En ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta kuvien perusteella vaikuttaa aika hehkeältä puuhalta. EI siis minkään hirveen valaan vaan perus runsaan naisen. Jotain tällästä:
http://seksi.kuvakasa.fi/kuva.php?kuva=21
Seksi raskaana olevan kanssa
29
1743
Vastaukset
- ffghhjj
Tuo on sairasta syntymättömän lapsen häpäisyä laittaa kuvaa nettiin tollanen akka ei lapsia tartte
- kojihuvg
Löysin juuri suomi24:stä raskaana olevan joka antoi panna, maksoi 50 egee, spermat heitin tisseille ja mahalle.
- Anonyymi
kojihuvg kirjoitti:
Löysin juuri suomi24:stä raskaana olevan joka antoi panna, maksoi 50 egee, spermat heitin tisseille ja mahalle.
Vain unelmissas onneton eunukki
- ddfsfds
Muutamaa raskaana olevaan naista olen päässyt panemaan. Onhan ne ihania kun kiloja on tullut hieman lisää. Tissit ja nännit ovat turvoksissa. Hirveässä puutteessa tuntuvat raskauden aikana olevan. Mikä parasta voi panna paljaalla kun ei ole pelkoa että tulee raskaaksi kun on jo.
- Anonyymi
Naapurilla oli tulossa lapsi, mies oli komennustöissä kannoinjoskus kasseja kun huomasin masu kasvanut. Sirpalla oli kirkkaat siniset silmät saattoi katsoa pitkään silmiin kun puhui, kerran nauroi mitä ajattelet kun katsot noin katsoin takaisin sanoin haluaisin rakastella silloin katse kääntyi ja käveli kauemmas, olin lähdössä pyysin anteeksi sesoin ihan lähellä, näin vähän surua silmissä hyppäsi kaulaan ja suuteli kuiskasi saat jos haluat.
Mentiin makuuhuoneeseen riisuttiin alasti Sirpa katsoi kalua hyväili ja liukui sängylle, kun pääsin sisään kuiskas minuööa haluttaa aina raskaana ollessa naitko minua aina kun voidaan.
rakasteltiin kahdesti kiivaana, olin vieressä hyväilin ja suutelin kuiskas tätä kin haluan. Olin lähdössä suuteli ja käntyi selin menin viereen nostin hametta hengitys kiihtyi kuiskasin sinusta huokuu halu työnnyin takaa nojasi taakse ihanaa sinä vaistoat panin takaa aina juureen asti Sirpa huokasi aina kun sain pohjaan jalat vapisi laukesin sisään olin jonkin aikaa kuiskasin olet ihana. soittaa silloin kun sille sopii mene ottaa heti seljällään vastaan sanoo se on kiihottavinta kertoi että näki unta piti jalkoja polvitaipeesta ja miehet nai ei nähnyt naamoja vaan tunsi pieniä ja isoja kauja kun heräsi pieni kosketus ja sai ison orgasmin.
Nain Sirpaa ainakin sata kertaa raskauden aikana en sen jälkeen hymyili jos kohdattiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurilla oli tulossa lapsi, mies oli komennustöissä kannoinjoskus kasseja kun huomasin masu kasvanut. Sirpalla oli kirkkaat siniset silmät saattoi katsoa pitkään silmiin kun puhui, kerran nauroi mitä ajattelet kun katsot noin katsoin takaisin sanoin haluaisin rakastella silloin katse kääntyi ja käveli kauemmas, olin lähdössä pyysin anteeksi sesoin ihan lähellä, näin vähän surua silmissä hyppäsi kaulaan ja suuteli kuiskasi saat jos haluat.
Mentiin makuuhuoneeseen riisuttiin alasti Sirpa katsoi kalua hyväili ja liukui sängylle, kun pääsin sisään kuiskas minuööa haluttaa aina raskaana ollessa naitko minua aina kun voidaan.
rakasteltiin kahdesti kiivaana, olin vieressä hyväilin ja suutelin kuiskas tätä kin haluan. Olin lähdössä suuteli ja käntyi selin menin viereen nostin hametta hengitys kiihtyi kuiskasin sinusta huokuu halu työnnyin takaa nojasi taakse ihanaa sinä vaistoat panin takaa aina juureen asti Sirpa huokasi aina kun sain pohjaan jalat vapisi laukesin sisään olin jonkin aikaa kuiskasin olet ihana. soittaa silloin kun sille sopii mene ottaa heti seljällään vastaan sanoo se on kiihottavinta kertoi että näki unta piti jalkoja polvitaipeesta ja miehet nai ei nähnyt naamoja vaan tunsi pieniä ja isoja kauja kun heräsi pieni kosketus ja sai ison orgasmin.
Nain Sirpaa ainakin sata kertaa raskauden aikana en sen jälkeen hymyili jos kohdattiin.Buaahaa spede Buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede Buaahaa
Katos piripääkin on vielä hengissä.Mut ei edelleenkään tolkuissaan.
- minääääää
Kyllä raskaana olevista naisista tykätään. Tuokin kuva on sivuston katsotuin, paras ja kommentoiduin kuva. Upea kuva upea nainen :)
- ööööääääööö
Hahaa vittu mitä ääliöitä "voi panna paljaalla kun on jo raskaana" joo voi mutta tauteja se ei ehkäse helvetin hönö...mistä näitä peräkylän pönttöjä sikiää
- ddfsfds
Ei ole tauteja tullut vaikka on paljaalla pannut ties kuinka montaa naista
- Anonyymi
ddfsfds kirjoitti:
Ei ole tauteja tullut vaikka on paljaalla pannut ties kuinka montaa naista
Vaan ne naiset saanu kaikki taudit sulta ällötys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan ne naiset saanu kaikki taudit sulta ällötys
Vittu oot sä oikeesti noin tyhmä.Siinähän sanotaan tauteja ei ole ollut.Mee idiootti Niuvanniemeen piipittää.
- Suuseksionkivaa
On ihan parasta! Jotenkin tavattoman kiihottavaa! Ja vielä se, että meillä kaikki synnytykset ovat käynnistyneet samalla tavalla kuin raskaus on saanut alkunsa on hauska yksityiskohta. Samoin nuoleminen niin, että samalla pitää loppuraskaudenaikaisesta vatsasta kiinni, kivaa!!
- sddgh
On niitä tauteja mitkä ei anna mitään oireita miten voi nykyään olla noin tyhmää porukkaa ottakaahan asioista selvää sonnit!!
- pannumies
raskaana olevan naisen pipero on jotenkin turpea, pehmeä ja liukas, nainen on halukkaampi, homma on enempi 'nyt pannaan-pitkään ja hartaasti' meininkiä-jotenkin vapautunutta, verrattuna ei-raskaana olevan pamputtamiseen
- pallonpäällä
Koita viimeisenä kuukautena lähetys saarnajaa. On muuten voimistelua onnistua tökkimään kun kova pallo välissä :)
- Anonyymi
Raskaana olevat ovat parhaita, varsinkin jos ne antavat vieraalle.
- Anonyymi
Sellanen muija ei pentuja tartte lapsen häpäisemistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen muija ei pentuja tartte lapsen häpäisemistä
Eiköhän kaikki avioparitkin rakastele vaimon raskaana ollessa.Sehän on ihan luonnollista eikä siinä sikiötä loukata.Mut sulle kärttysellä kun on puute et ymmärrä sitä.Toivottovasti joku edes raiskais sut joskus.Ssisit miestä ja tuo vitun piipitys loppuis.
