Ilkka Kanervan Saab

ike_saab

kaikki varmaan lukeneet iltapäivälehtien lööpeistä että joku vieras kävi vähän ajeluttamassa iken saappia. itseäni vaan ihmetyttää että eikö vm. -99 saabissa ole elektronista ajonestoa? ja jos on, niin miten varas on sen saanut käyntiin?

6

118

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • megasaab

Kuvaavaa on se, että varkaalle kelpasi Saabista vain kilvet.

• Ex-Toyota

Puhtaanapitolaitos vei hinaamalla ja otti kilvet talteen. Tämä kerrotaan ensi viikolla, ellei Keskisen jutut aja edelle kun sen akka pääsee laitokselta. Lienee tullut väärinkäsitys.

• Saaabbisti

Ole on viisas mies. Autoa ei pidetä talouspiireissä hyvä investointina lukuunottamatta Saabia, jonka arvo vanhemmiten vaan nousee, jopa nopeammin kuin kilpailijamerkkien kohdalla on tapahtunut. Tämä tietysti pätee ensisijaisesti täällä Pohjolassa, jossa Saabien arvo ja historia tunnetaan paremmin kuin muualla maailmalla.

• Ileite

Jospa minunkin Saabini arvo joskus nousisi sataan euroon. Toivossa on hyvä elää.

• Kesäapulainen

Etkö sinä todella tiedä että kaikista Saabeista maksetaan täällä Suomessa vähintäin 1500 kun viet auton romikselle?

• Uudenkaupungin-suunnalta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1693
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. 55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe