? Eikö vessassa saa käydä? Hän myös lähetti sähköpostin, joka on voinut tehdä pilaa minusta. Siinä viestissä oli ranskalaisin viivoin laitettu tietoa, minä tein samalla tavalla muistiinpanoja, siis ranskalaisin viivoin. Hän on myös ehkä voinut kertoa tietoa siitä mitä maksoin asunnosta missä asuin, koska joku samalla luokalla oleva tuntui tietävän tällaisia asioita ja tämä tutor taisi pyytää kirjoittamaan paperiin tietoa asunnon maksusta.

• Anonyymi

Mitähän syytä tutorilla olisi ollut kiinnittää huomiota juuri sinuun? Ehkä luulet itsestäsi liikoja.
        Melkein jokainen tekee muistiinpanoja ranskalaisin viivoin, et takuulla ole ainoa eikä tutorisikaan. Kuvittelet kummallisia.
        On kyllä muiden kannalta tylsää, ettet voinut järjestää vessakäyntiäsi toisin. Napina siitä on ymmärrettävää, vaikka ei ehkä kovin fiksua.

Jokainen joutuu vastaanottamaan myös kritiikkiä, siihen olisi hyvä tottua ja siitä pitäisi ottaa opikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3441
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      8
      1484
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1453
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1235
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      873
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      241
      861
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      859
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    9. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      818
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      798
    Aihe