Niin, missä ne kaikki on? Tämäkin palsta on nykyään täynnä niitä kiusaajia itseään jotka ylistää kiusaamista ja sanoo että se on parasta viihdettä ikinä. Sitten kiusattujakin haukutaan jo näemmä lisää. Onhan täällä vielä kiusattujakin mutta ne onkin sellaisia jotka on jo valmiita tekemään jotain radikaalia kiusaamisen lopettamiseksi. Ennen kiusatut jakelivat tarinoitaan avoimesti ja ihmiset kommentoivat vain positiivisesti niihin. Onko nämä kiusatut jo lähteneet Suomi24:sta nähtyään kuinka sekaisin porukka täällä on mennyt? Vai eikai ne ole tehneet harakiria jo?
Missä kaikki kiusatut?
4
<50
Vastaukset
- Paskaaelämää
No en osaa vastata...mutta en ite oo vielä edes lyönyt ketään, vaikka oon kestänyt kiusaamista 8 vuotta.
- fghjhjk
Vieläkö kestät sitä vai puhutko nyt menneisyydestä?
- 12vjätkä
Kolme viimeistä vuotta sain paskaa niskaani ja sen kestin ja kestän jos saan vieläkin koska haluan elää ja kokea elämän nautinnot vaikka minua kiusattiin ala asteella joka päivä
- Rami_23
Voi kun sulla on olllut huonoa tuuria. Se kiusaaminen on varmasti johtunut kuitenkin muista syistä kuin sinusta. Arvaan. että kateudesta, esim. materiaalinen tai henkinen katauden aihe..joka sinulla on ja kiusaajallasi ei ole. Ole ylpeä itsestäsi äläkä anna periksi..olethan kestänyt jo ainakin sen 8 vuotta!!! Tulet näyttämään vielä kiusaajallasi. joka tietysti sain ne koulun ja muun lähi kunnan heikkolahjaisimmat puolelleen ja tyhmät päänsä yhteen.
Onnea, olet kuitenkin paremmalla puolella. Et ole tyhmien sakissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127