Here vai 0100100

paljonajeleva

Olen ostamassa uutta autoa ja sen navi maksaa 950eur, joka on minulle liikaa, ainoa hyvä puoli on että ääni on parempi kuin kännyssä ja on aina paikalla.

Onko tehty vertailua Here vs 0100100 naveista molemma on ilmaisia, 0100100 on ilmeisesti Tomtom?

Molemmat vaikuttavat hyvältä käytössä , plussana 0100100 saa kameratolppa hälyttimen pientä maksua vastaan, Heressä joutuu käyttämään esim Telkkää , saadakseen hälytysksen kameroista, joka sekin maksaa vähän.

Kumpi muuten parempi onko kukaan testaillut pitemmillä matkoilla, vai kannattaako maksaa autonavista?

4

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurrrrrrrrrr

jos autoa aiot pitää 3-4 v, tonni on ok hinta, onhan ne aina parempia kuin känyjen vastaavat, itselläni 3 srj bmw navilla, ja toimii erinomaisesti, kätevä ohjain vaihdenupin vieressä!

• EnOttaisi

Saat 150 € erinomaisen irtonavin ja voit käyttää sitä muuallakin kuin siinä yhdessä autossa. Itse olen käyttänyt garminiani esimerkiksi monissa vuokra-autoissa, moottorikelkassa ja veneillessä. Jos sinun ei ole pakko ottaa kiinteää, autoon integroitua navia uuteen autoosi, niin älä ota. Se on kallis ja hankala päivittää.

• phonemaps

Kun sitä navia tarvitaan vain harvoin, paras on puhelin ja siihen Here ja kyseisen maan kartta. Minulla on Garmin, ja se on ollut komerossa jo pari vuotta. Lisäksi löytyy muitakin navi-ohjelmia, esim Viroon 3kpl ainakin.

• eisakkoja

0100100 ehdottomasti parempi, koska siihen saa tolppahälyt, Hereen se ei onnistu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2733
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1280
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1257
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe