kaupungin "puutarhuri" naiset

kyllärahaaon

on se ihme että on rahaa jämsänkoskellä kinulan/virtasalmen liikenneympyrässä tönkiä kukkia neljättä päivää ja vielä siinäkin joka päivä vähintään kolme ihmistä! ja mitään juuri näkyvää ei saa aikaseksi... KYLLÄ tämä on yhtä tyhjää kun pystyttää kuusi jouluksi jämsänkosken keskustaan jossa tarvitaan monenlaista autoa/traktoria että kuusi edes paikalleen saa puhumattakaan niistä työmiehistä! en kyllä ihmettele miksi talous menee miten menee!

15

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huilaileee

      Meepäs tehtaalle katoon siellä vasta rahoo on.

    • Jotainrotia

      Samaa olen ihmetellyt. Ja kuinka paljon on vastaavaa toimintaa kaupungilla veronmaksajien rahoilla?

    • Silmänruokaa

      Minä taas jopa vähän maksaisinkin siitä ilosta, jos nämä naiset siistisivät ympyröitä pyllyt pystyssä päivittäin. Saattaisinpa ajaa ympyrässä vielä muutaman ylimääräisen kierroksenkin - ja tietysti lisämaksusta :))

    • haaveilijagay

      Olisi upeeta kun gaypuutarhuri pienissä tangoissa,kalu juhlakunnossa,tarjoaisi silmänruokaa.

    • Klippo-Stiga

      Kyllä Jämsän kaupungin puistopuolella ja erityisesti Yhdyskuntatoimessa on ihanat, lähes täydellisyyttä hipovat työpaikat. Ei nykyään enää mistään... toistan ei mistään löydä yhtä hyviä työpaikkoja. Työtä saa tehdä täysin omaan tahtiin ja juuri sen verran päivässä kuin itse haluaa. Ei kuitenkaan mitään tekemättömäksi kannata heittäytyä, sillä silloin työpäivä alkaa tuntumaan pitkäveteiseltä. Kaikkein mukavinta on tehdä edes vähän. Heti aamulla klo 07 TekPa:n pihasta lähdetään näyttävästi kaupungin koneilla (harmi, kun se "Pajalan Kenkä"-niminen Nissan avolava vietiin puistopuolelta paaliin jo syksyllä 2010) kovilla kierroksilla kylälle johonkin baariin aamukahville... joskus mennään siinä 08:n aikoihin "välikahville" ja klo 09 onkin sitten se oikea kahvitunti. Sanovat kaupungin palkkoja huonoiksi, mutta kyllä ne on tosiasiassa erittäin hyvät tehtyyn työmäärään nähden. Tämä on niitä viimeisiä työpaikkoja, missä työntekijä suorastaan vielä nauttii työnteosta.

    • ransomes

      Tosi on...

    • Vitikkalan_navetta

      Olisivatpa kaikki ihmiset työpaikoillaan yhtä onnellisia, mitä ovat Jämsän kaupungin Yhdyskuntatoimen työntekijät. Ihanaa, kun ei ole töissä kiirettä, eikä suorituspaineita.

    • rikkaruohoja

      Olen katellut tuota touhua jo pitkään. Ja kyllä sitä nyhtämistä näkyy piisaavan keskustassa monen ihmisen voimin. Mutta mennäänpä vähän sivummalle niin paikat saa rämettyä rauhassa!

    • uhfuhufhueh

      Turhaa napinaa,ne ihmiset käy sentään töissä vaikka palkka olisi luultavasti parempi kun jäisi kotia. Kannattaa vaan jokaisen keskittyä siihen että itse hoitaa omat hommansa hyvin ja jättää toisten arvostelemisen vähemmälle. Kylän pinnassa olisi paljon porukkaa joka joutaisi raivaamaan pusikoita sillä samalla rahalla mikä nyt maksetaan vanhan sokkarin nurkalle

      • ghggf

        just näin.


      • hyvintekemättömästä

        Kaupungin kausityöntekijän alkupalkka ilman lisiä on nettona noin 1500€/kk tietty mukaan pitää laskea kaupungin tarjoamat luontaisedut kuten auto omaan käyttöön työpäivän ajaksi, työkoneiden ilmainen vuokraus tai materiaalien hankkiminen kaupungin laskuun. Tietysti sateella ei ole pakko työskennellä ulkona ja taukojen pituudet on liukuvia molemmista päistä. Vapaata saa soittamalla pomolle olevansa sairaana, toimii aina. Kyllä palkka on hyvä tehtyyn työhön nähden.


    • enttarhuri

      Kyllä minun silmäni lepäsi niin ympyrä istutuksien kuin, istuttajien kohteissa. Se blondi koskelta on hyvä, hoitaa nätisti istutuksia ei revi ja riehu, kasvit saavat hyvää hoitoa, Jämpsän ympyrässä taas se redhead....uuh kuinka taidokkaasti kitkee ja leikkaa puskia.Katse väliin hairahtuu ohi kulkeviin kulkijoihin. LÄPS! omalle naamalle ja asiaan. :P Ja jos arvosanan antaisi niin sellanen 8.5. Sillä harmittavasti vitikkalan pylpyrässä kaks tai kolme pientä soikkaraa sojottaa vai liekö jo uutta kasvua? Hyvää työtä ja tulokksellista. Piste. Hyvä Naiset!

    • Pelargonia50

      Kaupunki hoitaa hommat hyvin

    • höpötys

      Puhtaana on paikat juu,mutta yrittäjä nesteen kohdalla,ei viitsi kerätä roskia.HUH HUH.Mukavanpi olisi asioida kun pientareet olis roskista vapaa. :)

    • Talvets

      Mitä puutarha työntekijät tekevät talvisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe