Tai tietäähän tuon kun koko elämä on tämän palstan varassa.
jo on taas ruune vauhti päällä
14
<50
Vastaukset
- entinenakkase
Ettei se vauhti olisi sinut häikäissyt ja näet vain yhteen pisteeseen.
Hyvä kun ruuneperi on mukana, on sinullekin hommia kun kuljet perässä vahtimassa ja kommentoimassa, kun ei elämääsi sitten kai muuta mahdukkaan. - harkitensanottu
Tämä aloittaja kateellinen kun palstan miehet ei häntä noteeraa. Ruune on ihan ok, jjoutava jess ja ynnämuu tosi hieno mies. Siinä palstan kärkikolmikko.
- Tuntematon.yksilö
Tuntemattomia nimiä meikälle. Kuten te kaikki muutkin. Mutta. En ole ruuneperi, vähiten huomionkipeä. Olen vaan matkalla milloin mihinkin ja poikkean eri tiluksilla.
Nimim kus.sut
Näin on! Pieniä rippeitä joudun tämän palstan lisäksi tältä elämän polun varrelta vielä poimimaan.
- ihimittelen
On siinä se että vähemmän kirjoittavat eivät uskalla kirjoittaa palstalle ollenkaan kuin heidän viestinsä ylimaalataan välittömästi.
Jonkunlaista palstan ryöstöviljelyä niiltä, jota ovat vielä alle 80 vuotiait. - tämän-kerran
ihimittelen kirjoitti:
On siinä se että vähemmän kirjoittavat eivät uskalla kirjoittaa palstalle ollenkaan kuin heidän viestinsä ylimaalataan välittömästi.
Jonkunlaista palstan ryöstöviljelyä niiltä, jota ovat vielä alle 80 vuotiait.Miksi ei uskalla?
Se on itsetunnon puutetta jos ei uskalla kirjoittaa!
Pitää vain alkaa kasvattamaan itseään siihen, että uskaltaa kirjoittaa muutakin kuin arvostella ruunea, tai muita vakinikkejä.
Otetaan vain se malka omasta silmästä ja kannustetaan ihan jokaista kirjoittajaa, vaikka ei kukaan kehu jokaisen mielipiteen jälkeen kenenkään kirjoituksia tai runoja, niin siitä vain tekstiä jota on kiva lukea, siihen kykenee jokainen, jos ei alennu ruunea kohti sylkemään.
Kyllähän täällä jo osa sanoistaan tunnetaan, mutta pannaan taudin piikkiin, eli viha ei parane lääkkeillä!!!! tämän-kerran kirjoitti:
Miksi ei uskalla?
Se on itsetunnon puutetta jos ei uskalla kirjoittaa!
Pitää vain alkaa kasvattamaan itseään siihen, että uskaltaa kirjoittaa muutakin kuin arvostella ruunea, tai muita vakinikkejä.
Otetaan vain se malka omasta silmästä ja kannustetaan ihan jokaista kirjoittajaa, vaikka ei kukaan kehu jokaisen mielipiteen jälkeen kenenkään kirjoituksia tai runoja, niin siitä vain tekstiä jota on kiva lukea, siihen kykenee jokainen, jos ei alennu ruunea kohti sylkemään.
Kyllähän täällä jo osa sanoistaan tunnetaan, mutta pannaan taudin piikkiin, eli viha ei parane lääkkeillä!!!!Tässä oli niin hyvä mielipide,että toivoisin sen kantavan tätä palstaa pitkälle.Olenhan minäkin ruunea arvostellut,mutta yleensäottaen kyllä hän on ollut palstan kantaviavoimia, mitä eriaiheisiin aloituksiin tulee.
Ehkä se suosionkalastelu nyt ei aivan kohdillaan ole ollut,mutta kaiken muun nään positiivisena esilletulona
Minä aikoinaan,kun omaishoitajuuden tuomasta ikeestä kirjoitin itseäni ehjäksi,mittautin todella suosiotani kyllästymiseen asti.
Eihän meidän ole pakko takertua jokaiseen mielipiteeseen,meille on suotu valinnanvapaus,käyttäkäämme sitä toivoo ama
- jäljistä-tunnetaan
Minusta tällaisen aloitus on tuomittava, joka selvästi tölvii palstan tunnettua nimimerkillään kirjoittavaa.
Aloittaja on itse ollut vauhdissa viimeaikoina noine ilkeine peräkommentteineen.- Tykkään-Ruuneperista
Niin minustakin, sillä pidän paljon Ruunemannista.
- jjoutava
En puutu tähämkään aloitukseen, sanon vain että ennen kuin synkkyys valtaa kokonaan niin että. Onko nyt niin että Ruune on ainoa posetiivinen koko inhalla palstalla. ?
- jjoutava
Puutun sus'n kiellosta huolimatta tähän keskusteluun. Siteeraan Tarmo Mannia,
"pierasinkin äsken".Ja se laulaa, mielenvikasia lauluja laulaa, tai sitten sillä on siellä mies.
Ja
Sitä kaatunutta maatunutta majuria itkee.
http://hikipedia.info/wiki/Leevi_and_the_Leavings
Oli se Gösta Sundqvist kyllä mysteerikko
Kattokaa tota sen kuvaakin. Kuin itse Rasputin aikoinaan. Mies menehtyi 46 vuotiaana. Oli hyvin tuottelias.
Kuuntelin joku päivä sitten pikkutunneilla rarioo siinä. Ja eikö vaan sieltä tullut uusintana Göstan Koe-eläinpuisto.
ties miten moneen kertaan uusintana mutta kuuntelijakansan toivomana.
- Hevonkuusesta
Tosiaankin, ylinopeutta ajaa ruunemanni uudella Aston Martinillaan.
Taitaapi tulla Benalmadenasta, kun on noin komea rusketus.
Ota nyt kuitenkin käsijarru pois päältä ja vaihda nastat kesärenkaisiin, ruune kiltti.
Kateellisena katselen jarrutusjälkiään
isoäiti sieltä - kukkivapikkala
Palstalaistako pitäisi kirjoitella? Minä hölmö luulin ja luulen vieläkin, että asioista ensisijaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732285
- 622264
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 131318
- 101214
- 111184
- 221181