Taksikopilla Hartolassa loistavat jouluvalot eikö ne voisi jo sammuttaa vai ennekoidaanko tällä tulevaa"superjoulua"??
Eikö jo voisi sammuttaa??
7
128
Vastaukset
- menetöihin
No, kuules pelle. Niitä ei ole mitään järkeä räplätä jatkuvasti. Ihmisen elämä on suhteellisen lyhyt ja on muutakin tekemistä.
- satavolttia
Sulla taitaa sitten palaa jouluvalot aina.No jaa yhteiskunta maksaa tuonkin kopin yrittäjän sähkölaskun.
- Mummo88
Nojaa sinula taitavat valot kanssa aina loistaa siis jouluvalot?Nojaa yhteiskunta maksaa.
- menes_maate_jo
Mummo88 kirjoitti:
Nojaa sinula taitavat valot kanssa aina loistaa siis jouluvalot?Nojaa yhteiskunta maksaa.
Mummoilla on jo himmeämmät lyhdyt ja se on täysin luonnollista. Siitä ei pidä pelästyä.
- PiIIuvilla
Oi jospa ihmisellä ois joulu ainainen ♪ ♪ ☺
- Slutgirl
Mua kans nyppii..ne valot.Jos punaset niin ois kuin bordellin valot.Sammuttakaa pleese ne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099