- Anonyymi
On se, rinnat turvonneina ja pillu avoimena, feromonit mylläten! Olis onni ja autuus kun pääsisi jeesaamaan jotain raskaana olevaa puutteessa ollutta typykkää, sais laukaista sen pariin kertaan kielellä, selällään maaten maha pystyssä...täähän ei onnistu jos on viimeisillään, maha painaa liikaa, pitää olla kontillaan, tyyny mahan alla tukemassa ja pillu ihanasti avoinna...mutta näin tykkään nuolla muutenkin, siinä kiva lipsutella persettä myös ja lopuks naida...m45
- Anonyymi
Spedellä taas sekottaa buaahaa
- Anonyymi
Moni raskaana oleva nainen kiimassa ja monasti myös puutteessa kun oma mies pelkää naida ettei lapseen satu. Sykologinen juttu miehelle, niinpä moni nainen panettaa puutteessa vieraalla. Kerran pannut laivalla varattua joka viidennellä kuullaa raskaana, nainen uskomattoman kiimassa, upeet turvonneet rinnat ja yllätyin miten pillu auki oikeien imaaisi kyrpäni sisäänsä. Yksi parhaista panoista.. M 36
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni raskaana oleva nainen kiimassa ja monasti myös puutteessa kun oma mies pelkää naida ettei lapseen satu. Sykologinen juttu miehelle, niinpä moni nainen panettaa puutteessa vieraalla. Kerran pannut laivalla varattua joka viidennellä kuullaa raskaana, nainen uskomattoman kiimassa, upeet turvonneet rinnat ja yllätyin miten pillu auki oikeien imaaisi kyrpäni sisäänsä. Yksi parhaista panoista.. M 36
Se että mies pelkää naida raskaana olevaa naistaan, ei tarkoita sitä ettei mies pane sitä naistaan. Tietysti panee ja paljon paneekin, kun nainen on kiimassa. Pelko tarkoittaa sitä, että haluaa suojella lasta ja arvostaa naistaan ja raskautta. Pelko tarkoittaa sitä, että asiasta pitää puhua, niin tulee tietoa. Mieshän on usein ulalla raskauteen liittyvistä asioista. Pelko tarkoittaa myös sitä, että on naidessa varovaisempi, ei nussi niin lujaa vaan varovaisemmin. Ei ajattele vain pelkkää nussimista vaan syntymätön lapsi ja nainen sytyttää hellyyden tunteita. Eli kyllä naidaan vaikka suojelunhalu pelkoa herättää. Naidaan paljonkin. T. Vaimoaan rakastava 3 lapsen onnellinen isä ja tyytyväinen seksielämäänsä 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spedellä taas sekottaa buaahaa
Buaahaa spede Buaahaa!
- Anonyymi
Seksi raskaana olevan kanssa on hyvää, etenkin kun on oma ihana nainen. Kantaa ylpeästi lastamme.
- Anonyymi
Tutuista naisista aika moni on panettanut itseään raskaana vieraalla, jos vaimon puheisiin on uskominen. Vaimoakin on vieras pannut raskaana. Vaimo tietää, että tuollainen kiihottaa minua ja kertoo tutuista joiden tietää antaneen vieraalle. Ei kovin reilua kavereita kohtaan, mutta hän tykkää kiusoitella ja kiihottaa minua. Vaimo kysyykin sitten usein tekisikö itsekin mieli päästä.
- Anonyymi
Nuorempana panin minäkin yhtä tyttöä joka oli tullu paksuksi ja jätkä lähti lätkii eikä sitä enää koskaa nähny,minä kuitenkin laskin sisälle monet kerrat.
Sillon heti alotettiin kun tyttö sai tietää et paksuna oli,kyllähän sitä vitutti kun jätkä jäti,siks tahtokin panna eikä välittäny. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorempana panin minäkin yhtä tyttöä joka oli tullu paksuksi ja jätkä lähti lätkii eikä sitä enää koskaa nähny,minä kuitenkin laskin sisälle monet kerrat.
Sillon heti alotettiin kun tyttö sai tietää et paksuna oli,kyllähän sitä vitutti kun jätkä jäti,siks tahtokin panna eikä välittäny.Yritin sentään käyttää pisteitä ja pilkkuja. Hyvä poika. Ensi kerralla onnistut jo varmaan vähän paremmin.
- Anonyymi
Turunseudulta olen yrittänyt löytää odottavaa naista seksiseuraksi. Ei ole vielä löytynyt. Mahtaisiko satasen sponssilla löytyä?
Hansu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882