Toisin kuin eräs copypaste-saarnamies väittää joka sivulla: luterilaisuus ei ole saatanasta. (Spirituaalinen) Satanismi on täysin eri asia kuin kristinusko jolla ei ole sen kanssa mitään tekemistä joten voisitteko lopettaa kutsumasta EVL:lää "saatanalliseksi"? Kiitos. Tästä linkistä voitte tutkia mitä todellinen spirituaalinen satanismi tarkoittaa:
http://joyofsatan.org/
Lisätietona Satana on sanskritia ja tarkoittaa totuutta, katsokaas Google Mapsista seuraavan kylän nimi:
https://www.google.fi/maps/place/Satana, Maharashtra 423301, Intia/@20.5925216,74.2217163,11.32z/data=!4m2!3m1!1s0x3bde628b95653e59:0x1de2eda26552534f
Luterilaisuus ei ole perkeleestä
22
207
Vastaukset
- mnbfd
paavalais-luterilaisuus on saatanallisuudesta!
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.- Seeiolesaatanallista
Paavali ei perustanut luterilaisuutta vaan sen teki useat eri uskonpuhdistajat jotka epäonnistuttuaan katolilaisuuden uudistamishankkeissaan tyytyivät irroittamaan lahkonsa roomalaiskatolisesta kirkosta, joka on kaikista kirkkokunnista vanhin.
Olet oikeassa siinä, että Jeesus (vaikka hän olisi ollutkin olemassa) ei perustanut kristinuskoa vaan hän oli pelkkä aikansa lahkojohtaja jonka ympärille myöhemmin tehtiin legendoista ja myyteistä synkretistisellä yhteenliittämisellä eräänlainen supermies jonka odotettiin puhdistavan Juudea roomalaisten vallasta, sitä tosin Jeesus-mies ei tehnyt kuten ei myöskään palannut seuraajiensa elinaikana kuten lupasi (luuk. 21:32).
Täällä on tietoa mistä kaikista uskonnoista Jeesus-myyttiin on koottu aineksia:
http://www.jesusneverexisted.com/
Mukana mm. buddhalaisuutta, mithralaisuutta, zarahustralaisuutta, kreikkalaista filosofiaa, mysteerikultteja ja paljon muuta. - ikcckkdke
JL
"paavalilais-luterilaisuudella" on muutakin yhteistä kuin sama saatana herrana. Paavali oppikuntineen aloitti JEESUKSEN EVANKELIUMIEN väärentämisen ja luder/luther oppikuntineen jatkoi sitä ja edelleen jatkaa mm 1992 JUMALAN JA JEESUKSEN LAKIA VÄÄRENSIVÄT POISTAMALLA "ÄLÄ TEE HUORIN" KÄSKYN JOTTA IRSTAILISIT ITSES EKSYTETTYNÄ HELEVETTIIN.
Tässä maailman kristittyjen yli 3500 eri lahkojen yhteinen herra, jonka seurakuntalainen ilmeisesti olet:
Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
1.Korinttolaiskirje:
15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
HUOM!!!
Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.
Luder/lutheri oli juoppo munkki joka eli ja oli katolilainen (paavalilainen) ja kuoli katolilaisena!
Tarviitko lisää todisteita?
Minulla on listat muutamasta sadasta noitarovioilla tapetuista ja suomalaisistakin jos yllä olevat eivät sinulle riitä!
Tosin
vältän sen listan esille ottoa siitä syystä, että monilla suomalaisilla on sukulaisia listalla........
- lkjhgf
####Luterilaisuus ei ole perkeleestä
Toisin kuin eräs copypaste-saarnamies väittää joka sivulla: luterilaisuus ei ole saatanasta. #####
Jos se ole perkeleestä niin mistä perCstä se sitten olisi?
Vai onko sinulla näyttöä siitäkin JEESUKSEN OMALLA SANALLA, että Jeesus olis ilmaantunut juopolle luder/luther munkille saksassa ja tarjonnut kaljat?
Tutustu tarkemmin luder/lutherin katekismuksen uskontunnustukseen ja ymmärrä, että sen antaneet ovat sen kaltaisia, Jumalan ja ihmisyyden kieltäneitä ymmärtämättömiä, järjettömiä ikuisia rikollisia.
Ks. lyhdennetty versio tuosta ylempää....
herran rauhaa päivääsi.... - gbshhngfshsrtghbsr
Kaikki uskonnot ja ismit ovat merkki vakavasta mielisairaudesta. Myös tämä copypaste hihhuli.
- ejejejejejeee
niinhän se uskontunnustuksen kaltainen hihhuli on....
- kujhnbvtu
"Myös tämä" siis tarkoitat itsees.
Ihmisyyteen ei kuulu uskoa. Usko on mieleltään sairaaksi aivopestyjen ominaisuus. En ole ikinä alistunut rikollisuuden herra jumalan ja sitä edustavien oppien orjaksi vaikka olen tutkinut niitä ja etsinyt esiin paljon muutakin mitä täälläkään en kerro. Harvat teistä, jos kukaan, tietää, että raamatussanne on mm yksi luku, Jeesuksen evankeliumiin väärennettynä. Mutta on useita suomalaisia, jotka ymmärtävät raamatussa olevien ristiriitojen osoittavat järjettömyyksiä joihin järkevät ihmiset ei syyllistys vaan pitää olla aivopesty sairaaksi ja ihmisyydestään luopuneeksi.
Monia, yksinkertaisia järjettömyyksiä rituaali saatanallisuus käyttää aivopesun tehostamiseksi. Kaste valheen lisäksi voisin mainita vaikka ehtoollisen. Sitä kristityt uskovaiset litkii kannibaaleina ymmärtämättä, että tekevät saatanaa palvelevien tahdosta Jeesuksesta pilkaa, ymmärtämättä edes niin yksinkertaista eksytystä VAIKKA se on raamatuissanne niin selvästi! On ilmeistä, kristittyjen joukossa on eräs geeni, joka on periintynyt vanhoilta ajoilta, jolloin kristityt söivät ihmisiä:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kannibalismi
"Historiallista kannibalismia
Kannibalismia on tiedetty harjoitetun ensimmäisen ristiretken aikana. Joidenkin ristiretkeläisten tiedetään syöneen kuolleiden vihollistensa ruumiita Ma'aratin valloituksen jälkeen. Sitä harjoitettiin myös marssilla Jerusalemiin. Kyseessä oli luultavasti nälän ja kuumeisuuden yhdistelmä, mahdollisesti myös halu terrorisoida vihollista. Jotkut kieltäytyivät syömästä kristittyjen toveriensa lihaa, mutta söivät tapettujen muslimien ruumiita"
TÄTÄ ei historian kirjat kerro,
että söivät suomalaisiakin ja tietysti saamelaisiakin.
Ja jotta se ILJETTÄVÄ rikollisuus säilyisi, niin kirkko pitää ehtoollisia yhtenä rituaali muotona ihmisyydestään luopuneinen pedojen ominaisuutena mielen manipuloinnein ja siten aivopesu ammattilaiset tietävät kenen suhteen ovat onnituneet ja kenen ei....
Ja kun rikollisen kristinuskon yksi perustajista, Paavali varottaa sen ehtoollisen nauttimisesta ja tuo julki mitä se merkitsee, niin VAKAVASTI sairaalle uskovaiselle se kelpaa suuuurena tosi uskovaisen nautintona...
"1.Korinttolaiskirje:
12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä."
Ensin vakuutetaan jäsenyys...
sitten kerrotaan varotus...
!1. Kor. 11:28–29
Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion."
SIIS EHTOOLLISEN NAUTTINUT, JEESUKSESTA "ULOSTETTA" TEHDEN ON RAAKAA saatanallisuutta JOKA ei ole tervejärkisten ominaisuus, sillä, todellisuudessa, paavalin opin mukaan uskovaisina olette "kristuksen ruumis" ja sitä ehtoollisilla "jyrsiviä ja ruumiin verta" litkivia" sairaita kannibaaleja oman seurakuntanne raatojanne jyrsiviä hyenoina.
Näin se on Jeesuksen evankeliumissa...
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Siis järjettömyydenne, mm rippikoulun päätöksenä, on niin saatanallinen kuin se vaan voi olla, ja itse sen oman sairaan järjettömyydenne osoitatte.
Sitten kaikki viisaina veisaatte "vain me pelastumme" mutta ette ymmärrä, että minne se pelastus on johtanut tai, että mitä ihmisyyden luopuminen merkitsee!
Joten hyenan kaltaisiksi, kanniballeiksi teitä aivopestään ja sitten pappine väittää ettei ketään voi aivopestä!
Voi teitä raukkoja....
Jeesuksella ei raamattunne mukaan ole edes ruumista vaan KEHO mutta eihän sairaaksi aivopesty ihmisyydestään luopunut olio sitä ymmärrä...
Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Siis rikollisuuden kristinuskon sairas jakomielisyys kouluttaa sairaita JA LASTENSA SAIRAAT VANHEMMAT PERISYNTISINÄ EIVÄT LUOVU IKUISESTI RIKOLLISUUDESTAAN EDES PELASTAAKSEEN OMAT LAPSENSA!
Tosin nykyisin, nuorten vanhempien osalta on suunta muuttunut hiukan. Monet jättää kastattamatta lapsensa jne. Olen odottanut mitä seuraava vaihe tuo mukanaan. Ehkä sittenkin ihmisyyden sivityksen taso pääsee nousemaan... vaikka se tapahdu suomen valtion kirkon ja suomen valtion toimesta niin nuorissa on asioita ymmärtäviä ja kaikkia heitä ei pässeinä ja lampaina helevettiin taluteta!
Joten, mielisairas uskovainen uskoo toisia kaltaisekseen...
- ijhnbtd
###Luterilaisuus ei ole perkeleestä###
No onko se perkele sitten luterilaisuudesta??
Ei ihmisten Jumala ja Jeesus tällaisia rikoksia teetä.
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - gnhxbzdbncghjmn
Kaikki uskonnot ja ismit ovat merkki vakavasta mielisairaudesta ja sulkeutuneesta maailmankuvasta. Myös tämä copypaste hihhuli mukaanluettuna.
Vapaa-ajattelu sen sijaan on merkki terveestä ja avoimesta mielestä.- e-k-i
oma pieru ei haise aivopieru sairaille itselleen...
- Selityksiä
Copypasterin perustelut ovat erittäin haparia. Ja sitten asiaan: jos mietitte luterilaisuuden synti-oppia, varmaan ymmärtää siinä punaisen langan olevan "syntiä saa tehdä, mutta usko Jeesukseen pelastaa". Kuitenkin 1. John 3: etenkin jakeet 4-10, joista erityisen hyvin sopivat 6, 8 ja 9.
"4. Whosoever committeth sin transgresseth also the law: for sin is the transgression of the law.
5 And ye know that he was manifested to take away our sins; and in him is no sin.
6. Whosoever abideth in him sinneth not: whosoever sinneth hath not seen him, neither known him.
7. Little children, let no man deceive you: he that doeth righteousness is righteous, even as he is righteous.
8. He that committeth sin is of the devil; for the devil sinneth from the beginning. For this purpose the Son of God was manifested, that he might destroy the works of the devil.
9. Whosoever is born of God doth not commit sin; for his seed remaineth in him: and he cannot sin, because he is born of God. 10. In this the children of God are manifest, and the children of the devil: whosoever doeth not righteousness is not of God, neither he that loveth not his brother."
( http://biblehub.com/kjv/1_john/3.htm )
Pelkästään jakeista 6, 8 ja 9 voidaan huomata kontradiktio luterilaisen synti-opin kanssa.
Haluaisin kuulla selityksiä miksi tällainen suora ristiriita raamatun kanssa on päätynyt joihinkin kristillisiin lahkoihin.- kjhygtre
herra jumala rakastaa uskovaisiaan, helevetissä:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - gjdekekl
luterilaisuudessa Jumalan ja Jeesukse Lain "älä tapa" käskystä tulee "älä ole tappamatta kun herra käskee" käsky.
(paavalilais-)luterilaisten herra:
herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
SIIS luterilainen EI SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA!
"2 Korinttolaiskirje 12:
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
Huom! Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta; joten se on KRISTITTYJEN yhteinen herranne.
herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Ja ei meidän tarvii laittomuuksia välttämättä etsiä pelkästään historiasta vaan ihan "nykyaikaan" sidottua luteriasen sisäpiiri lahkon tekoja; on vuosia kausia julki tullut, mm tämä rokosien sarja jossa alle 7 vuotiaasta tehtiin seurakunnan pedofiileille uhri ja "uskonveli" poliisi suojeli rikollisi ja antoi syyttömälle lapselle Jeesuksen ristin kannettavaksi, tosi törkeää rikollisuutta:
http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
Mitä tekevät lasten suojelusta vastuussa olevat!!!!
---------------------------------------------------------- - mdkdkekwwk
raamattu on saatanallisuuden käsikirja.
se on vuosi tuhansien ajan kehitettyä aivopesu sontaa jolla laiskat poppamiehet, sadetanssijat jne kehittivät ja sitten papisto otti sen pullapossu kerholaisten käyttöön. Paavalin aikaan kuninkaat olivat jumalia ja ylipappien aivopesu perinteen siirtyy sukupolvista seuraaviin kaikki saatanallisuuksineen. Siis uskonnot ovat Laillistettu rikollisuutta IHMISYYTTÄ VASTAA suomessakin.
Näin viellä muutamia satoja tai vuosia sitten...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Šamanismi
Šamanismi
(Ohjattu sivulta Šamaani)
Venäläinen postikortti, kuva: S. I. Borisov, Naisšamaani ja rumpu, Altai, 1911.
Šamanismi (rinnakkainen muoto samanismi) tarkoittaa hengellistä kulttuuria, jossa šamaanilla on keskeinen osa.[1] Šamaani on yhteisön jäsen, jolla uskotaan olevan erityisiä yliluonnollisia taitoja. Šamaani on usein parantaja ja ennustaja, hän neuvoo monenlaisissa ongelmissa ja toimii yhdyssiteenä henkimaailman ja ihmisyhteisön välillä.[2]
Nykyisen ne itsensä elättäjä aivopeu ammattilaiset ovat kristinuskon itsensä asettamia... valehtelevat, että papeilla olis muka "kristuksen" asettamavirka vaikka Jeesus kielsi uskomasta "vaipaa" kantaviin ja uskomisen muutenkin Jeesus kielsi ihmisiltä...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
Pappislupaus
Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
"Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
HUOM!!!
Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi#Pappislupaus
"Tehtävän edellytykset
Pappisvirkaan vihkiminen edellyttää sitä, että vihittävä uskoo olevansa virassaan Kristuksen kutsuma (vocatio interna). Pappi uskoo, että itse evankeliumi, Kristuksen valtuutus ja kirkon usko kantavat häntä. Pappislupauksessa pappi sitoutuu kristilliseen elämäntapaan. Hän pyrkii toteuttamaan lähimmäisenrakkauden ihannetta sekä virassaan että yksityiselämässään.[12]
Papiksi vihittävän tulee olla
jumalaapelkäävä ja kristillisestä vakaumuksesta tunnettu konfirmoitu kirkon jäsen,
suorittanut yliopistossa sellaisen teologisen tutkinnon, jonka piispainkokous on hyväksynyt pappisviran kelpoisuusvaatimukseksi,
terveydeltään pappisvirkaan kykenevä sekä
muutoinkin pappisvirkaan soveltuva (Kirkkojärjestys 5. luku 2 §).[12].
Pappien tulee olla suorittanut teologin tutkinto, johon on mahdollisuus yliopistoissa. Ennen yliopistolaitoksen syntyä Suomeen koulutus tapahtui keskiajalla Turun katedraalikoulussa."
HUOMATKAA!
" Pappi uskoo, että itse evankeliumi, Kristuksen valtuutus ja kirkon usko kantavat häntä. "
SIIS PIPPIKIN ON USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEKSI MAXIMIIN ILMEISESTI AIVOPESTY Jumalan ja Jeesuksen Nimeen saatanaa ja sen herra jumalia palvelevana pappina,
SIIS luterilaiset EI SAA PALVELLA JUMALAA JA JEESUSTA VAAN HEIDÄN NIMESSÄ saatanaa ja sen herra epäjumalia!!!
Jeesus ei ole pappeja virkaan asettanut, eikä ihmisen tarvitse Jumalaa pelätä mutta pappien tulee ilmeisesti pelätä herra jumaliaan!
USKONTUNNUSTUKSEN KALTAINEN ON PAPPIKIN...
Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."
Joten aivovammaisiksi aivopestyt uskovat!!!
uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
-järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
-Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
-Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
-Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
-ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
-Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä eikä rikkollisia kristittyjä:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.
valtion kirkko pettää- rikollisuutta tukemalla....
- hyjuyysrtfjmkykm
Kaikki uskonnot ja ismit ovat merkki vakavasta mielisairaudesta ja sulkeutuneesta maailmankuvasta. Myös tämä copypaste hihhuli mukaanluettuna.
Vapaa-ajattelu sen sijaan on merkki terveestä ja avoimesta mielestä. Hedelmistään puu tunnetaan. Jokainen puu joka tekee huonoa hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
- Terv.Mirka
Luterilaisuus on aivan samaa bullshittä kuin kaikki muutkin uskonnot. Sama paska, vähän eri muodossa.
Onneksi en ole uskis. - nhbgvbtvt
Vapaamuurareilla on sama raamattu käytössä
ja
muistaakseni 32 asteen vapaamuurari saa tietää virallisesti ketä jumalanaan palvelee.
Suomessa ei ilmeisesti julkaista vapaamuurareista faktaa mm ruotsissa sitä annetaan ja SIELLÄ ON NOIN 50% PAPISTOSTA JA KIRKON PALVELUKSESSA OLEVISTA VAPAAMUURAREITA! Ja ruotsistahan se suomeenkin saatanallisuuden sivitys on kautta aikojen tuotu.
Joten muutappas nuo faktat korviesi väliin kohdalleen ja tule sitten kertomaan vaihteeksi totuuksia IHMISILLE!
Ilmisesti faktojen kieltäjänä yrität totuutta muuttaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavien pappien kouluttaman järjettömänä ihmisyydestään luopuneena uskovaisena. MIETI SITÄKIN USKONTUNUSTUKSEN KALTAISENA ÄÄLIÖNÄ.
IHMISYYDESTÄ luopunutta ei voi esimerkiksi Jeesuksesta ahtoollisella kusta ja paskaa tekeneistä antaa oikeaa kuvaa kutsumalla heitä elukaksi tai raatoa syöviksi hyenoiksi SILLÄ JOS NIIN TEKEE, NIIN PILKKAA ELUKOITA!
Esimerkki Jeesuksen pilkkaajia kouluttavasti papista:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
"Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
Antti-pappi "
Ja sen kaltaisista MIELELTÄÄN SAIRAAKSI AIVOPESTYSTÄ RIKOLLISTA:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
"Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!"
JEESUKSEN NIMEEN VALEHTELEVA JÄRJETÖN...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
"teuta
21.6.2011 18:31
KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."
JOKA USKOO OLEVANSA JUMALAN herra paavin kanssa....
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
"teuta
8.8.2012 00:24
Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."
joten
#Vapaa-ajattelu sen sijaan on merkki terveestä ja avoimesta mielestä.#
on saatanallisuuden viruksen aivoihinsa saanut sielunvihollinen
joka
uskoo.... - nhnhbnhbhb
Jos se satoja miljoonia ihmisiä, lapsiakin, TAPPANEEN, TAPATTANEEN, RAISKANNEEN, RYÖSTÄNEEN JNE RIKOLLISUUDEN TODELLINEN herra ja jumala olis JUMALA JA JEESUS
NIIN
MIKSI TEOT OVAT SAATANAA JUMALANAAN PALVELEVIEN TEKOJA???
JUMALA JA JEESUS EI OLE kristittyjen rikoksia määränneet joten se heidän jumala todellisuudessa on saatana!
siis;
saatanaa palvelevat saatanallisuudelle väärennetyn raamatun tuella asiintyvät perkeleen perisyntisinä ja ikuisina uskontunnustuksensa kaltaisina rikollisina ja saatanalla on hyvillään!!!
MIKSI PAPPI SYYTTÄÄ JUMALAA JA SYYTTÖMIÄ???
vakava_kysymys
20.7.2016 20:21
Mm. tähän Pirkko-pappi vastaa...
Kertokaa rehellisesti se, että
millainen Jumala ja Jeesus
se todellisuudessa kristityillä on
JOKA
EI SUOJELE USKOVAISTEN LAPSIAKAAN, TAPPAJILTA, TAPATTAVILTA, RAISKAAVILTA JNE RIKOLLISUUDEN RIKOLLISILTA?
Pirkko-papin vastaus....
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14373787/pirkko-pappi----#comment-85573787
#kuunteleva_kirkko
20.7.2016 17:30
Hei.
Täällä on oikein 9 päivää sitten aloitettu ketju minulle. Ja ihmetelty miksi en tule vastaamaan asiallisiin kysymyksiin. Voi sentään, olen tehnyt muita asioita tässä välissä, onneksi nyt huomasin tämän suuren kunnian :) Asiallisia kysymyksiä en löytänyt kuin kaksi, mutta onneksi ne sentään löysin.
Millainen on Jumala, Jeesus, joka ei suojele uskovaistenkaan lapsia erilaisilta kauheuksilta, kysyttiin. Esitän vastakysymyksen; ihminen on vastuussa omista teoistaan, ei Jumala ole ketjun aloittajan tai kenenkään muunkaan ratkaisuista tai tekemisistä vastuussa. Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista.
Onko papit vapautettu kirkollisverosta, kysyttiin. Ei ole, tietenkään, miksi olisi. Me maksamme kirkollisveroa iloiten, ihan kuin muutkin seurakunnan jäsenet.
Ystävällisesti,
Pirkko-pappi#
NÄMÄKÄÄN RIKOKSET EI OLE IHMISTEN TEKEMIÄ JA TEETTÄMIÄ RIKOKSIA VAAN AIVOPESTYJEN saatanaa jumalanaan PALVELEVIEN RIKOLLISUUDEN PAPISTON JA USKOVAISTEN saatanallisuuksia:
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
JOTEN
Pirkko-pappi paasaa saatanallisuuden sopaskaa, tällaisena:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
JA
syyttää, mm rippikouluja KÄYMÄTTÄMIÄ IHMISIÄ LAHKONSA RIKOKSISTA NÄIN:
"Ihmetyttää kuinka Jumalaa syytetään ihmisten kauheuksista."
EI IHMISYYDESTÄÄN LUOPUMATTOMAT YLLÄ OLEVIA RIKOKSIA TEHNEET JA TEETTÄNEET!
MILLÄ; HELEVETINKÖ OIKEUDELLA Pirkko-papilla ON OIKEUS IHMISIÄ SYYTTÄÄ JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUNEIDEN RIKOKSISTA??? - jnjnjkö
Aloittajalle, kirjoitit:
"Toisin kuin eräs copypaste-saarnamies väittää joka sivulla: luterilaisuus ei ole saatanasta. "
Missä näyttöä?
paavalilais-luterilaisuus on rikollisuudellaan todistanut tasan tarkaan saatanan herrakseen!
TAI ONKO SINULLA NÄYTTÖÄ, ESIMERKIKSI SIITÄ, ETTÄ SUOMESSAKIN LUTERILAISTEN NOITAROVIEN RIKOLLISUU OLISI JUMALAN MÄÄRÄÄMÄ?
ELLEI SINULLA SITÄ OLE,
NIIN TODISTAAKO TÄMÄ SINULLE MITÄÄN, vaikka oletkin järjetön uskontunnustukses kaltaisena:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
OTA HUOMIOON, ETTÄ
luterilaisten herra jumala kieltää sinuakin palvelemasta muita jumalia, siis JUMALAA JA JEESUSTAKIN.
JOTEN kun uskon herra jumalaas
niin
samalla petät toisia ja itsees aivopestyn uskovaisen aivopieruilla!
Ja rikolisuuden käsikirjaksi väärennetyn raamatunkin mukaan Jeesus on kieltänyt uskomasta JOTEN OLET aivopieruinesi heikoilla jos sinulla ei ole parempaa näyttöä!
JOS ET TÄTÄ, JEESUKSEN ITSE ANTAMAA OPPIA YMMÄRRÄ, NIIN ÄLÄ OPETTA MUUTAKAAN JEESUKSEN NIMEEN!!!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. - kdkskwkwwk
"Luterilaisuus ei ole perkeleestä" vaan saatanallisuuden, IHMISYYTTÄ VIHAAVIEN rikollisuuden perseestä!
Suomen Perustuslaki antaa uskovapauden
ja
samalla IHMISTEN sairaakse aivopesemisen
mutta
IHMISET joutuvat taistelemaan sylivauvasta alkaen OIKEUDESTAAN OLLA JA PITÄÄ OMAN IHMISYYDENSÄ JA SEN ARVON OLLA IHMINEN! - nnuuunåinyuvtd
Loppuko sähkömuste vai faktat kun tämä mielenkiintoinen keskustelu lopahti?
UPP!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475