Kertokee rohkeesti omia mielipitteitä ?
Kitteen kaunein nainen ?
17
342
Vastaukset
- nordenkent
Paha sanoa kun en ole kuulut pikkukylästä mitään kait se on itärajalla,eikös siellä ole naisilla joku liinavaate pää/otsalla ?????? Ja perinne kansallispuku päällä
- elä-shuutki
Ka voi veikkone, eihäi tiä naizet enämbiä paikat piälöis da jupkat piäl assele. Džinsat jallois hyö kyliä myöte kulaijah, muga kui muijalgi Suomes.
- 23456
Irinahan se on
- 34567
Irinahan se on sillä on aito karjalanpiirakka
- Acricola
Johanna Kurkela
- Routatalvi
sakke se on sillä kiva ponihäntä.
- VanhassaWaraParempi
Ei taija ruuna-Liisa nykysi ennää liikkuu eli olla elossa.
Siinäpä se ois ollu tuhti täti ja erräällä tavalla ilone immeine ehokkaaks.... - ainaunelmasirpaleena
mie ehotan ihteeni...... kaunis ollu aina.... vanhetessa kauneus vaan lissääntyyy.......
- PajuR
Hennahan se on!
- RumatAkat
Kiteellä on hyvin harvassa naiskauneutta.
Naiset eivät täällä osaa käyttää korkokenkiä, kampaukset ovat kuin miehillä ja meikkikin unohtuu usein käyttämättä.
Joitakin harvoja poikkeuksia löytyy joka lämmittää mieltä ja silmää.
Loput ovat pulsistuneita ns. ''äitiimmeisiä'' jotka ensimmäisen kakaran jälkeen päästävät itsensä hoidon rappiolle.
Joensuussa onkin tilanne paljon parempi!- therecanbeonlyone
Kyllä on ainakin yksi
- KauanIhaillut
Mun mielest se ois Henni..
- 1478
Pimpsarella on kaunein
- Svetlaana
Kyllikki Nyrkki
- JoensuunIsoKulli
Saako siellä Kitteellä pillua. Onko tullut maukkaita moccapilluja pantavaksi. Halluisin tulla käämään sielä naimassa...
- Alli_Kuusi
Ei tänne kannata kenenkään tulla minkään asian takia!
Sitäpaitsi piluista ei oo ees hajujäläkee, mutta musiikin ystävänä voit käyvä painelemassa somalipoikiin hanurii evankelisella kansanopistolla - säkkijärvenpolkkaa
Alli_Kuusi kirjoitti:
Ei tänne kannata kenenkään tulla minkään asian takia!
Sitäpaitsi piluista ei oo ees hajujäläkee, mutta musiikin ystävänä voit käyvä painelemassa somalipoikiin hanurii evankelisella kansanopistollasomalihanurilla ev.kansanopistolla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163385Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833126Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772948Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362799Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582298- 491959
- 921888
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141829Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181819- 571709