Voihan J mies

oottoisenoma

Tämä ei ole vitsiä, eikä trolli. On vaan niin ikävä sun silmiä, sun ääntä, sun olemista, sun syliin. Aina ei saa, mitä haluaa kuitenkaan.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksihän

      Onko oikeasti?

      • aptässä

        Oikeasti? Mitä tarkoitat?


      • Ettäettä
        aptässä kirjoitti:

        Oikeasti? Mitä tarkoitat?

        Onko oikeasti ei vitsi tai trolli?


      • apedelleen
        Ettäettä kirjoitti:

        Onko oikeasti ei vitsi tai trolli?

        En vitsaile rakkaudella. Alkoi ehkä leikkimielisesti vuonna miekka ja kirves. Nyt on jo leikit leikitty, aika sen on näyttänyt.


      • Elikkäs
        apedelleen kirjoitti:

        En vitsaile rakkaudella. Alkoi ehkä leikkimielisesti vuonna miekka ja kirves. Nyt on jo leikit leikitty, aika sen on näyttänyt.

        Sä siis rakastat häntä?


      • apedelleen
        Elikkäs kirjoitti:

        Sä siis rakastat häntä?

        Mikäs kuulustelu tää on? :D


      • Semmoinenvaan
        apedelleen kirjoitti:

        Mikäs kuulustelu tää on? :D

        No rakastatko? :D


      • apvastaa
        Semmoinenvaan kirjoitti:

        No rakastatko? :D

        Siltä se vähän vaikuttaa ;)


      • toisinapäivinä
        Semmoinenvaan kirjoitti:

        No rakastatko? :D

        Rakastaa ja toisina ei :) klo19.00-01.30 on kovinta aikaa. Aamu-päivä ei niinkään ehkä tietysti riippuu päivästä :) ja puute tilan iskiessä rakkaus suorastaan touhuaa :) Eli mieliala rakkaus


      • Jännäätuo

        No ei se mitään :D ei tunteilleen voi mitään. Vai että mieliala rakkautta ;D


      • eimitäänmielialasta

        Ap kyllä tuntee 24 h.


      • Kuulustelijataas

        Mites tää rakkaus sitten näkyy sinun elämässäsi? Vaikuttaako se jollain tavalla sinun ja rakkautesi kohtaamiseen?


      • apvastaa
        Kuulustelijataas kirjoitti:

        Mites tää rakkaus sitten näkyy sinun elämässäsi? Vaikuttaako se jollain tavalla sinun ja rakkautesi kohtaamiseen?

        Hyvä kysymys kuulustelijalta. :D No tuota, sanotaanko näin, että käyttäydymme tilanteen huomioon ottaen. Eipä tässä ole paljon mihinkään voinut ryhtyä. Mutta kumpikin taitaa tietää toisensa tunteet.


      • Kuulustelija
        apvastaa kirjoitti:

        Hyvä kysymys kuulustelijalta. :D No tuota, sanotaanko näin, että käyttäydymme tilanteen huomioon ottaen. Eipä tässä ole paljon mihinkään voinut ryhtyä. Mutta kumpikin taitaa tietää toisensa tunteet.

        Selvä. Jos itse näet tämän rakkauden kohteesi niin näytätkö hänelle kiinnostustasi vai pidätkö sitä piilossa?


      • apmiettii
        Kuulustelija kirjoitti:

        Selvä. Jos itse näet tämän rakkauden kohteesi niin näytätkö hänelle kiinnostustasi vai pidätkö sitä piilossa?

        Silleen sopivasti... Missä menee raja? Luulen, että vaimonsa jo aavistaa. Se on se naisen vaisto.


      • apedelleen

        Niin, kuten alussa tuli selväksi. Hän ei kuulu minulle. That´s the problem and I am not proud of myself.


      • Kuulustelija

        Jep. Sopiva on sopiva. Kannattaa olla itsestään ylpeä. Kaikella on omat tarkoituksensa.


      • apedelleen
        Kuulustelija kirjoitti:

        Jep. Sopiva on sopiva. Kannattaa olla itsestään ylpeä. Kaikella on omat tarkoituksensa.

        No enpä tiedä tämän tarkoitusta.


      • Kuulustelija
        apedelleen kirjoitti:

        No enpä tiedä tämän tarkoitusta.

        Eiköhän se joskus selviä.


      • apmeneenukkuun
        Kuulustelija kirjoitti:

        Eiköhän se joskus selviä.

        Liippaako läheltä, kuulustelija? Vai miksi kuulustelet? :D


      • Kuulustelija
        apmeneenukkuun kirjoitti:

        Liippaako läheltä, kuulustelija? Vai miksi kuulustelet? :D

        Liippaa :) hyvää yötä!


      • apzzzzz
        Kuulustelija kirjoitti:

        Liippaa :) hyvää yötä!

        Samoin sulle...


      • juhatapionsanoin

        ...pelätä ei saa, jos onnen milloinkaan, tahtoo saavuttaa.. Mitä toivot että jää, kun kaikki riisutaan, saitko rakastaa?


      • Kuulustelija

        Totta visertää Juha Tapio. Hyvät sanat.


      • appäikkäreillä
        Kuulustelija kirjoitti:

        Totta visertää Juha Tapio. Hyvät sanat.

        Juha Tapio ja tämä biisi on yksi mun lemppareista.. ;)


      • Kuulustelija
        appäikkäreillä kirjoitti:

        Juha Tapio ja tämä biisi on yksi mun lemppareista.. ;)

        Hyvä biisi on totta :)


    • jannemaridraamakuningata

      Voi Mari kun oot mustasukkainen! Kannattaisko hakea apua?

      • tieteellisesti

        Janne ja Mari jutut on hätävarjeluna tekaistu juttu.
        Tuulesta temmattua ja en ymmärrä miten tämän naisen mieliala muuttuu näin. Alkaako äkisti kaduttamaan tekemänsä aloitus vai mikä on?
        Ehkä tyydyt asioimaan näin :)


      • Jannejamari

        Vittu hermot ne on mullakin!!! alappas kertomaan kenestä jannesta ja marista on kysymys!!! Ikä sukunimet paikkakunta!!! Sinuna varoisin vääristä syytöksistä!!! Ettei vaan.....


    • Jpelleily

      Ketju alkaa huoh...
      Ei näitä enää tänne kannattaisi kirjoittaa.

      • tieteellisesti

        Täysin totta. Näihin ei voi enää kukaan tosissaan ottaa kantaa. Oikea nimi tai edes kunnon tuntomerkit auttaisi hyvin pienesti asiaa.


    • frendiheidänolen

      J on ollut varattu jo pitkään. He oikeesti rakastaa toisiaan. Siihen olisi todellakin hankala tunkeutua väliin joten koitapa jatkaa matkoihisi.

      • Meehoitoon

        Mari sulla on ongelma.


      • eimarilla
        Meehoitoon kirjoitti:

        Mari sulla on ongelma.

        Ole ongelmaa. Palsta on ongelma joten turha vetää nimiä ja arvioida ketään.
        Omaan arvio voi myös jättää toisten parisuhteet. -J


      • mustasukkainensekopää
        eimarilla kirjoitti:

        Ole ongelmaa. Palsta on ongelma joten turha vetää nimiä ja arvioida ketään.
        Omaan arvio voi myös jättää toisten parisuhteet. -J

        Mari lopeta toi esiintyminen. Hohhohhoijaa.. mee terapiaan.


      • mari_on
        Meehoitoon kirjoitti:

        Mari sulla on ongelma.

        Ihastunut ja seksuaalisen kompleksin pyörteissä


    • AlkuperäiselleyksJ

      Oletko kertonut tunteesi J:lle selvästi vai ihaillut salaa kaukaa. Rohkeutta peliin, kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

      • pohtiiap

        Niin mistä sen rohkeuden löytäisin...


      • pohditaan_yhdessä

        No mitäs on, jos ei ole sitä miltä näyttää? Vihjeitä pöytään, jotta pääsen palapeliä ratkomaan. Ostin muuten tänään mansikoita yhteiseltä tuttavaltamme; Maistuisi varmaan sinullekin, kuoharin kera. ♡


      • T4Two

        kyllä tietää...ja siltikin kaukaa ...mulla ei oo enää aikomusta jättää mitään enää kertomatta vaikka tääl välillä pöhköä kaikkee tekstinä päästän ...mutta kaikkea kun ei voi saada ... tunteita ei siltikään tarvitse salata..


      • iiihhaanaaa
        pohditaan_yhdessä kirjoitti:

        No mitäs on, jos ei ole sitä miltä näyttää? Vihjeitä pöytään, jotta pääsen palapeliä ratkomaan. Ostin muuten tänään mansikoita yhteiseltä tuttavaltamme; Maistuisi varmaan sinullekin, kuoharin kera. ♡

        Jotenkin niin suloista kera kahvien ja kaakun :)


      • eimitäänmansikoitamuttaJ
        pohditaan_yhdessä kirjoitti:

        No mitäs on, jos ei ole sitä miltä näyttää? Vihjeitä pöytään, jotta pääsen palapeliä ratkomaan. Ostin muuten tänään mansikoita yhteiseltä tuttavaltamme; Maistuisi varmaan sinullekin, kuoharin kera. ♡

        En tunne ketään mansikanmyyjää, kannattaa tehdä semmonen 1000 palan peli, niin kuluu aika mukavasti.


      • T4TwoJand
        T4Two kirjoitti:

        kyllä tietää...ja siltikin kaukaa ...mulla ei oo enää aikomusta jättää mitään enää kertomatta vaikka tääl välillä pöhköä kaikkee tekstinä päästän ...mutta kaikkea kun ei voi saada ... tunteita ei siltikään tarvitse salata..

        Tuo teetä kahdelle kuulostaa kyllä hyvälle, mukana ois J ja ?.


