pirun talossa

kahdetkasvot

heippa.näin vuosi sitten unta että olin menossa vieraaseen kerrostalo asuntoon(jonkun kanssa)ja eteiseen astuessani huomasin olohuoneen, josta kurkisti nojatuolissa istuva mies jolla oli demoniset silmät.hän katsoi yllättyneenä ja sanoi "ai te tulitte molemmat".yhtäkkiä irtauduin ruumiistani ja leijuin eteisen naulakon yllä ja katsoin alas ja näin itseni valkeassa mekossa risti-istunnossa lattialla.vastapäätä minua istui mustapukuinen hahmo jolla oli musta pää jossa mustat sarvet.tajusin tuon olevan kuitenkin myös minä itse.tuijotin tuota hiljaista mustaa hahmoa ja se vaan odotti siinä istuen.pelkäsin kamalasti että se satuttaa minua ja ajattelin että en anna periksi vaikka pelottaa,että uskon hyvään ja pyrin siihen.otus ei tykännyt yhtään siitä ja alkoi ärjyä uhkaavasti.mitä enemmän ajattelin että haluan hyvää sitä enemmän se suuttui.tiesin että kohta se hyökkää mutta pelosta huolimatta en luovuttanut vaan istuin siinä ja odotin.lopulta se raivoissaan hyökkäsi minua kohti mutta ei päässyt satuttamaan, koska jokin suojasi minua,veti turvaan.sain isot valkoiset enkelinsiivet selkääni ja olin turvassa valossa :) mitä tuumaatte?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tllop

Olitko syönyt kaalia tai lanttua? Ruuansulatusongelmat saa aikaan tuollaisia unia. Kaikki unen hahmot ovat sinun eri puoliasi, unihan on sinun oma luomuksesi.

• kahdetkasvot

ehei lanttua nautin ainoastaan jouluna,kaalia 3 vuotta sitten. :)joo tiedän kyllä uneni merkityksen jo...lähinnä vaan kirjoitin yhden omista unistani tänne kun noita näyttää kaikenlaisia sielä olevan

• ameriikanherkkuva
        kahdetkasvot kirjoitti:

ehei lanttua nautin ainoastaan jouluna,kaalia 3 vuotta sitten. :)joo tiedän kyllä uneni merkityksen jo...lähinnä vaan kirjoitin yhden omista unistani tänne kun noita näyttää kaikenlaisia sielä olevan

Pakko keventää ja kuitata tähän oheisen videon myötä mikä tuli mieleen tuosta "en oo syöny lanttua"
        https://youtu.be/rzSEfFxDGH8

• enkelienkelienkeli

Jumala ja saatana taistelee elintilasta sinussa(kuten meissä kaikissa).

• unet_unina

Taitaa olla käynti piirillä tarpeen kun tuollaisia unia pukkaa. No, uniahan on monenlaisia, mutta ne ovat vain unia eikä niihin pidä uskoa. Jumalaa ja Saatanahan ei ole olemassa, eivätkä ne niin ollen voi tehdä sinulle mitään.

• IntoTheLight

"Jumala ja saatana" noin periaatteellisestikin on olemassa ihmisessä, koska me koostumme päivän ja yön rytmistä, valosta ja pimeydestä. Nämä määritteet on siis ollut meissä olemassa jo luomisesta/evoluution alusta lähtien, me olemme valoa ja pimeyttä täynnä, aloittajan uni siinä mielessä on harvinaisen osuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe