Here vai 0100100

paljonajeleva

Olen ostamassa uutta autoa ja sen navi maksaa 950eur, joka on minulle liikaa, ainoa hyvä puoli on että ääni on parempi kuin kännyssä ja on aina paikalla.

Onko tehty vertailua Here vs 0100100 naveista molemma on ilmaisia, 0100100 on ilmeisesti Tomtom?

Molemmat vaikuttavat hyvältä käytössä , plussana 0100100 saa kameratolppa hälyttimen pientä maksua vastaan, Heressä joutuu käyttämään esim Telkkää , saadakseen hälytysksen kameroista, joka sekin maksaa vähän.

Kumpi muuten parempi onko kukaan testaillut pitemmillä matkoilla, vai kannattaako maksaa autonavista?

4

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurrrrrrrrrr

      jos autoa aiot pitää 3-4 v, tonni on ok hinta, onhan ne aina parempia kuin känyjen vastaavat, itselläni 3 srj bmw navilla, ja toimii erinomaisesti, kätevä ohjain vaihdenupin vieressä!

    • EnOttaisi

      Saat 150 € erinomaisen irtonavin ja voit käyttää sitä muuallakin kuin siinä yhdessä autossa. Itse olen käyttänyt garminiani esimerkiksi monissa vuokra-autoissa, moottorikelkassa ja veneillessä. Jos sinun ei ole pakko ottaa kiinteää, autoon integroitua navia uuteen autoosi, niin älä ota. Se on kallis ja hankala päivittää.

    • phonemaps

      Kun sitä navia tarvitaan vain harvoin, paras on puhelin ja siihen Here ja kyseisen maan kartta. Minulla on Garmin, ja se on ollut komerossa jo pari vuotta. Lisäksi löytyy muitakin navi-ohjelmia, esim Viroon 3kpl ainakin.

    • eisakkoja

      0100100 ehdottomasti parempi, koska siihen saa tolppahälyt, Hereen se ei onnistu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe