Mitä Henna sinulle merkitsee?

balanssiatarvitaan

Onko sinulla henna-neuroosi? Onko kyse maniasta vai fobiasta vai oletko tavallinen kuntalainen joka on huolissaan enemmän siitä että Henna jakaa ihmiset eri porukoihin? Asiallista keskustelua pyydetään eikä vittuilua kenellekään.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhaajo

      Aloittaja osuu oikeaan. Hennasta on tullut Orimattilan ongelma lapsi ja se rikkoo jopa ihmisten välejä kun toinen on puolesta ja toinen on vastaan. Kannattaisi nyt viheltää peli poikki ja ojentaa kaverille käsi sieltä peliverkon toiselta puolelta.

    • Ei_hennalle

      Henna Hanke ei vaikuta minuun suoranaisesti mitenkään tai niin ainakin luulen, ellei Hennan takia ajeta joitakin palveluja alas tai investointeja tekemättä - palveluista tulee mieleen terveydenhuolto ja investoinneista tiestönkunto - jääkö tiestön kunnostamatta Hennan takia ja kärsiikö terveydenhuolto tästä hankkeesta?

      Henna hanke edustaa minulle julkisen rahan haaskausta, saamattomuutta ja vastuuttomuutta sekä suurenhulluja kuvitelmia. Hanketta on viety eteenpäin kohta 15 vuotta, eikä mitään ole tapahtunut, paitsi rahaa mennyt.

      • Keskustaolisihoitanut

        Kalliiksi on käynyt kaupungille tuo yhden porvaripuolueen törttöily Hennan kanssa. Sinne on tuntunut rahaa rittävän ja konsulteille sekä ladeceille mutta muita kuntalaisten palveluja ja ympäristönhoitoja ajetaan alas. Kuka niitä oikein ohjailee? Joku olisi saatava pikkuhiljaa vastuuseen yhteisten veroeurojemme tärväämisestä. Vaikka kyllä me tiedämme ketkä asiaa ajavat hyvävelijärjestelmän sisällä.


      • Orimattilalainen
        Keskustaolisihoitanut kirjoitti:

        Kalliiksi on käynyt kaupungille tuo yhden porvaripuolueen törttöily Hennan kanssa. Sinne on tuntunut rahaa rittävän ja konsulteille sekä ladeceille mutta muita kuntalaisten palveluja ja ympäristönhoitoja ajetaan alas. Kuka niitä oikein ohjailee? Joku olisi saatava pikkuhiljaa vastuuseen yhteisten veroeurojemme tärväämisestä. Vaikka kyllä me tiedämme ketkä asiaa ajavat hyvävelijärjestelmän sisällä.

        Keskustahan on suurin ryhmä! Sillä on myös suurin vastuu.


      • ent.kepuli

        Samaa mieltä kepuleista. Kenellä on eniten valtaa se on vastuussa. Turha mennä mummon hameen alle piiloon. Ryhtiä viimeinkin keskusta!


      • Kepulitjyrää

        Sovitaan sitten niin, että tehdään kuten me sanomme. Hyvästi Henna, tervetuloa Pennalan kehitys.


    • rahaministeri

      Henna on jarruttanut muita Orimattilan hankkeita, kun sinne on tehty rahoitusvarauksia tuleville vuosille. Kaupungin likviditeetti heikkenee koko ajan kun verotulot tippuvat ja toisaalta sosiaalimenot nousevat. Nyt pitäisi purkaa Hennan rahoitukset ja odottaa parempia aikoja.

    • hennarakas

      Rakastan Hennaa. Ei ole mitään muuta ihanaa päällä maan.

    • eihennaa

      Ei yhtään mitään. Olen alusta asti ollut sitä vastaan. Hyvä kun sit ei käsiteltäst joka kääntees ku orimattilast on puhe, ehkä kaikki noin suurinpiirtein päättäjiä myöten unohtais sen vuosikausiksi. Mut helvetti vaik kysyis orimattilan vessoist ni kyl joku johdattaa puheen hennaan, joku idiootti.

      • idioti

        Hennanhan on yks vitun iso vessa


    • On-se-prkl

      Mitäkö Henna minulle merkitsee?
      Se merkitsee huonontuneita palveluja, se merkitsee nykyisen infran rapistumista, se merkitsee minun rahapussin laihtumista, se merkitsee minulle verenpaineen nousua, se merkitsee nykyisen keskusta autioitumista.

    • Nytentinenkokäänestäjä

      Hennasta ei ole minnuun muutavaikutusta kuin että kokoomus ei saa enää milloinkaan meidän perheen ääniä. Suositan muillekin samaa toimintaa.

    • eikommari

      Se merkitsee kehitystä.

      • Selvä_Tämä

        Mutta kun mitään ei tapahdu! Kehitys on eteenpäin menemistä ja sitä Hennassa ei tapahdu.


    • Turbo_Duck

      Sehän on Orimattilassa kiivasta kehitystä, jos ollaan vaan paikoillaan.

    • kivahenna

      Parkkipaikka tulee Hennaan on jo päätetty. Niin luki lehdessä jos sitä on uskominen.

      • eihennaa

        Ai et ihmiset menis mustikoi kerää sinne. Unohdettais nyt koko henna.


    • oivoivaan

      Henna on Orimattilan neuroosi ja muutamat ovat siitä aivan sekaisin. Kannattaisi hiukan harkita mitä suustaan päästelee.

    • tykkään

      Henna on minulle tulevaisuus. Saan ainakin autoni ilmaiseen parkkiin, kun sielä ei ole lappu liisoja ja kyttääjiä.

    • nytmennään

      Eläköön Henna ja kiitos kokoomus!

    • Tosiihania

      Henna ja kokoomus ihanista ihanimmat.

    • dervarxza

      ei ole

    • ujhccbl

      Ei kai

    • asöaaöaöa

      ei mittään

    • kfdcnlö

      Ei

    • Hennanmimmi

      Henna on minulle hyvin tärkeä. Se on Orimattilan onnetar ja avain tulevaisuuteen.

    • 6666hertttaa

      ei varmana

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe