Alkoko jo?

Mitätämäonnn

Oon vasta 11v mut tiiän et kkt voi alkaa jo nyt.

No, heräsin tos vähä aika sit menin vessaan, ja kun olin vessassa huomasin mun alkareissa ruskeen/vähän punertavan läikän. Otin paperia ja pyyhkäisin sen pois sillä sitä myös vähän alapään ympärillä, voiko tää tarkottaa sitä että mun kkt on alkanu. Toivon et ei ois koska kellään mun ikäsellä kaverilla ei oo alkanu viel. No mä sit vaihoin alushousut ja kun laitoin uudet jalkaan ja katoin alaspäi nii uusissa oli taas joku läikkä?

Millasta teillä oli kun teil alko?

lisäks kun en uskaltais pyytää äitiltä siteitä tai tamppooneita.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yujgh

      Noin ne monella alkaa. Kyllä se olis nyt siteen paikka. Pian vuoto voi olla niin runsasta, ettei puhuta enää mistään pienistä läikistä.

      • Mitätämäonnn

        Juu :) tiädäks et kannattaako järvessä uinti? Ja tuleeks se vuoto kerran kuussa?


      • yujgh
        Mitätämäonnn kirjoitti:

        Juu :) tiädäks et kannattaako järvessä uinti? Ja tuleeks se vuoto kerran kuussa?

        Välttäisin uimista silloin kun kuukautisvuoto on runsasta (ellei sitten käytä tamponia), mutta muuten järvessäkin voi uida ihan normaalisti.

        Alussa kuukautiset ovat monella epäsäännölliset. Jotkut joutuvat odottamaan niitä toisia kuukautisia monta kuukautta. Joillakin kuukautiset taas tulevat ihan säännöllisesti heti alusta lähtien. Kannattaa laittaa ylös johonkin, vaikka kännykän kalenteriin, aina kuukautisten alkupäivä. Siitä voi ehkä jatkossa alkaa ennustaa koska aina seuraavat kuukautiset tulevat, jos alkaa näyttää siltä, että kuluu suunnilleen yhtä pitkä aika aina kuukautisten alusta seuraavien alkuun (=kuukautiskierto).


    • Olikotostahyötyä

      Itselläni on vasta valkovuoto. Olen 11v, menossa 5lk. Kaverillani alkoi menkat 8v.

      • Mitätämäonnn

        Okei. Mäkin oon muuten menos 5lk


    • wc-paperityyppi

      Mulla alko seiskaluokalla sillai yhtäkkiä. Menin vaan iha normisti vessaan käydäkseni pissalla ja kun mä pyyhin nii se paperi oli iha veressä. Sit mä vaan päättelin et mun kuukautiset on alkanut. Ja mul ei ollu siteitä mukana nii käytin wc-paperia ja kotona vaihoin siteeseen kun mulle oli jo valmiiks ostettu siteitä siltä varalta et mun menkat alkaa.

    • aaapeee

      Juu kiitos vastanneille :)

      Unohin vaa tulla tänne kertoo kun on ollu kaikkee muuta. (ettei ketää enää turhaa vastaa:) )

      ap

      • aaapeee

        Nii eli unohin kertoo et ne alko :D


    • No siis olin 6 luokalla 2014 keväällä. Meil oli koulujen välinen säbäturnaus, nii sitte sen turnauksen lopuks menin vessaan, niin oli ruskee läikkä alkkareis. Meen nyt 8 luokalle, ja mutsille en oo kertonu vieläkään. En tiedä luuleeko se et mul ei oo alkanu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe