Olen 13-vuotias tyttö harrastan uintia kerran viikossa en ole vyltäröltäni kovinkaan läski mutta mahamakkaroita on olen 167cm pitkä ja painan71.4 kg minusta tuntuu että olen ylipainoine
voisiko joku sanoa olenko ja minkä painoinen minun kuuluisi olla
olenko ylipainoinen???
5
<50
Vastaukset
- Inception
Itse olen 15 ja olen 160 cm pitkä. Ja painan noin 51 kg. Mutta ota huomioon, että olet pitempi ja nuorempi. Eli painosi saattaa tasoittua kun vanhenet. Elä huoli painostasi noin nuorena, huolet tulevat sitten myöhemmin.
Mutta tässä tilanteessa parhaimman vastauksen antaa varmasti koulusi terveydenhoitaja. Eli nyt kun kesäloma loppuu niin menet ja kysyt sitä häneltä. - LisääLiikuntaa
Kyllä olet hieman ylipainoinen. Tuo paino ei todellakaan tuu lihaksista, meinaa oot kuiteski vielä noin nuori ja jos vaan kerran käyt uinnissa per viikko etkä paljoa muuta tee, nii vastaushan onjo ilmiselvä. Parhaiten sä sen älyyt ku katot peiliin ja miltä näyttää sen avulla, jos maha roikkuu tai on kauheesti niit jenkkikahvoi, ni hieman läski mahtaa olla.
- tyttöwaa
Nii...
- kdkd
höh tuo ylempi oli vähän ilkeään sävyyn sanottu tarkoitti hän tai ei.. kyllä olet ehkä vähän ylipainoinen mutta et mikään "kauhee läski" :) älä huoli, jos vaikka lisäät hieman liikuntaa niin voit pikkuhiljaa tuota painoa pudottaa, tai jos viihdyt tuollaisena, anna mennä !! :)
- Duke
Oon saman pitunen poika ja painoo 47kg ;) et oot ehkä vähän mut et kai paljoo..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750