Minä en pysty

lonelywolf13162362

luomaan uusia syvempiä ihmissuhteita. Jotenkin se on liian vaikeaa.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystytsinä

Ihmisille vaan juttelemaan niitä näitä ja noitakin :)

• lonelywolf13162362

En pysty. En jaksa puhua niitä näitä tai noita. Tarvitsen aina todella hyvän syyn ja aiheen puhuakseni(ja niitä on minulla kovin vähän).

• Pystytsinä
        lonelywolf13162362 kirjoitti:

En pysty. En jaksa puhua niitä näitä tai noita. Tarvitsen aina todella hyvän syyn ja aiheen puhuakseni(ja niitä on minulla kovin vähän).

Kyllä sinulle varmasti löytyy ihmisiä jotka ovat samanlaisia kuin sinä. Niille sitten juttelemaan todella hyvällä syyllä ja aiheilla.

• lonelywolf13162362

Minä tarvitsen jonkin ulkoisen syyn puhuakseni. Itsestäni löydän hädin tuskin yhtäkään syytä. Esim. vaikka joku tulee puhumaan minulle, tai täytyy hoitaa jotain virallisia asioita.

• wsdesf

Minä en edes halua. Sellaisia teatteriesityksiä on tullut nähtyä ettei oikein tiedä mikä on totta mikä ei eikä edes enää kiinnosta.

• ajatuksia_

Yksinäisyys on yksi ikävimmistä asioista tässä yhteiskunnassa. Somen kautta muodostetaan pinnallista laajaakin kaveripiiriä, mutta ns. syvien ihmissuhteiden muodostaminen ei ole niin helppoa: pitää päästää pinnan alle puolin ja toisin, vaatii paljon epäitsekkyyttä, aikaa, myös silloin kuin itselle ei sovi.

• lonelywolf13162362

En halua itselleni oikeastaan mitään. Ystävyksillä on yhteisiä arvoja ja päämääriä. En usko, että epäitsekkyys auttaa, ehkä jos sitä on vähän, mutta esim. minun tapauksessani: en koskaan pyydä enempää kuin annan. Epäitsekkyys voi tehdä myös yksinäiseksi.

• ajatuksia_

Ehkä sun pitäisi ottaa ja antaa enemmän... Haluat olla yksin?

• lonelywolf13162362

Ei itseään niin vaan muuteta. Yksin mun on helpoin olla, mutta haluaisin kyllä sulautua yhteen yhden naisen kanssa jolle olisin kuin avoin kirja. Muulla ei oikein ole väliä. Ajatustenlukija naiset vaan ovat aika harvinainen lajike, enkä minäkään osaa.

• jaksaminenkoetuksella

Täytyy itsekin sanoa, että luottamus muihin ihmisiin parisuhteen raunioilla on aika lailla hiipunut ja monen muunkin asian vuoksi. Helposti minäkin osaan jutella, kun ei sen syvempiä tarvitse jutella. Onneksi on ja toivon, että tulevaisuudessa olisi enemmänkin niitä minuun päin aktiivisia ihmisiä.

• palstallavaan

Mulla ainoa vaihtoehto on käydä täällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      32
      2403
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1914
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1559
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe