Mikä on hyvä tekosyy?

JESSI12

Mitä mä sanon äidille syyks ku päätin alottaa treenaamisen. Aattelin tällästä: Mä ja joku mun frendi oltais otettu kisa siitä et kumpi käy enemmä lenkillä syksyn-talven aikaa. Tekosyitä kehiiiiiiii!!!!!

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoksijatyttö

Ei mitää tekosyitä. Sanot sille vaa oikeen syyn .

• smellycat

Miks sun pitäs ees keksii tekosyy?

• JESSI12

No koska olin alipainone sillo ku kävin lenkillä ja ny ku en käy nii en oo enää. Ja sen jälkee en oo saanu käydä lenkil.

• jeeeea

Lenkin jälkeen kuuluisi syödä aina jotaki nii ei lihakset pääse kutistuu, joku hiilihydraatteja sisältävä ruoka proteiinia sisältävä nii on hyvä. Ei kummiskaa mtn sokerilitkui tai karkkei.

• JESSI12

En syö karkkia paitsi Lauantaina. :) Mutta kiitos tiedosta.

• Neppaa68472

Sano et kohotat kuntoo

• NäinSeOn

Tai sano et haluut tyttöystävää. Suomalainen tyttö kiinnostuu vaan pojista joilla on täydellinen kroppa. Esimerkiksi läskejä tytöt kammoavat ja ällöävät viä enemmän kun murhaajia tai narkkareita.

• Nettilenkkari

Se on tyttö :l

• Äöääööä

Mitä jos se on lesbo?

• JESSI12
        Äöääööä kirjoitti:

Mitä jos se on lesbo?

En oo! Turha unelmoida. Hahah

• EXhonteloKaveri

Tuttavallani oli paino-ongelmia ja kävi lenkkeilemässä jonka takia joutu sitten sairaalaan (jossa pakotettiin syömään eikä saanut liikkua YHTÄÄN). En sano ettei kunnon ylläpitäminen ole huono asia mutta terveydestä kannattaa huolehtia. Jos haluut oikeesti treenata ala syömään terveellisesti ja paljon. Itse aloin keräämään massaa jolla treenaamalla sain lihasta.

• JESSI12

No syön kyl normi kotiruokaa ja joskus salaatii ku on tehty, hedelmii ku on, kasviksii on aika harvoin en tiiä miks.

• hyväolo

Älä oo tommoin nirso! Syö tiheemmin, ei tarvi syödä paljon mut tiheemmin. Vaik 2h välein aina jotaan. Ja minäkin käyn lenkillä hölkällä kesäisin pahimmiltaan 4 kertaa päivässä ja nostelen painoja. Hyvässä kunnossa oon.

• JESSI12

En oo nirso! Ja syön 3-4 tunni välei 5-6kertaa päivässä. Mut en syö ikinä aammupalaa, koska en vaa pysty syömää.

• jjjjaaaaaaajaaaa

Sano et haluut nostaa sun liikan numeroo ja teil on cooper

• Imhinen

No, kantsii vaan sanoo että meet lenkille. Mäkin alotin lenkkeilyn pari viikkoo sitten, en kait oo ylipainonen mutta alko ahistaa kun kaveri sano päin naamaa et "sä oot lihonu"... Ja en usko että se oli vitsi. Äiti vaan hymähtää, mutta jos sun äitis alkaa kysellä niin sano vaikka että sisällä on tylsää ja tarviit raitista ilmaa, ihan vaan huvin vuoks tai että haluut olla luonnossa rauhassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe