Ensin haluaisin tietää vieläkö 3 vuotiasta on viisasta syöttää?osaa syödä itse,olen ottanut ruuan pois jos ei ala jonkun ajan päästä.on paljon mummolla töissä kun olemme miehen kanssa vuoro töissä ja mummo kyllä syöttää vaikka olen hienotunteisesti yrittänyt sanoa ettei syöttäisi.poika on myös 10pv\kk perhepäivähoidossa että näkee muita lapsia.nyt poika on alkanut hokemaan et kotona on tyhmää ja haluaa mummolaan vaikka mummo juuri lähtenyt meiltä.ei kai tarvitse olla kokoajan keksimässä leikkejä?minusta saa itse keksiä leikkejä,leluja riittää.ei äidin leikkiseura aina kelpaa..olen myös joutunut kantamaan muutaman kerran pojan väkisin autoon kun ei lähtisi mummolasta pois.mummo sanoo ettei halua pojan lähtevän itkien pois.poika lopettaa itkemisen kun lähdetää autolla liikkeelle ja tajuaa että hävisi taistelun.poika on mummolassa yötä kerran viikossa töiden takia tai omasta halustaan.pitääkö yökyläilyjä rajoittaa jotenkin?poika ollut mummon kanssa vauvasta asti ja on siellä aina kun tarvitaa lapsenvahtia menojen tai töiden takia yövuorot yms.
3 vuotiaan uhma
hoitaja90
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750