Onko tietoa, mikä tilanne. En kehtaa enää soittaa opintotoimistoon.
Kuopio, sosiaalityö
7
109
Vastaukset
- varasija
Soitin toissapäivänä ja kysyin silloin, mikä on tilanne niin kuudelle varasijalla olleelle oli lähtenyt tieto paikkojen vapautumisesta. Tänään kysyin tilannetta uudelleen, montako on ottanut sitovasti ja ehdollisesti vastaan. Kuulemma joitakin on, jotka ovat paikan ehdollisesti vastaan ottaneet, eli saattaa olla mahdollista vielä varasijoilta päästä. Samoin jos joku ei noista kuudesta paikkaa ota vastaan.
- Aarghhh
Ok. Kiitos tiedosta. Huomenna mä varmaan taas soitan sinne :) Niin täpärällä mennään.
- varasija
Joo kerro sitten uusin tieto. Monennellako varasijalla olet? Minä 1. siks täytyy koko ajan olla kartalla, missä mennään.
- Aaargh
No mä varasijalla kaks. :D Jos tuohon sivustoon on luottaminen.
- KatsoItse
Tilanne näkyy opintopolussa. Saman ne näkevät hakijapalveluissakin eli onko tullut valituksi vaiko ei.
- Aarghhh
Ei muutosta eilisestä, kertoi toimisto...
- varasija
Ok. Ei auta kun odotella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145