luomaan uusia syvempiä ihmissuhteita. Jotenkin se on liian vaikeaa.
Minä en pysty
11
<50
Vastaukset
- Pystytsinä
Ihmisille vaan juttelemaan niitä näitä ja noitakin :)
- lonelywolf13162362
En pysty. En jaksa puhua niitä näitä tai noita. Tarvitsen aina todella hyvän syyn ja aiheen puhuakseni(ja niitä on minulla kovin vähän).
- Pystytsinä
lonelywolf13162362 kirjoitti:
En pysty. En jaksa puhua niitä näitä tai noita. Tarvitsen aina todella hyvän syyn ja aiheen puhuakseni(ja niitä on minulla kovin vähän).
Kyllä sinulle varmasti löytyy ihmisiä jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Niille sitten juttelemaan todella hyvällä syyllä ja aiheilla.
- lonelywolf13162362
Minä tarvitsen jonkin ulkoisen syyn puhuakseni. Itsestäni löydän hädin tuskin yhtäkään syytä. Esim. vaikka joku tulee puhumaan minulle, tai täytyy hoitaa jotain virallisia asioita.
- wsdesf
Minä en edes halua. Sellaisia teatteriesityksiä on tullut nähtyä ettei oikein tiedä mikä on totta mikä ei eikä edes enää kiinnosta.
- ajatuksia_
Yksinäisyys on yksi ikävimmistä asioista tässä yhteiskunnassa. Somen kautta muodostetaan pinnallista laajaakin kaveripiiriä, mutta ns. syvien ihmissuhteiden muodostaminen ei ole niin helppoa: pitää päästää pinnan alle puolin ja toisin, vaatii paljon epäitsekkyyttä, aikaa, myös silloin kuin itselle ei sovi.
- lonelywolf13162362
En halua itselleni oikeastaan mitään. Ystävyksillä on yhteisiä arvoja ja päämääriä. En usko, että epäitsekkyys auttaa, ehkä jos sitä on vähän, mutta esim. minun tapauksessani: en koskaan pyydä enempää kuin annan. Epäitsekkyys voi tehdä myös yksinäiseksi.
- ajatuksia_
Ehkä sun pitäisi ottaa ja antaa enemmän... Haluat olla yksin?
- lonelywolf13162362
Ei itseään niin vaan muuteta. Yksin mun on helpoin olla, mutta haluaisin kyllä sulautua yhteen yhden naisen kanssa jolle olisin kuin avoin kirja. Muulla ei oikein ole väliä. Ajatustenlukija naiset vaan ovat aika harvinainen lajike, enkä minäkään osaa.
- jaksaminenkoetuksella
Täytyy itsekin sanoa, että luottamus muihin ihmisiin parisuhteen raunioilla on aika lailla hiipunut ja monen muunkin asian vuoksi. Helposti minäkin osaan jutella, kun ei sen syvempiä tarvitse jutella. Onneksi on ja toivon, että tulevaisuudessa olisi enemmänkin niitä minuun päin aktiivisia ihmisiä.
- palstallavaan
Mulla ainoa vaihtoehto on käydä täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025