Hei en omista moista masinaa, mutta saako tehtyä tyhjän etusivun? Olen tehnyt androidissakin sillein, että ei ole vain kun yksi työpöytäsivu ja siinä on pelkästään puhelut, viestit, chrome ja whatsapp. Minua ainakin häiritsee suunnattomasti, että etusivu on täynnä puhelimen ohjelmista. Oma henkkoht syy välttää laitetta on juuri tuo, mutta jos se tyhjä sivu onnistuu niin sittenhän se ois ihan varteenotettava.
kysymystä iphonesta?
10
<50
Vastaukset
- Latencyman
1 kuvakkeen joudut jättämään jos haluat jostakin kumman syystä lähes tyhjäksi jonkun sivun mutta voihan ne ohjelmat laitella myös kansioihin ja nimetä ne.
Mutta nämäkin vain siis orkkis versioissa, onhan näitä tehty muitakin mutta ne on niitä jb hommia ne.- Latency
Mä liimasin näytön päälle Valkosen kontaktimuovin. Nyt ei typerät toimimattomat ikonit häiritse.
- Parantaamuutennäköä
http://www.sinelli.fi/sinelli/product/ProductFamilySearch.action?productFamilyId=24091
Tää toimii, voi vetästä takakannekin peitoon, se vika kontaktimuovissa on ettei useampaa kerrosta voi laittaa päällekkäin, tuppaa irtoamaan. - Latencyman
Latency kirjoitti:
Mä liimasin näytön päälle Valkosen kontaktimuovin. Nyt ei typerät toimimattomat ikonit häiritse.
Mitkä toimimattomat kuvakkeet ei toimi?
Taidat puhua androidista? - Latencyman
Parantaamuutennäköä kirjoitti:
http://www.sinelli.fi/sinelli/product/ProductFamilySearch.action?productFamilyId=24091
Tää toimii, voi vetästä takakannekin peitoon, se vika kontaktimuovissa on ettei useampaa kerrosta voi laittaa päällekkäin, tuppaa irtoamaan.Tuolla tavoinko olet androidissa peittänyt näytön, ompa se järkevää puuhaa, onkohan aloittajakin tuota tarkoittanut.
- ehdottaja
kannattaisi kehittää myös oma henkkoht syy välttää iPhonea
- Kasvatuslaitos
Latenssiakaan ei ole saatu venytettyä
- Jööti-antroit
Kasvatuslaitos kirjoitti:
Latenssiakaan ei ole saatu venytettyä
Audiolatenssi on ios laitteissa todella pieni verrattuna lagaavaan androidiin jossa todellakin on audiolatenssi aivan tajuton.
- Luuserit
Yhtään iphonea ei ole kuussa., miksiköhän ?
- SittenHeräsin
Olen ravintola Kuussa ja useammalla täällä on laagaava i phone, parilla lasi rikki ja joku on vetänyt jopa valkosta kontaktimuovia näytön päälle kun tuo toimimaton widgetti haittaa niin paljon.
Hemmetti näitä trolleja !
http://www.ravintolakuu.info/fi/etusivu/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018864- 695825
- 245407
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni415291Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385134Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h895050- 624553
- 434227
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on543535- 493205