      • aptässätaass
        eimitäänmansikoitamuttaJ kirjoitti:

        En tunne ketään mansikanmyyjää, kannattaa tehdä semmonen 1000 palan peli, niin kuluu aika mukavasti.

        Ap ei tunne myöskään mansikanmyyjää ja jättää tänä vuonna mansikat ostamatta muutenkin.


      • tuntisitko
        aptässätaass kirjoitti:

        Ap ei tunne myöskään mansikanmyyjää ja jättää tänä vuonna mansikat ostamatta muutenkin.

        Ketään sienimyyjää? Tämä J tarvii kunnon tripit että pystyy tätä palstaa lukemaan ;)


      • T4Two
        T4TwoJand kirjoitti:

        Tuo teetä kahdelle kuulostaa kyllä hyvälle, mukana ois J ja ?.

        tiedonkeräilyhalu/uteliaisuus voi joskus koitua kohtalokkaaks ....:) :) ja sit ilman noita kahta ei mitään uutta koskaan tiedä...ohimeneväks ei voi moittia...vuosien tulosta...


      • Jmmmiiieeesss
        T4Two kirjoitti:

        tiedonkeräilyhalu/uteliaisuus voi joskus koitua kohtalokkaaks ....:) :) ja sit ilman noita kahta ei mitään uutta koskaan tiedä...ohimeneväks ei voi moittia...vuosien tulosta...

        Tieto lisää tuskaa, niinkuin sanotaan. Pieni uteliaisuus/ tiedonjano ei silti ole pahasta...tieto on valtaa. Joskus noilla tunteilla vaan pelataan...valitettavasti. Missäs kupposet juodaan?;-)


      • T4Two

        tainnu peli-iät jo mennä ohi... kokemus tuo varmuutta kuten jokin rahalaitoksen mainos väittää...tosin ei sekään päde tunne-elämän kohdalla ... :) välillä... olo o kuin "teinillä "...elämä on yllätyksiä...:) teetä ja empatiaa ...tai jotain...


      • T4TwoandJ
        T4Two kirjoitti:

        tainnu peli-iät jo mennä ohi... kokemus tuo varmuutta kuten jokin rahalaitoksen mainos väittää...tosin ei sekään päde tunne-elämän kohdalla ... :) välillä... olo o kuin "teinillä "...elämä on yllätyksiä...:) teetä ja empatiaa ...tai jotain...

        Elämänkokemus tuo kyllä varmuutta, vaan en silti vannoisi, ettei pelaa, elämä näet kouluttaa monella tapaa.


      • T4Two
        T4TwoandJ kirjoitti:

        Elämänkokemus tuo kyllä varmuutta, vaan en silti vannoisi, ettei pelaa, elämä näet kouluttaa monella tapaa.

        ...ehkäpä kokemukset opettaneet jo olemaan pelaamatta ja kaikenlaiset "koijarit" nähty ... josko itselle turvatumpaa kauempaa rakastaa ilman ehtoja ... vaikka koskaan ei yhteistä tulevaisuutta olisi... siltikin ...tunteet on totta.


    • tunnelmaa
    • sekosi_jiihin

      Mä olen sun j. Eiku J. Isolla. Olen sun ja haluat mut. En onneksi ole yhtään itserakas. Olen kaikkien haluama J oijjettä tämä on vänkää kesajankulua Jiikissaja hiiri-leikkiä. Sä oot nyt Jii ota kii, hihiii.

      • kuuleppasnyt

        J ei ole mikään eläinrääkkääjä!!! Aika helvetin brutaalia touhua HÄVETKÄÄ!


      • Jtykkääkissoista
        kuuleppasnyt kirjoitti:

        J ei ole mikään eläinrääkkääjä!!! Aika helvetin brutaalia touhua HÄVETKÄÄ!

        Mitä nyt "kissoja" välillä vähän kiusaan, kun ne on niin mun perään. ;)


    • Miksi ylipäätään jätit siis J-Miehen?

      • aptässä

        En tunne ketään Juhaa.


      • Jonkun muun J-miehen kuitenkin tunnet;)


    • burnauskiskiskissa

      J on wwf-jäsen. tiedän sen j:n.

      • eipäs

        Ole vaan world war 3


    • pyyntoplease

      Jos lerran J miehellä vaimo ilmottakaa hännellekkin please.

    • juhanvaimo

      tuu tänne meidän ovelle kertoon asias akka niin tönäsen sua turpaan! =)

    • jiikö

      Mitä mitä? Kiitos.

      • kaipaaKoo

        niin ja sitä...


    • soitarinkutakerro

      En olis edes vihanen sulle mut olisin onnellinen jos kertoisit etten jatkaisi moisen liuseri pillun kerjääkän kanssa enään elämääni ja hukkaisi hyviä vuosiani boisin vielä löytää sellaisen joka rakastaisi vain minua eikä pettäisi heti kun silmä välttää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1849
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      190
      1507
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1421
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      168
      1386
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      990
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      933
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      921
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe