"Kunnon mittari"
"24.7.2015 11:11:29"
"Kuinka moni teistä on juossut Cooperin testin? Koska? Mikä on ollut tulos? Moni varmaankin vastaa juosseensa Cooperin koulussa tai armeijassa. Tulosta harva muistaa."
"Kuntosalilla painojen nosteluhan ei kohota peruskuntoa juuri ollenkaan, vaan sen todellisen kunnon takana on raaka intervalliharjoittelu sekä pitkät lenkit ja täsmällinen, suunniteltu harjoittelu."
"Minä olen ollut koko elämäni todella liikunnallinen. Nuorena olen harrastanut ratasastusta ja yleisurheilua aktiivisesti. Jo hyvin varhaisessa vaiheessa (15-vuotiaana) kuvioihin tuli kuntosali. Yleisesti olen aina ollut hyvässä kunnossa ja minulle luoja onkin suonut lahjakkaat urheilulliset geenit, mistä olen todella kiitollinen."
"Kolmen vuoden ajan olen treenannut valmentajien piiskaamana lähes kuin ammattiurheilija. Minulla on aina ollut joku, joka on seurannut kehitystäni ja kertonut, mihin suuntaan pitää edetä. Lajit ovat olleet uinti, juoksu ja kuntosali."
"Haluan nyt valottaa teille hiukan treenaamistani, jossa ei ole päämääränä kuin itsensä voittaminen, kehittymiskyvyn testaaminen ja tietysti kisat ja urheilutapahtumat, jotka nekin ovat enemmän minun itseni kehittämistä kuin voittamista varten."
"Uinti"
"Minua on valmentanut reilun kahden vuoden ajan Anne Hiltunen. Tämä tiukan näköinen daami on tuttu Martina ja hengenpelastajat -ohjelmasta."
"Kun aikanaan aloitimme harjoittelun, se oli täysin hengenpelastajan tutkintoja varten. Kuvittelin uimataitoni hyviksi, mitä ne eivät olleetkaan. Anne on tehnyt minusta taitavan uimarin. Samalla olen saanut elämääni lajin, josta todella tykkään."
"Treenaan uintia vähintään kerran viikossa. Useimmin treenaan Annen kanssa. Jos menen treenaamaan itekseni, on minulle tehty ohjelma, jonka mukaan harjoittelen."
"Ennen uintitreeniä juoksen yleensä Mäkelänrinteen läheisyydessä pienen 3-6 kilometrin lenkin, jonka jälkeen suuntaan altaaseen."
"Esimerkkitreeni:
•200 m alkuverryttely
•4x25 m kiihdyttävät vedot
•4x25 m potkuja
•4x25 m käsivetoja (eri harjoitteita)
•4x50 m vapaauinti (10 sek lepo päädyssä)
•4x25 m kiihdyttävät vedot
•200 m loppuverryttely"
"Juoksu"
"Huoksu on aina ollut vahva lajini. Juoksu on ollut elämässäni intensiivisesti mukana aina, aloitin sen harrastamisen nuorena."
"Juoksen lenkkiä ympäri vuoden. Triathlonin takia se kuuluu myös treeniohjelmaani."
"Tänä kesänä juoksin ensimmäisen puolimaratonini ja hurahdin. Tajusin, että kuntoni ei olekaan niin hyvä kuin ajattelin ja millaiseksi sen olin kokenut."
"Kuvioihin tuli Vauhtisammakoiden valmentajatiimi Mikko ja Anni."
"Tavoitteenani on juosta kunnon raa'assa testissä 3000 m ja tietysti ylläpitää hyvää juoksukuntoa triathloneja ja muita startteja varten."
"Treenaan kolme kertaa viikossa."
"Esimerkkiviikko
•1,2 km 4:48 30x100 m vedot (24 s / 100 m) välipalautus 25 sek vetojen välissä
•lenkki 1 h 30 min (eli noin 15 km) syke 120-140
•kilometrin vedot, 6:00, 5,30, 5:15, 5:00, 4:45, 4:30, 4:15 välissä 3 min palautus"
"Pyöräily"
"Pyöräileminen on lajeistani se, josta en tykkää yhtään niin paljon kuin muista. Opettelen koko ajan, ja tänä kesänä lenkit kulkevat jo huomattavasti paremmin."
"Pyöräilen kerran viikossa vähintään 40 km."
"Tässä lajissa tarvitsisin paljon enemmän treenitunteja, mutta valitettavasti se, mistä karsin, on pyöräily. Joinain viikkoina tulee enemmän kilsoja, mutta tiedän, että en treenaa tätä lajia tarpeeksi ja se onkin triathlonissa minun heikoin lajini."
"Ehkä ensi kesänä syttyy joku hillitön palo :)"
"Kuntosali"
"Valmentajani Jari Sorsan kanssa tehtiin hillitön urakka alkuvuodesta. Tähtäimenä oli saada muotoa kroppaan Hengenpelastajat-sarjan kuvauksiin."
"Treenasin intensiivisesti todella tarkkaa ohjelmaa ja ruokavaliota noudattaen. Tulosta tuli, mutta ihan rehellisyyden nimissä tuo fitness ei ole mun juttu. Rakastan ruokaa ja rakastan kehoani, kun se toimii kuten haluan ja tunnen oloni vetreäksi ja vahvaksi. Salitreeni kautta tätä tunnetta en saa."
"Olen itsekseni ja myös Jarin kanssa todennut, että toiminnallinen HIIT-tyyppinen treeni on se, mikä sopii sekä keholleni että mielelleni."
"Rakastan treenejä Jarin kanssa. Hän saa puskettua musta kaiken ulos ja treeni on aina todella kova ja täysillä tehty (kuten kuuluukin)."
"Kesällä en tee yhtään kuntosalia ja lihaskunto on vedetty minimiin."
"Syksyllä sitä taas sitten innostuu salitreenistä, mutta nyt nautitaan ulkoilmasta, kun se on mahdollista."
"Treeni-iloa kaikille, nyt rohkeasti haastamaan itseään!"
"XXX"
Maran blogiteksti 24.7.2015
167
528
Vastaukset
- Täysnolla
Miten joku voi oikeesti kehua itteään noin törkeesti.
- kaikkein_paras
Martina on vihdoin oma itsensä, kuten suuressa avautumisjutussa kerrottiin.
- outoa
Turkulainen tuli kotiin ja kysyi:
Onks mulkukka soittanu? - Matti_Teppo_Seppo
Ovatko "ratasastus" ja "huoksu" samaa murretta?
- r567yyghkj
Jos jostain tekemisistään kertoo niin onko se kehumista? Ehkä pitäisi miettiä miksi tuollaisetkin asiat ottaa kehumisena ja vaikkapa alkaa treenaamaan itse.
- lålxlxcxccvcv
Riippuu siitä, kuinka asiat kerrotaan.
- Meandmyself
r567yyghkj kirjoitti:
Jos jostain tekemisistään kertoo niin onko se kehumista? Ehkä pitäisi miettiä miksi tuollaisetkin asiat ottaa kehumisena ja vaikkapa alkaa treenaamaan itse.
"Yleisesti olen aina ollut hyvässä kunnossa ja minulle luoja onkin suonut lahjakkaat urheilulliset geenit."
"Anne on tehnyt minusta taitavan uimarin"
Jos tällaiset kommentit eivät ole itsensä kehumista, niin mikä sitten on?
En ole koskaan missään asiallisessa artikkelissa nähnyt tai kuullut kenenkään muun ihmisen kehuvan Martinaa missään asiassa. Kaikki kehut ovat hänen omia sanomisiaan blogeissa, instassa tai roskalehdissä, kuten Seiskassa tai nykyisin Iltiksessä. - satutäti
Minä ihmettelen, että edelleen Wikipediassa on Martinan kohdalla tämä teksti:"Koulutukseltaan hän on parturi-kampaaja-maskeeraaja."
- taikajuomaa
Martina on nyt vetänyt viikon treenit ja viettää laatuaikaa lasten ja valkkarin kera, missä lienee mieheNi, kun häntä ei mainita ollenkaan. Ei kai meinaa tuhota koko pulloa yksin....
- bulee.mijöö
Juoppo elää fantasioita.
- tourdefrance
Tekis teillekin kaljan ja grillimätön turvottamille pubiruusuille ja puliukoille hyvää vetää edes kerran vuodessa tollanen treeni..luuserit
- tourdesiiderilä
Kas kas! Anne on herännyt. Krapulassa ja äkäisenä.
Huom..
Martina kertoo itse treenit ja Martina puhuu tunnetusti paskaa koko ajan. - luuserionhousussas
Samoin sulle. Nyt trikoot päälle ja radalle. Ei se siitä paremmaksi muutu kun sisällä ja liikkumattomana nyhjötät. Ja joo, oma liha on liikkunut ihan riittävästi tänään, kiitos vaan.
- Jljkjkjkjk
Tuskinpa oli Anne - olen kyllä samaa mieltä Teistä Pubiruusuista !
- löllykät
Minä myös
- läskeilleliikettä
löllykät kirjoitti:
Minä myös
Samoin minä.
- AnneKortelampi
läskeilleliikettä kirjoitti:
Samoin minä.
Samoin minä
- kaikkihaluaamartinan
Älkää nyt olko noin ahdasmielisiä ja kateellisia meille "pupiruusuille". Tiedetään, tiedetään martta on guru ja valtias teille, mutta meille ruusuille ei ole. Ja vitus#¤%&/(kos tiedätte paljonko pupiruusu reenaa, hä?
- kunnoton
Paljonko ovat kuukausimenot näistä ostetuista treenaajista ja paljonko menee huippuvälineisiin? Täytyy olla hyvätuloinen, että pystyy kustantamaan kolmen lajin valmentajat - mutta kv-uraltahan on tietysti jäänyt massii taskut pullolleen!
- perfact.paskat
Tällaiset pelletreenarit eivät edes saa palkkaa.
Katri Sorsa!!
Hah!! - PTJariSorsaEiKatri
Martina saa ilmaiseksi mainostamalla heitä somessa ja Miss Helsinki-kiertuaalla.
Samoin kaikki lisäravinteet ja urheiluvaattteet/varusteet on sponsseja.
Martinan tulot sinänsä on pienet ja ylivarojen elämäntyyli tekee sen, että hänellä ei ole varaa edes pitää 4vkon kesälomaa. Haluaisi kyllä. Rahaa vain ei ole ja pojankloppi on persaukinen sekin. Perintörahat juotu ja rällätty. Olisiko kannattanut ostaa kiinteistöomaisuutta Lambojen sijaan? Edes oma koti. - jarikatri
Sorsa on sorsa. Jari on akkamainen Katri.
Ei kai oikea pt jotain Martinaa touhua?
- eipä
Ei mikään saa ihmisiä unohtamaan vuosikausien töppäilyjä - ei vaikka juokset sen tuhat kertaa maapallon ympäri...velat- rattarit - ylinopeudet- uo:t jne JA avionrikkoja...jatkanko:::
- glon.huumeet
Levin vessassa.
- Ei_onnistu_valkopesu
Totta puhut. Martti saa treenata vaikka maailman tappiin ja siltikin mä aina vaan nään silmissäni sen mauttomat ja trash-henkiset tatskalonkerot, kuulen korvissani sen karjumisen ja kiroilun ja muistan rattijuoppouden, uskottomuuden ja julkisuuden tavoittelun siskon kuoleman jälkeen. Että siinäpä treenailet.
- pedantti-UO
Maran pitäisi ottaa yhtä tosissaan mieluummin velvoitteensa yhteiskunnan jäsenenä ja velallisena. Jonkun pitäisi piiskata ja kertoa mihin suuntaan edetä ulosottokierteen kanssa. Tämä yhteiskunta kun ei toimi niin, että eletään yli varojen, leikitään rikkaampaa kuin ollaan ja jätetään laskut muiden maksettaviksi.
- aitofeikki
Viiksi vähentää treenaajat verotuksessa tuotetta Marttaa koulutetaan treenaamaan ja esittelemään tuotetta ohjelmaan...
Kaikki mikä liittyy valkopesuohjelmaan on millin tarkasti verovähennys kelpoisia hiukeita neronleimauksia...
Ämmä valehtelee minkä kerkee...
Nolo turhis vois kerrankin pitää sanansa ja häipyä pelkäämästään julkisuudesta ettei steffin tartte hävetä silmiään päästä ja ettei vasaran isku uusiudu... - ei_mitään_uutta
Treenaaminen on nyt Martinan "ammatti," kunnes tyrkky saa taas tungettua itsensä johonkin tositv-ohjelmaan. Iltalehti ja Anna pitävät huolen hypetyksestä.
- eimeejakeluun
Eihän itsensä kunnossa pitämisessä ja itsestä huolehtimisessa mitään väärää ole, mutta kun se jollekkin tyrkylle on täyspäiväistä kuin normaali ihmisen työssä käynti, niin ihmetyttää, miksi treenata kuin urheilija, kun ei sitä ole eikä tuossa iässä enää siksi tulla. Liikunta pitäisi olla harrastus, jota tehdään vapaa-ajalla, työn ja lasten hoitamisen ehdoilla....
- äideistä.parhain
Martinalle lapset eivät ole ongelma :DDD
- aitofeikki
No Martta osaa delegoida lasten hoitamisen millin tarkasti muille :)))))
- kv-pömppömaha
Martina joutuu turvautumaan korsettiin saadakseen pömppövatsansa kuriin, tuolla treenimäärällä luulisi vatsalihastenkin olevan kuosissa. Mutta viinin lipittely näkyy, myös omituisen turvonneissa ja väsyneen näköisissä kasvoissa.
Jos treenaa kuin ammattiurheilija ja kaikissa lajeissa on apuna valmentaja, niin kyllä tulosten oikeasti pitäisi olla parempia. Martinahan on kaikissa kilpailuissa aina viimeisten joukossa. Sen sijaan ihmiset, jotka harrastavat urheilua ilman valmentajaa ja käyvät säännöllisissä päivätöissä, pärjäävät paremmin esimerkiksi triathlonissa kuin Aitolehti. Eli urheilussakaan Martina ei ole erityisen lahjakas.
Kroppansa treenaamisen sijaan Martinan kannattaisi treenata aivojaan. Oikolukijasta huolimatta blogiteksti on huonon kirjoitustaidon ja surkean kirjallisen itseilmaisun juhlaa. Todella noloa keski-ikäiseltä naiselta. - Tapani54v
Valkopyykin pesu alkaa velkojen maksulla. Uskottavuus on nolla ennen sitä.
- Tapani54v
Lihaksia on kehitetty kyllä. Masu on pömppö. Ei ole nätti.
https://instagram.com/p/5nCCWzma_5/- Jotainrajaasentään
Marttiina on tuossa kuvassa saman näköinen, kuin romanialaiset kuulantyöntäjät olivat Chauzeskun aikana. Englannintaito on hänellä toki parempi, koska hän osaa sanoa "yeah".
- outoa
Jotainrajaasentään kirjoitti:
Marttiina on tuossa kuvassa saman näköinen, kuin romanialaiset kuulantyöntäjät olivat Chauzeskun aikana. Englannintaito on hänellä toki parempi, koska hän osaa sanoa "yeah".
Naiselliset muodot kadoksissa,noi reidet,ö.
- Mr.Helsinki
Miehekkyys vaatiikin kaljamahan.
Bikineitä ei voi enää käyttää rumien lonkerotatuointien takia.- päällä_seisoen2
Siksi hän kuvaakin mielellään "belfieitä."
- winemachine
Martinaa ei kukaan muu mielellään kuvaakaan.
Varttislobo Heli Lasnamäki toki, koska luulee pääsevänsä "Martinan kanssa maailmalle" :DDDD
- raatokärpänen
joka kerta vaikuttaa, että on tiineenä. Anteeks ny vaan.
- uyyhg
Surullista- neljä ihmistä treenaa muijaa ja silti tulokset ei Ole kummoisia. Luulisi että tuolla ohjelmalla olisi ihan riukulaiha ja kovat tulokset. Harjoitellut ton mukaan ainakin 15 v. Laittaaisi ton tarmon johonkin järkevään eikä satsaisi liikaa tohon urheiluun kun ei se hänen kohdallaan selvästi kannata.
- laardixxxxx
Ai että ihan vähintään 40 km pyörällä viikossa?? Mun eläkeellä oleva nivelvammainen isäni ajaa PÄIVÄSSÄ sisulla 50 km. Itse olen läski lyllerö ja poljen viikossa 70 km, eli 10 km päivässä, eli kun käy vaikka kauppareissulla 5 km päässä, sellainen määrä tulee HELPOLLA. Vittu Mara, tsemppaa vähän. Taidat oikeasti jauhaa paskaa.
- Martina.Hannus
Maralla ei edes ole fillaria. Luvut ovat salien kuntopyöristä fantasioista.
- Anonyymi00045
Martina.Hannus kirjoitti:
Maralla ei edes ole fillaria. Luvut ovat salien kuntopyöristä fantasioista.
Martina ui kevyesti kilometrien matkoja.
Se tietysti ärsyttää näätiä. - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Martina ui kevyesti kilometrien matkoja.
Se tietysti ärsyttää näätiä.Ei ui kevyesti. Ihme juttuja taas.
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ei ui kevyesti. Ihme juttuja taas.
Etkö vanhempaa ketjua löytänyt ylös nostettavaksi 😂 ?
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Miten Martinan kävi mutapainissa, taisi vastapuoli heitellä " kumiutaretta" ihan miten halusi.
- Anonyymi00049
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hyvähän se on että me näemme miten hulluja ihmisiä on ollut kirjoittelemassa mm. vuonna 2015.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Hyvähän se on että me näemme miten hulluja ihmisiä on ollut kirjoittelemassa mm. vuonna 2015.
Aloittajamies on nähnyt paljon vaivaa. Lähes yhtä paljon kuin se itseään toimittajan tyttäreksi väittänyt mies eräässä vuoden 2014 ketjussa.
- Anonyymi00052
Siellähän on Annekin vedetty keskusteluun ja siideri mainitaan ja viikset eli onko aloittaja se viiksi-Mara -hokija?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Siellähän on Annekin vedetty keskusteluun ja siideri mainitaan ja viikset eli onko aloittaja se viiksi-Mara -hokija?
Joku tuolla tietääkin että ne on näätiä jotka on Martinankin perheen kimpussa olleet jo siis yli 10 vuotta sitten ja tietenkin edelleenkin.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Miten Martinan kävi mutapainissa, taisi vastapuoli heitellä " kumiutaretta" ihan miten halusi.
Mutapaini on ainoastaan rumien ja lihavien naisten laji 😩.
- Anonyymi00054
Martinalla tekstin tuotto on käytännössä alakoululaisen ainekirjoituksen tasoa: yksinkertaisia lauseita, listamaista kerrontaa ja yritykset käyttää sivistyssanoja ja ammattitermistöä tekee lopputuloksesta lähinnä myötähäpeää herättävän.
Tämän päivän kirjoituksia lukiessa taso näyttää pysyneen täsmälleen samana.- Anonyymi00055
Peruskoulun ala-asteen pohjalta on huono ponnistaa ja sen huomaa puheesta , joka yksinkertaista, heikko sanavarasto ja jotain ulkoa opittua puhetta. Säälittävää kuultavaa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Peruskoulun ala-asteen pohjalta on huono ponnistaa ja sen huomaa puheesta , joka yksinkertaista, heikko sanavarasto ja jotain ulkoa opittua puhetta. Säälittävää kuultavaa.
Totta Teemu Selänne on ainoastaan käynyt peruskoulun ja kun se avaa suunsa, sieltä tulee ulos sammakoita jatkuvalla syötöllä. 🐸.
- Anonyymi00058
Hyvät ansiotulot ovat Martina Aitolehdellä 133 703,26 euroa. Voit mollata vaikka kuinka paljon, ei ne sinun mollamiset mene läpi 🤣👏.
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Hyvät ansiotulot ovat Martina Aitolehdellä 133 703,26 euroa. Voit mollata vaikka kuinka paljon, ei ne sinun mollamiset mene läpi 🤣👏.
Toivo Sukari on ainoastaan käynyt silloisen kansakoulun ja on miljonääri. Ei se koulutus yksistään, vaan ahkeruus ja kovatahto, sitä työtään kohtaan mitä tekee. Jos ei kaikkia tiedä tai ymmärrä aina saa apua asiantuntioilta.
- Anonyymi00060
Onneksi vähentänyt enkkua. Jatkuvasti kirjoitusvirheitä. Se mua huvittaa, kun se kertoo, että asioita täytyy haluta solutasolla. Martina on ainoa, joka pystyy käskyttämään soluja..
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eli logiikka menee niin, et jos tulot ovat hyvät, saa olla vaikka kuinka ulalla?
Ja mitä Martinan varallisuuteen tulee, siitä on jo puhuttu moneen kertaan, yritysten luvut ja tilinpäätökset kertoo kyllä ihan omaa tarinaansa. Samaa kuin sivistyksen ja älyn taso.Velkaa ja feikkiä. - Anonyymi00062
Anonyymi00058 kirjoitti:
Enpä kehuis, kun tulo perustuu tappioille vedetyistä firmoista. Ehkä tuo osaamattomuus yritystoiminnan pyöritykseen johtuu koulutuksen puutteesta, sekin
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Toivo Sukari on ainoastaan käynyt silloisen kansakoulun ja on miljonääri. Ei se koulutus yksistään, vaan ahkeruus ja kovatahto, sitä työtään kohtaan mitä tekee. Jos ei kaikkia tiedä tai ymmärrä aina saa apua asiantuntioilta.
Sukarin firmat tuottaa suuret voitot. Älä vertaa liikemiesälyn omaavaa Martinaan.
- Anonyymi00064
Anonyymi00060 kirjoitti:
Onneksi vähentänyt enkkua. Jatkuvasti kirjoitusvirheitä. Se mua huvittaa, kun se kertoo, että asioita täytyy haluta solutasolla. Martina on ainoa, joka pystyy käskyttämään soluja..
Englanninkieliset postaukset oli kyllä kovassa käytössä erityisesti silloin, kun kuvioissa oli se aussi.
Miksiköhän? Tais haluta suunnata ne johonkin tiettyyn suuntaan. Ehkä piti näyttää aussin exällekin, että täällä menee “kansainvälisesti ja menestyksekkäästi”. 🤭 - Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mihin perustuu ajatus martinan ahkeruudesta? Niin, sen itsensä kertomaan. Mitään näyttöä ko ahkeruudesta ei ole.
- Anonyymi00066
Anonyymi00062 kirjoitti:
Enpä kehuis, kun tulo perustuu tappioille vedetyistä firmoista. Ehkä tuo osaamattomuus yritystoiminnan pyöritykseen johtuu koulutuksen puutteesta, sekin
Hyviin pyyhkii ja vainooja jaksaa haukkua. Hauuu Hau Martina Martina Martina en voi elää ilman Martinaa 🎼🎶. Martina Espanjassa ja ei voi haukkua, että miehet maksaa, vaan omilla ansiotuloillaan maksaa kuukauden oleskelun tyttärensä kanssa. Vanhin tytär oli kans viikon talvilomalla mukana Espanjassa.
- Anonyymi00068
Anonyymi00061 kirjoitti:
Eli logiikka menee niin, et jos tulot ovat hyvät, saa olla vaikka kuinka ulalla?
Ja mitä Martinan varallisuuteen tulee, siitä on jo puhuttu moneen kertaan, yritysten luvut ja tilinpäätökset kertoo kyllä ihan omaa tarinaansa. Samaa kuin sivistyksen ja älyn taso.Velkaa ja feikkiä.Sinä et tiedä yhtään mitään tään hetken yritys tiedoista ja jauhat noita vanhoja virsiä melkein viikottain eri palstoilla. Miksi ei kiinosta Sonja Aiellon ja Nanna Karalahden yritykset. Molemmat ovat miinuksella.
- Anonyymi00074
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään tään hetken yritys tiedoista ja jauhat noita vanhoja virsiä melkein viikottain eri palstoilla. Miksi ei kiinosta Sonja Aiellon ja Nanna Karalahden yritykset. Molemmat ovat miinuksella.
Mistäs tiedät mitä minä tiedän. 😉
Ja kukas se tämän ketjun aiheena olikaan…? - Anonyymi00075
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinä et tiedä yhtään mitään tään hetken yritys tiedoista ja jauhat noita vanhoja virsiä melkein viikottain eri palstoilla. Miksi ei kiinosta Sonja Aiellon ja Nanna Karalahden yritykset. Molemmat ovat miinuksella.
Jos sijoitusfirmat tappiolla ja omavaraisuus rankasti miinuksella, valmennusfirman tilinpäätökset puuttuu 2024, 2025, niin eipä se hyvältä vaikuta. Vai?
- Anonyymi00076
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hyviin pyyhkii ja vainooja jaksaa haukkua. Hauuu Hau Martina Martina Martina en voi elää ilman Martinaa 🎼🎶. Martina Espanjassa ja ei voi haukkua, että miehet maksaa, vaan omilla ansiotuloillaan maksaa kuukauden oleskelun tyttärensä kanssa. Vanhin tytär oli kans viikon talvilomalla mukana Espanjassa.
On kyllä huomattu 15:13 ettet voi elää ilman Martinaa. Oleskelut ja lasten reissut kirjoitettu muistivihkoon.
- Anonyymi00077
Anonyymi00075 kirjoitti:
Jos sijoitusfirmat tappiolla ja omavaraisuus rankasti miinuksella, valmennusfirman tilinpäätökset puuttuu 2024, 2025, niin eipä se hyvältä vaikuta. Vai?
Niin, luvut kertoo kyllä aika suoraan missä mennään.Jos tulokset on miinuksella ja tilinpäätökset puuttuu, niin aika vaikee siitä on mitään menestystarinaa rakentaa😁
- Anonyymi00080
Anonyymi00065 kirjoitti:
Mihin perustuu ajatus martinan ahkeruudesta? Niin, sen itsensä kertomaan. Mitään näyttöä ko ahkeruudesta ei ole.
Kerro miten ahkera on tää Sofia Belórf ja paljon on ansiotulot ja paljon on ulosottoon menneitä laskuja. Stefan Therman maksoi 30 tuhatta velkoja ja Niko Ranta Aho 50 tuhatta velkoja. Tää uusi elättäjä varmasti on maksanut jo 100 tuhatta Sofian elämisen takia laskuja.
- Anonyymi00083
Anonyymi00080 kirjoitti:
Kerro miten ahkera on tää Sofia Belórf ja paljon on ansiotulot ja paljon on ulosottoon menneitä laskuja. Stefan Therman maksoi 30 tuhatta velkoja ja Niko Ranta Aho 50 tuhatta velkoja. Tää uusi elättäjä varmasti on maksanut jo 100 tuhatta Sofian elämisen takia laskuja.
Niin että kukas se tämän ketjun aiheena olikaan…?
- Anonyymi00110
Anonyymi00060 kirjoitti:
Tyyppiesimerkki henkilöstä, joka kuvittelee kuulostavansa erityisen älykkäältä ja tietävältä käyttämällä isoja sanoja. Kun sanojen merkitys ei oo itsellekään selvä, lopputulos on ainoastaan koominen😁.
- Anonyymi00111
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tuosta summasta oli omasta firmasta (PalaciCapital oy) maksettua palkkaa n 105000e, joten ei paljon tullut muualta!
Nyttemmin AitolehtiCapital ei edes pysty moisia summia maksamaan, munLevikin ollut kohta puoli vuotta myynnissä. - Anonyymi00123
Anonyymi00075 kirjoitti:
Martinan yritykset ovat vahvasti " red Flag " ja sijoituskomeron arvo ....hm ?
- Anonyymi00067
Eikös tää Martinan vainoaja olekin sieltä Turun suunnasta?
- Anonyymi00069
Olisko Munkkiniemi-Turku -linjalta?
- Anonyymi00070
Onko äidinkielenopettaja, kiinteistövälittäjä vai peräti kampaaja? Vai entinen toimittaja?
- Anonyymi00071
Anonyymi00070 kirjoitti:
Onko äidinkielenopettaja, kiinteistövälittäjä vai peräti kampaaja? Vai entinen toimittaja?
Ei näädät ehdi mitään opiskella eikä myöskään tehdä töitä.
- Anonyymi00072
Se on hyeena ja hyökkää valmiseen pyydystettyyn saaliin kimppuun. Toinen hyvä nimitys on rotta ja syö ainoastaan toisten valmiit eväät.
- Anonyymi00073
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ikänsä se on ollut sairaseläkkeellä ja iso ratas on hyvin huonossa hapessa.
- Anonyymi00078
Anonyymi00070 kirjoitti:
Eiku tanssipiireistä. Eiku triathlonpiireistä. Eiku missipiireistä. Eiku ratsastuspiireistä. Kotoisin samanaikaisesti eri puolilta Suomea.
- Anonyymi00079
Anonyymi00072 kirjoitti:
Se on hyeena ja hyökkää valmiseen pyydystettyyn saaliin kimppuun. Toinen hyvä nimitys on rotta ja syö ainoastaan toisten valmiit eväät.
Sulla toi biologian tieto on niin väärää ja kirjoittaminen vaikeaa, että etpä ole koulun penkkiä kuluttanut
- Anonyymi00081
Anonyymi00073 kirjoitti:
Ikänsä se on ollut sairaseläkkeellä ja iso ratas on hyvin huonossa hapessa.
Kerrotko lisää itsestäsi. Sairauseläkettä maksetaan kun ihminen on liian sairas työelämään. Sinun ei pidä sitä hävetä. Kukaan ei voi sairaudelle mitään.
- Anonyymi00082
Anonyymi00071 kirjoitti:
Taidat olla yhtä korkeasti koulutettu kuin palvottavasi? 🤣 Sisältö ainakin vaikuttaa olevan samaa tasoa: tyhjää.
- Anonyymi00088
Anonyymi00072 kirjoitti:
Noi mainitsemas vaihtoehdot on silti järkevämmät, kuin se ikuinen satuhahmo, jota jotkut jaksaa palvoa sankarittarena. Kun fanitus on jämähtänyt suunnilleen viisivuotiaan tasolle, todellisuus alkaa helposti näyttää sadulta.
- Anonyymi00089
Anonyymi00081 kirjoitti:
Kerrotko lisää itsestäsi. Sairauseläkettä maksetaan kun ihminen on liian sairas työelämään. Sinun ei pidä sitä hävetä. Kukaan ei voi sairaudelle mitään.
Jaksaa pa**a kuitenkin yötäpäivää vuodesta toiseen palstoilla haukkua sille täysin vieraita henkilöitä. 💩.
- Anonyymi00091
Anonyymi00089 kirjoitti:
Jaksaa pa**a kuitenkin yötäpäivää vuodesta toiseen palstoilla haukkua sille täysin vieraita henkilöitä. 💩.
Se vasta kummallista onkin, että jotkut jaksaa vuodesta toiseen käydä lukemassa ja ihmettelemässä näitä kommentteja täysin vieraista ihmisistä ja vielä kommentoida niitä🤔
- Anonyymi00093
Anonyymi00069 kirjoitti:
On jossain asumassa yhteismajoituksessa 💩.
- Anonyymi00129
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ei ainakaan Munkkiniemen HEKAn vuokratalosta, jossa Martina asui.
- Anonyymi00084
Kovasti on aloituksentekijä käyttänyt aikaa Martinaan. Jännä juttu että Martinan Wikipediasivun kommenttikentässä on samantyylistä paneutumista ja niin maan perusteellista pitkää juttua, esim. viime vuonnakin tehtyä.
- Anonyymi00085
Siellä kylläkin verrataan jopa Siiri Rantasen ja Muhammed Alin wikipediasivuihin.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Siellä kylläkin verrataan jopa Siiri Rantasen ja Muhammed Alin wikipediasivuihin.
Nyt Martinan vainoaja saa slaakin kun ei edes Sukariin saa verrata eikä kehenkään ammattiurheilijaan eikä Marinin eikä Stubbiin ainakaan. Sitten joku menee vertaamaan Siiri Rantaseen, entiseen hiihtokuningattareen.
- Anonyymi00087
Anonyymi00086 kirjoitti:
Nyt Martinan vainoaja saa slaakin kun ei edes Sukariin saa verrata eikä kehenkään ammattiurheilijaan eikä Marinin eikä Stubbiin ainakaan. Sitten joku menee vertaamaan Siiri Rantaseen, entiseen hiihtokuningattareen.
Martina on pelkkä nobody entisten hiihtokuningattarien rinnalla.
- Anonyymi00090
Anonyymi00086 kirjoitti:
Näköjään pyhäinhäväistyksiä tapahtuu aina välillä.Mutta miksei missään vielä lue se kaikkein tärkein meriitti: “Aussie girl ja ihan pisamilla varustettuna.” Sellainen saavutus ei ihan jokaiselta yli nelikymppiseltä löydy. 😁
- Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Näköjään pyhäinhäväistyksiä tapahtuu aina välillä.Mutta miksei missään vielä lue se kaikkein tärkein meriitti: “Aussie girl ja ihan pisamilla varustettuna.” Sellainen saavutus ei ihan jokaiselta yli nelikymppiseltä löydy. 😁
Harva yli nelikymppinen mies kertoo saavansa keijupölyä päälleen mutta eräs Leville muuttanut raiskauksesta tuomiota kärsivä entinen jääkiekkoilija näin kertoo. Ja siellä Levillä eräs viittäkymmentä lähentelevä entinen hiihtokuningatar luulee olevansa keiju ja heittelee keijupölyä ihmisten päälle. Ihmeellinen sattuma.
- Anonyymi00094
Anonyymi00092 kirjoitti:
Harva yli nelikymppinen mies kertoo saavansa keijupölyä päälleen mutta eräs Leville muuttanut raiskauksesta tuomiota kärsivä entinen jääkiekkoilija näin kertoo. Ja siellä Levillä eräs viittäkymmentä lähentelevä entinen hiihtokuningatar luulee olevansa keiju ja heittelee keijupölyä ihmisten päälle. Ihmeellinen sattuma.
Nythän se yli nelikymppinen mies kertoikin stooreissa että siellä Levillä on rakkautta ilmassa ja varmasti tarkoitti juurikin tuota keijupölyä, otaksun.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
Nythän se yli nelikymppinen mies kertoikin stooreissa että siellä Levillä on rakkautta ilmassa ja varmasti tarkoitti juurikin tuota keijupölyä, otaksun.
Rakkautta, rakkautta vain.
- Anonyymi00096
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sofia Berlorf, kohta 36 vee, kiipesi palmuun ja kirjoitti "Your monkey 4ever" ja tarkoitti siis että on yli viisikymppisen vielä naimisissa olevan elättäjämiehensä apina koko loppuelämänsä ajan.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Sofia Berlorf, kohta 36 vee, kiipesi palmuun ja kirjoitti "Your monkey 4ever" ja tarkoitti siis että on yli viisikymppisen vielä naimisissa olevan elättäjämiehensä apina koko loppuelämänsä ajan.
Sofia ei halunnutkaan olla Thermanille, "idiootille ihmiselle" mikään "vi*un omaishoitaja" eli hyvä niin. Lainaukset Sofian omaa tekstiä.
- Anonyymi00098
Anonyymi00090 kirjoitti:
" Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden " ....Aikamoista puppua, taitaa yhteisen lapsenkin nykyinen elatus olla hieman niin ja näin , ainakin jos Martinan julkilausumaan on uskominen 😆
- Anonyymi00099
Anonyymi00098 kirjoitti:
" Mieheni ( Therman ) turvaa molempien lasteni tulevaisuuden " ....Aikamoista puppua, taitaa yhteisen lapsenkin nykyinen elatus olla hieman niin ja näin , ainakin jos Martinan julkilausumaan on uskominen 😆
Onko koulut jääneet käymättä koska siellä ei lue että turvaa "molempien" lasten tulevaisuuden. No, Martina oli väärässä, Stefusta ei ole turvaamaan yhdenkään lapsensa tulevaisuutta. Ei siihen aikaan vielä tiennyt mikä "käärme" oli kyttäämässä lapsen isää ja sai tämän perikatoon.
- Anonyymi00100
Anonyymi00097 kirjoitti:
Sofia ei halunnutkaan olla Thermanille, "idiootille ihmiselle" mikään "vi*un omaishoitaja" eli hyvä niin. Lainaukset Sofian omaa tekstiä.
Sofia vie miehiltä rahat ja maineen. Tuolaisia naisia pitäisi miesten kiertää hyvin kaukaa.
- Anonyymi00101
Anonyymi00094 kirjoitti:
Katselin hieman kommentteja mediasta että miten ihmiset suhtautuivat tuohon Pikkaraisen ja Riitta-Liisan mahdolliseen rakkaussuhteeseen, mistä Seiska kirjoitti. Yllättävää oli että ihmiset eivät oikestaan kommentoineet paljon mitään eli pääsääntöisesti ihmiset näyttivät hyväksyvän tuon rakkaussuhteen. Toista se oli siihen aikaan kun Pikkaraisella on suhde Martinan kanssa vaikka ei ollut vielä edes tuomiota. Ihmiset oli aivan raivona jostain syystä.
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Katselin hieman kommentteja mediasta että miten ihmiset suhtautuivat tuohon Pikkaraisen ja Riitta-Liisan mahdolliseen rakkaussuhteeseen, mistä Seiska kirjoitti. Yllättävää oli että ihmiset eivät oikestaan kommentoineet paljon mitään eli pääsääntöisesti ihmiset näyttivät hyväksyvän tuon rakkaussuhteen. Toista se oli siihen aikaan kun Pikkaraisella on suhde Martinan kanssa vaikka ei ollut vielä edes tuomiota. Ihmiset oli aivan raivona jostain syystä.
Ne oli aivan raivona jo heti suhteen tullessa ilmi eikä edes ollut mitään syytettä. Sekä median kommenttikentissä että keskustelupalstoilla. Mutta tämän Pikkaraisen uuden mahdollisen suhteen hyväksyvät täysin. Jotain kummallista siinä on.
- Anonyymi00103
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ne oli aivan raivona jo heti suhteen tullessa ilmi eikä edes ollut mitään syytettä. Sekä median kommenttikentissä että keskustelupalstoilla. Mutta tämän Pikkaraisen uuden mahdollisen suhteen hyväksyvät täysin. Jotain kummallista siinä on.
Olisko syy se että nyt on kyseessä kakso nobodya jotka eivät paljon ihmisiä kiinnosta? Martinahan se on JOTAIN.
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
Onko koulut jääneet käymättä koska siellä ei lue että turvaa "molempien" lasten tulevaisuuden. No, Martina oli väärässä, Stefusta ei ole turvaamaan yhdenkään lapsensa tulevaisuutta. Ei siihen aikaan vielä tiennyt mikä "käärme" oli kyttäämässä lapsen isää ja sai tämän perikatoon.
Jos syyllistä pitää väkisin etsiä, niin kyllähän se tiedetään, että alamäki ja elämänhallinnan menetys alkoi jo paljon ennen tuota “käärmeteoriaa”. Kaikki sen tietää, että pahin käärme oli martina.
- Anonyymi00105
Anonyymi00096 kirjoitti:
Antaapa olla.Mitäs sitä tänne kirjoittelet.
- Anonyymi00106
Anonyymi00101 kirjoitti:
Kukaan ei mitään hyväksyntää tarvitse seurustelulle. Mutta kyllä siitä väkisinkin yleistä naureskelua syntyy, kun miesseikkailuja hehkutetaan niin suurieleisesti, kuten martinalla on tapana.
Sehän on sen tyyli asiassa kuin asiassa, kaikki mitä sille tapahtuu, on aina enemmän kuin muille. - Anonyymi00107
Anonyymi00104 kirjoitti:
Jos syyllistä pitää väkisin etsiä, niin kyllähän se tiedetään, että alamäki ja elämänhallinnan menetys alkoi jo paljon ennen tuota “käärmeteoriaa”. Kaikki sen tietää, että pahin käärme oli martina.
Martina ei voinut olla käärme. Hän oli kokoajan työelämässä sen 9-vuoden ajan, jonka olivat yhdessä. Sofiaa joutui elättää, koska ei ollut mitään tuloja koko heidän 2-vuoden yhdessä olonsa aikana. Nyt on elättinä ollut jo kohta 2-vuotta ja virallisesti avioliitossa Floridassa olevan miehen rahoilla.
- Anonyymi00108
Anonyymi00105 kirjoitti:
Sinäkö voit mielestäsi kieltää, että mitä tänne voi kertoa Sofian sanomisista ?
- Anonyymi00109
Anonyymi00105 kirjoitti:
Apina voi lempata koska vaan Sofian nuoreen kauniiseen oman ammattin omaavaan nuoreen naiseen.
- Anonyymi00112
Anonyymi00108 kirjoitti:
Sinäkö voit mielestäsi kieltää, että mitä tänne voi kertoa Sofian sanomisista ?
Ei täällä kukaan kiellä mitään.
Keskustelupalstan idea on vaan aika yksinkertainen: ketjussa puhutaan siitä aiheesta, mikä se on. Jos aihe on Martina, niin Sofia kuuluu aika luontevasti Sofia-ketjuun. Ei kait se sen monimutkaisempaa luulis olevan. - Anonyymi00113
Anonyymi00107 kirjoitti:
Martina ei voinut olla käärme. Hän oli kokoajan työelämässä sen 9-vuoden ajan, jonka olivat yhdessä. Sofiaa joutui elättää, koska ei ollut mitään tuloja koko heidän 2-vuoden yhdessä olonsa aikana. Nyt on elättinä ollut jo kohta 2-vuotta ja virallisesti avioliitossa Floridassa olevan miehen rahoilla.
Ulkomailla hyppäämistä, lastenhoidon ulkoistamista, Hangon tilan puitteilla kehuskelua ja toisen rakentamissa kulisseissa elämistä.
Jos toi on työelämää, niin aika monella on siitä hyvinkin erilainen käsitys. - Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Ulkomailla hyppäämistä, lastenhoidon ulkoistamista, Hangon tilan puitteilla kehuskelua ja toisen rakentamissa kulisseissa elämistä.
Jos toi on työelämää, niin aika monella on siitä hyvinkin erilainen käsitys.Jos on avoliitossa ja yhteinen lapsi perheessä. Silloin matkustellaan yhdessä ja mies jos ostaa lahjoja, sehän on itsestään selvä asia joka perheessä. Martinan verotiedot näkee jokainen ja koko ajalta kun S ja M-olivat yhdessä. Miksi et puhu Sofiasta. Kenen rahoilla matkustelee ja asuu hotelleissa. Ja mitä mieltä olet asiasta, että mies on avioliitossa ja pienen lapsen isä vielä. ?
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Jos on avoliitossa ja yhteinen lapsi perheessä. Silloin matkustellaan yhdessä ja mies jos ostaa lahjoja, sehän on itsestään selvä asia joka perheessä. Martinan verotiedot näkee jokainen ja koko ajalta kun S ja M-olivat yhdessä. Miksi et puhu Sofiasta. Kenen rahoilla matkustelee ja asuu hotelleissa. Ja mitä mieltä olet asiasta, että mies on avioliitossa ja pienen lapsen isä vielä. ?
Mutta kun Martina. Martina. Martina 🎶🎶. On Martinan mielesäin on Martina mielesäin 🎶.
- Anonyymi00116
Anonyymi00113 kirjoitti:
Jos toi on työelämää, niin aika monella on siitä hyvinkin erilainen käsitys.Martinalla ja myös Stefulla oli viimeisenä yhteisenä vuotena eli vuonna 2019 suurimmat tulot kuin koskaan, kertoo Iltalehti. Stefun alamäki alkoi erosta tai siis siitä että sekaantui Sofiaan. Martinan perheen pitkäaikaisen vainoajan on aivan turha yrittää muuta valehdella.
- Anonyymi00117
Anonyymi00116 kirjoitti:
Martinalla ja myös Stefulla oli viimeisenä yhteisenä vuotena eli vuonna 2019 suurimmat tulot kuin koskaan, kertoo Iltalehti. Stefun alamäki alkoi erosta tai siis siitä että sekaantui Sofiaan. Martinan perheen pitkäaikaisen vainoajan on aivan turha yrittää muuta valehdella.
Iltalehti 11/2020 kun verotiedot tuli vuodelta 2019: ”Martina Aitolehti ja Stefan Therman, jättitulot viimeisenä yhteisenä vuotenaan”
- Anonyymi00118
Anonyymi00115 kirjoitti:
Mutta kun Martina. Martina. Martina 🎶🎶. On Martinan mielesäin on Martina mielesäin 🎶.
Se sun Hannus joutuu tyytymään lähes viisikymppiseen. Mites nyt noin?
- Anonyymi00119
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ei täällä kukaan kiellä mitään.
Keskustelupalstan idea on vaan aika yksinkertainen: ketjussa puhutaan siitä aiheesta, mikä se on. Jos aihe on Martina, niin Sofia kuuluu aika luontevasti Sofia-ketjuun. Ei kait se sen monimutkaisempaa luulis olevan.Miksi sitten sotket Martinan ketjuihin ja oli sitten aloitus tehty kenestä hyvänsä. Lopeta neuvomiset, koska itse et ole niitä koskaan noudattanut.
- Anonyymi00120
Anonyymi00119 kirjoitti:
Miksi sitten sotket Martinan ketjuihin ja oli sitten aloitus tehty kenestä hyvänsä. Lopeta neuvomiset, koska itse et ole niitä koskaan noudattanut.
En koe mitään tarvetta kiertää eri ketjuissa kirjoittelemassa Martinasta. Jokaisella aiheella on oma paikkansa, se olis ihan hyödyllinen perusasia oppia.
- Anonyymi00121
Anonyymi00118 kirjoitti:
Se sun Hannus joutuu tyytymään lähes viisikymppiseen. Mites nyt noin?
Niinhän se Martina on aivan kohta viiskymppinen. Ja sanotaan suoraan, että nykyinen naisystävä on huomattavasti tasokkaampi kuin martina.
- Anonyymi00122
Anonyymi00116 kirjoitti:
Martinalla ja myös Stefulla oli viimeisenä yhteisenä vuotena eli vuonna 2019 suurimmat tulot kuin koskaan, kertoo Iltalehti. Stefun alamäki alkoi erosta tai siis siitä että sekaantui Sofiaan. Martinan perheen pitkäaikaisen vainoajan on aivan turha yrittää muuta valehdella.
Martinan useat tappiot selität millä.
- Anonyymi00124
Onko Minna/Martinan kotikieli vielä " enkku " .....😂
- Anonyymi00125
Anonyymi00124 kirjoitti:
Onko Minna/Martinan kotikieli vielä " enkku " .....😂
Oletko sinä Perniöstä tai jostain?
- Anonyymi00126
Anonyymi00114 kirjoitti:
Jos on avoliitossa ja yhteinen lapsi perheessä. Silloin matkustellaan yhdessä ja mies jos ostaa lahjoja, sehän on itsestään selvä asia joka perheessä. Martinan verotiedot näkee jokainen ja koko ajalta kun S ja M-olivat yhdessä. Miksi et puhu Sofiasta. Kenen rahoilla matkustelee ja asuu hotelleissa. Ja mitä mieltä olet asiasta, että mies on avioliitossa ja pienen lapsen isä vielä. ?
Ilman tätä yhteistä lasta , Martina olisi heivattu kankaalle alta vuoden 😆
- Anonyymi00127
Anonyymi00122 kirjoitti:
Martinan useat tappiot selität millä.
Onko Martinan yritykset jo ylittäneet miljoonan euron rajapyykin 😂
- Anonyymi00128
Anonyymi00126 kirjoitti:
Ilman tätä yhteistä lasta , Martina olisi heivattu kankaalle alta vuoden 😆
Ilman tätä yhteistä lasta Martina olisi heivannut Stefun kankaalle alta vuoden. Ja kyllä heivasikin kesällä 2022 vaikka odotti yhteistä lasta. Mutta Stefu sai aina Martinan takaisin. Silloin kun Sofia Stefulle lähetteli herutteluviestejä kesällä 2017 kun yritti tästä saada itselleen elättäjää, niin Stefu julkaisi Sofian viestejä joka fb:ssa että näki että Sofia oli se aktiivinen osapuoli. Aina sai Martinan takaisin ja siksi koska oli yhteinen lapsi. Mutta sitten Stefu lopuksi teki sen "elämänsä suurimman virheen" kuten kirjoitti Sofian kuvan päälle ja menetti sekä perheen että firmat ja Levin ja Hangon kiinteistötkin.
- Anonyymi00130
Anonyymi00128 kirjoitti:
Ilman tätä yhteistä lasta Martina olisi heivannut Stefun kankaalle alta vuoden. Ja kyllä heivasikin kesällä 2022 vaikka odotti yhteistä lasta. Mutta Stefu sai aina Martinan takaisin. Silloin kun Sofia Stefulle lähetteli herutteluviestejä kesällä 2017 kun yritti tästä saada itselleen elättäjää, niin Stefu julkaisi Sofian viestejä joka fb:ssa että näki että Sofia oli se aktiivinen osapuoli. Aina sai Martinan takaisin ja siksi koska oli yhteinen lapsi. Mutta sitten Stefu lopuksi teki sen "elämänsä suurimman virheen" kuten kirjoitti Sofian kuvan päälle ja menetti sekä perheen että firmat ja Levin ja Hangon kiinteistötkin.
Martina heivasi siis Stefun kesällä 2012 eikä kesällä 2022. Mutta otti sitten takaisin kuten monta kertaa myöhemminkin. Esim. silloin kun Stefulla oli Satu Tuomisto kesällä 2024 salarakkaana niin otti syksyllä Stefun takaisin. Ja taas kun "käärme" Sofia yritti kiemurrella heidän perheeseen ensimmäisen kerran niin taas vain otti takaisin. Ei olisi pitänyt vaan olisi pitänyt heivata jo silloin kesällä 2012 kun odotti lasta. Olisi ehkä ehtinyt saada itselleen kunnon miehen ja nyt sitten kärsi Stefun kanssa lähes 10 vuotta.
- Anonyymi00131
Anonyymi00128 kirjoitti:
Tästä syystä kundaalireikimummo on ikuisesti katkera Sofialle 🤨
- Anonyymi00132
Anonyymi00130 kirjoitti:
Martina heivasi siis Stefun kesällä 2012 eikä kesällä 2022. Mutta otti sitten takaisin kuten monta kertaa myöhemminkin. Esim. silloin kun Stefulla oli Satu Tuomisto kesällä 2024 salarakkaana niin otti syksyllä Stefun takaisin. Ja taas kun "käärme" Sofia yritti kiemurrella heidän perheeseen ensimmäisen kerran niin taas vain otti takaisin. Ei olisi pitänyt vaan olisi pitänyt heivata jo silloin kesällä 2012 kun odotti lasta. Olisi ehkä ehtinyt saada itselleen kunnon miehen ja nyt sitten kärsi Stefun kanssa lähes 10 vuotta.
Satu Tuomisto oli siis kesällä 2014 Stefun salarakkaana eli samaan aikaan kun Martinan sisko kuoli henkirikoksen uhrina ja oli hautajaiset.
- Anonyymi00133
Anonyymi00125 kirjoitti:
Oletko sinä Perniöstä tai jostain?
Tuo on nuorempi nainen eli se on joko Raumalta tai sieltä Tampereen läheltä. Veikkaan viimeisintä.
- Anonyymi00134
Anonyymi00128 kirjoitti:
No mut totuushan on se, et Martina jäi suhteeseen niin kauan kuin puitteet palveli, vihdoin pääsi elämään sitä prinsessaunelmaa, josta oli haaveillut. Lopulta kun kuviot meni julkisesti solmuun, ei siinä enää voittajaa esitetty, oli pakko lähteä. Tuli kauniimpi jonka Stefu valitsi.
Ja sama kaavahan toistui tän viimeisimmän perutaan häät- seikkailun kohdalla.😉 - Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
No mut totuushan on se, et Martina jäi suhteeseen niin kauan kuin puitteet palveli, vihdoin pääsi elämään sitä prinsessaunelmaa, josta oli haaveillut. Lopulta kun kuviot meni julkisesti solmuun, ei siinä enää voittajaa esitetty, oli pakko lähteä. Tuli kauniimpi jonka Stefu valitsi.
Ja sama kaavahan toistui tän viimeisimmän perutaan häät- seikkailun kohdalla.😉Oletko iloinen että Sofia vei Stefun lapselta jopa toisen kodin eli Hangon kiinteistön? Vai oletko sinäkin Sofian tyylinen että "mitäs toi lapsensa sinne" eli koska Martinan lapsi niin hänenkin epäonnesta vain juhlitaan?
- Anonyymi00136
Anonyymi00135 kirjoitti:
Oletko iloinen että Sofia vei Stefun lapselta jopa toisen kodin eli Hangon kiinteistön? Vai oletko sinäkin Sofian tyylinen että "mitäs toi lapsensa sinne" eli koska Martinan lapsi niin hänenkin epäonnesta vain juhlitaan?
Se vihaa Martinaa ja lastakin juuri sen takia että lapsi on Stefun. Ei tarvi olla edes kovin fiksu että sen on täältä huomannut.
- Anonyymi00137
Anonyymi00136 kirjoitti:
Se vihaa Martinaa ja lastakin juuri sen takia että lapsi on Stefun. Ei tarvi olla edes kovin fiksu että sen on täältä huomannut.
Tarkennuksena siis että on sairaan mustasukkainen siitä että Martinalla on lapsi nimenomaan Stefun kanssa. Ei pysty edes väittämään että lapsi ei olisi Stefun koska on liikaa samannäköinen. Eskon kohdalla on tällaista vuosikausia väittänyt.
- Anonyymi00138
Anonyymi00137 kirjoitti:
Tarkennuksena siis että on sairaan mustasukkainen siitä että Martinalla on lapsi nimenomaan Stefun kanssa. Ei pysty edes väittämään että lapsi ei olisi Stefun koska on liikaa samannäköinen. Eskon kohdalla on tällaista vuosikausia väittänyt.
Eiköhän tuo Eskon lapsesta tuollaisia valheita levittelevä ole sama sairas tyyppi joka jaksaa jokapuolella väittää että Selänteen vanhin lapsi ei ole Teemun? Ei siinä sen kummempaa. Näitä mieleltään järkkyneitä on aina ollut ja aina tulee olemaan ja nyt niillä on vielä enemmän kanavia toimia kuin ennen. Ja jotkut kieroimmat saavat jopa toimittajia juttuihinsa mukaan.
- Anonyymi00139
Anonyymi00138 kirjoitti:
Eiköhän tuo Eskon lapsesta tuollaisia valheita levittelevä ole sama sairas tyyppi joka jaksaa jokapuolella väittää että Selänteen vanhin lapsi ei ole Teemun? Ei siinä sen kummempaa. Näitä mieleltään järkkyneitä on aina ollut ja aina tulee olemaan ja nyt niillä on vielä enemmän kanavia toimia kuin ennen. Ja jotkut kieroimmat saavat jopa toimittajia juttuihinsa mukaan.
Irc-galleria perustettiin vuonna 2000 ja instagram tuli vuonna 2010 ja siellä irc-galleriassa ne jo aloittivat ja nyt on kaikenlaisia kanavia kirjoitella. Eli Martinan julkinen haukkuminen on aloitettu irc-galleriassa kun oli 18-vuotias. Juuri tuli vastaan haastattelu missä Martina siitä kertoi ja sanoi että siellä oli jopa väkivaltaan viittaavaa. Joskus aikaisemmin on maininnut että siellä oli myös uhkaavia kommentteja. Eli tämä alkoi jo 25 vuotta sitten mitä vielä tänäänkin täällä näemme.
- Anonyymi00140
Anonyymi00135 kirjoitti:
Oletko iloinen että Sofia vei Stefun lapselta jopa toisen kodin eli Hangon kiinteistön? Vai oletko sinäkin Sofian tyylinen että "mitäs toi lapsensa sinne" eli koska Martinan lapsi niin hänenkin epäonnesta vain juhlitaan?
Nyt vähän aikuista ajattelua tähän väliin. Miestä ei “viedä”, aikuinen ihminen tekee itse omat valintansa. Ja Hanko ei tainnut olla Martinan omaisuutta, vaikka siellä elettiinkin. Ei kuitenkaan ollut rva Therman.
Ei oo kyse siitä kuka teki oikein tai väärin, vaan siitä mitä oikeasti tapahtui.
Tunnepuhe ja palvonta ei muuta faktoja. - Anonyymi00141
Anonyymi00139 kirjoitti:
Irc-galleria perustettiin vuonna 2000 ja instagram tuli vuonna 2010 ja siellä irc-galleriassa ne jo aloittivat ja nyt on kaikenlaisia kanavia kirjoitella. Eli Martinan julkinen haukkuminen on aloitettu irc-galleriassa kun oli 18-vuotias. Juuri tuli vastaan haastattelu missä Martina siitä kertoi ja sanoi että siellä oli jopa väkivaltaan viittaavaa. Joskus aikaisemmin on maininnut että siellä oli myös uhkaavia kommentteja. Eli tämä alkoi jo 25 vuotta sitten mitä vielä tänäänkin täällä näemme.
Minna-Mara -hokija on aloittanut jo ennen vuotta 2010 ja edelleen asialla tänä päivänä ja esim. Kauppalehden kommenttikentässä on törkeä aloitus ja ketju jo vuonna 2010.
- Anonyymi00142
Anonyymi00134 kirjoitti:
Ja sama kaavahan toistui tän viimeisimmän perutaan häät- seikkailun kohdalla.😉Varma tieto lähipiiriläisiltä, että Sofia ollut laastari Stefan Thermanille. Oli ryypänyt koko eka vuoden päivittäin ja alkanut käyttää huumeita. Samoin oli ollut Sofialle kova pala purtavaksi, kun Niko Ranta Aho jätti Sofian kylmästi kadulle asumaan.
- Anonyymi00143
Anonyymi00142 kirjoitti:
Varma tieto lähipiiriläisiltä, että Sofia ollut laastari Stefan Thermanille. Oli ryypänyt koko eka vuoden päivittäin ja alkanut käyttää huumeita. Samoin oli ollut Sofialle kova pala purtavaksi, kun Niko Ranta Aho jätti Sofian kylmästi kadulle asumaan.
Jos olisi ollut kunnon nainen Stefanilla, kun Martina hänet jätti olisi Thermanin tilukset ja mökki Levillä vieläkin olemassa. Huumeiden käyttö vei tuhoon kaikki. Saara vaikuttaa kunnoliselta ja toivottavasti heidän suhde kestää hyvin.
- Anonyymi00144
Anonyymi00140 kirjoitti:
Nyt vähän aikuista ajattelua tähän väliin. Miestä ei “viedä”, aikuinen ihminen tekee itse omat valintansa. Ja Hanko ei tainnut olla Martinan omaisuutta, vaikka siellä elettiinkin. Ei kuitenkaan ollut rva Therman.
Ei oo kyse siitä kuka teki oikein tai väärin, vaan siitä mitä oikeasti tapahtui.
Tunnepuhe ja palvonta ei muuta faktoja.Taisi mennä sun laidutuspilleri -jutut nyt vihkoon, kun piti hypätä yli 10 vuotta vanhaan ketjuun keskustelemaan Martinasta, kuinkas muuten? 🙄
Paljonkos oot ahterias pienentänyt niillä pillereillä?
🤣🤣 - Anonyymi00145
Anonyymi00144 kirjoitti:
Taisi mennä sun laidutuspilleri -jutut nyt vihkoon, kun piti hypätä yli 10 vuotta vanhaan ketjuun keskustelemaan Martinasta, kuinkas muuten? 🙄
Paljonkos oot ahterias pienentänyt niillä pillereillä?
🤣🤣En nyt kyllä tiedä et ketä tarkoitat. Minun ahteri ei ole ollut koskaan iso. Olen 166cm-pitkä ja painan 62kg.
- Anonyymi00146
Anonyymi00143 kirjoitti:
Jos olisi ollut kunnon nainen Stefanilla, kun Martina hänet jätti olisi Thermanin tilukset ja mökki Levillä vieläkin olemassa. Huumeiden käyttö vei tuhoon kaikki. Saara vaikuttaa kunnoliselta ja toivottavasti heidän suhde kestää hyvin.
Aika paljon “jos olisi” -tasolla mennään.
Todellisuudessa kukaan ulkopuolinen ei tiedä miten asiat olis menneet, mutta vastuu omista valinnoista on aina sillä ihmisellä itsellään.
Ja olisko syytä miettiä sitäkin vaihtoehtoa, et vikaa ei oo pelkästään muissa, kun eipä nuo martinan muutkaan miessuhteet oo erityisen onnistuneilta näyttäneet? - Anonyymi00147
Anonyymi00139 kirjoitti:
Katsoin hieman että mistä tuo Martinan haukkuminen vuonna 2000 perustetussa irc-galleriassa olisi juontanut. No, varmaan johtui peruskoulustakin koska siellä peruskoululaiset kirjoittelivat ja sitten ehkä jostain hevostalleiltakin, koska siellä jos missä ollaan katkeria. Sen näkee vielä tänä päivänä.
Mutta Martina aloitti mallin työt 15-vuotiaana ja valittiin Suomen Mallikuningattareksi vuonna 2000 ja samana vuonna osallistui Miss Suomi -kisoihin ja pääsi semifinaaliin saakka. Voitti Kalenterityttö -kisan ja vuonna 2001 edusti Suomea Miss Earth -kisoissa Filippiineillä. Mutta sitten vuonna 2004 voitti Miss Hawaiian Tropical Finland kisan ja edusti Suomea kansainvälisissä kisoissa. Ja tuon takia myös media tuli avuksi Martinan haukkujille jostain käsittämättömästä syystä ja sekin jatkunut aina näihin päiviin saakka. Ennen tuota vuotta 2004 Martina ei ollut mediassa mitenkään mainittavasti eikä hänestä tehty mitään lehtijuttua yksinään. Sitten Katso-lehti teki jutun tuosta Miss hawaiian Tropical -kisan voitosta ja sitten julkinen repiminen alkoi. Kaksi edellistä missiä oli kohumissejä ja joutuneet luovuttamaan kruununsta niin sitten Martinasta yritettiin tehdä samanlaista. Joku toimittaja valehteli että oli yhteiskuva Eremenkon kanssa ja siitä se alkoi. - Anonyymi00148
Anonyymi00142 kirjoitti:
Varma tieto lähipiiriläisiltä, että Sofia ollut laastari Stefan Thermanille. Oli ryypänyt koko eka vuoden päivittäin ja alkanut käyttää huumeita. Samoin oli ollut Sofialle kova pala purtavaksi, kun Niko Ranta Aho jätti Sofian kylmästi kadulle asumaan.
Stefua taidettiin uhkailla että pitää elättää Sofiaa koska Ranta-aho myöhemmin sanoi Stefusta että pitää seistä tekojensa takana. Stefu myös tietenkin osasyyllinen siihen että Sofialta katosi Ranta-ahojen elatus ja asunto alta. Koko ajan Sofia Ranta-ahoa rakasti kuin oli Stefun kanssa ja toi kyllä sen esillekin.
- Anonyymi00149
Anonyymi00148 kirjoitti:
Stefua taidettiin uhkailla että pitää elättää Sofiaa koska Ranta-aho myöhemmin sanoi Stefusta että pitää seistä tekojensa takana. Stefu myös tietenkin osasyyllinen siihen että Sofialta katosi Ranta-ahojen elatus ja asunto alta. Koko ajan Sofia Ranta-ahoa rakasti kuin oli Stefun kanssa ja toi kyllä sen esillekin.
Näin se menee ja on totuus asiasta. Huume piireissä on kovat säännöt ja jos ei niitä noudata, saa hyvin nopeasti kuulan kalloonsa. 👽.
- Anonyymi00150
Anonyymi00149 kirjoitti:
Näin se menee ja on totuus asiasta. Huume piireissä on kovat säännöt ja jos ei niitä noudata, saa hyvin nopeasti kuulan kalloonsa. 👽.
Yksi varma tieto on, että joku Martinan vainoojasta, on todellakin pahoin ylipainoinen ja ei ole enää ollut vuosiin enää työelämässä.
- Anonyymi00151
Anonyymi00149 kirjoitti:
Juu, huumemaailma on varmasti kovaa.
Mutta ei se fanituskaan ihan kevyttä ole, jos kaikki pitää selittää yhdestä kulmasta eikä mikään kriittinen ajattelu mahdu mukaan.
Kyllä se vanha totuus pätee vieläkin ,että jokainen tulee omassa uskossaan autuaaksi. 😉 - Anonyymi00152
Anonyymi00150 kirjoitti:
Yksi varma tieto on, että joku Martinan vainoojasta, on todellakin pahoin ylipainoinen ja ei ole enää ollut vuosiin enää työelämässä.
Mun varma tieto on se, että Martinan palvoja on pahasti ylipainoinen, ei ole koskaan ollut työelämässä ja elämänsä sisältö on instahahmo martina aitolehti. Sulla on kirjoitusvirheitä tekstit täynnä...
- Anonyymi00154
Anonyymi00145 kirjoitti:
En nyt kyllä tiedä et ketä tarkoitat. Minun ahteri ei ole ollut koskaan iso. Olen 166cm-pitkä ja painan 62kg.
Joo, unohdit 1: painon edestä
- Anonyymi00155
Anonyymi00149 kirjoitti:
Ja sekin asia, että Stefan olisi maksanut Sofian ulosottoon menneet laskut vapaaehtoisesti. On aivan täyttä pa**a puhetta.
- Anonyymi00157
Anonyymi00155 kirjoitti:
Ja sekin asia, että Stefan olisi maksanut Sofian ulosottoon menneet laskut vapaaehtoisesti. On aivan täyttä pa**a puhetta.
Miksi poistui viesti, että Niko Ranta Ahon kaveri ammuttiin omaan autoonsa Marbellassa ? Samoin kuoli Stefanin kaveri, muutama vuosi sitten.
- Anonyymi00158
Anonyymi00145 kirjoitti:
En nyt kyllä tiedä et ketä tarkoitat. Minun ahteri ei ole ollut koskaan iso. Olen 166cm-pitkä ja painan 62kg.
Pituus on tosi vaihtelevaa ollu vuosien varrella, tilanteen mukaan. Oikea on korkeintaan 163 cm.🙈
- Anonyymi00159
Anonyymi00151 kirjoitti:
Juu, huumemaailma on varmasti kovaa.
Mutta ei se fanituskaan ihan kevyttä ole, jos kaikki pitää selittää yhdestä kulmasta eikä mikään kriittinen ajattelu mahdu mukaan.
Kyllä se vanha totuus pätee vieläkin ,että jokainen tulee omassa uskossaan autuaaksi. 😉Sää oot sitte omassa uskossas onnellisen autuas ylilihava laihdutuslääkkeitä naamasi työntävä murmeli.🤪🤪
- Anonyymi00160
Anonyymi00149 kirjoitti:
11:22 kokemuksestako kerrot? Muutenhan et tiedä totuuksia. Hakeudu katkaisuun.
- Anonyymi00162
Anonyymi00159 kirjoitti:
Sää oot sitte omassa uskossas onnellisen autuas ylilihava laihdutuslääkkeitä naamasi työntävä murmeli.🤪🤪
Nyt meni kyllä jo sen verran erikoiseksi setiksi, et kannattais ehkä jutella jonkun ammattilaisen kanssa.
- Anonyymi00163
Anonyymi00160 kirjoitti:
11:22 kokemuksestako kerrot? Muutenhan et tiedä totuuksia. Hakeudu katkaisuun.
Missä tynnyrissä olet elänyt oikeasti, jos et tiennyt et huume piireissä on omat kovat sääntönsä. Ei tarvitse olla käyttäjä ja pitäisi tietää millaista on elämä huumerinkissä olevilla henkilöillä.
- Anonyymi00164
Anonyymi00103 kirjoitti:
Olisko syy se että nyt on kyseessä kakso nobodya jotka eivät paljon ihmisiä kiinnosta? Martinahan se on JOTAIN.
Eli mitä JOTAIN se Martina on?
- Anonyymi00165
Anonyymi00163 kirjoitti:
Missä tynnyrissä olet elänyt oikeasti, jos et tiennyt et huume piireissä on omat kovat sääntönsä. Ei tarvitse olla käyttäjä ja pitäisi tietää millaista on elämä huumerinkissä olevilla henkilöillä.
En tiedä, kun en tunne huumeita käyttäviä. Se mitä uutisissa yms kerrotaan on vain pieni osa. Esim.menestyneet ihmiset käyttää huumeita. Jossain gaalassahan oli wc -tiloista löytynyt jäämiä. Miksi väität, kun selvästi et tiedä?
- Anonyymi00166
Anonyymi00162 kirjoitti:
Nyt meni kyllä jo sen verran erikoiseksi setiksi, et kannattais ehkä jutella jonkun ammattilaisen kanssa.
Haaveilitko koskus jopa lääkärin ammatista, kun noita katkaisuun tai muuhun ammattilaisen apuun turvautumista ehdotellaan monessa kommentissa?
🤕🤕 - Anonyymi00168
Anonyymi00166 kirjoitti:
Haaveilitko koskus jopa lääkärin ammatista, kun noita katkaisuun tai muuhun ammattilaisen apuun turvautumista ehdotellaan monessa kommentissa?
🤕🤕Martinan palvojan kirjoituksia kun lukee, niin väistämättä nuo vaihtoehdot tulee mieleen. Sinunkin kohdallasi, koska harhaisesti ajattelet yhden henkilön kirjoittavan kaikki kommentit. Minä ehdotin huumerinkien toiminnan asiantuntijalle katkaisuhoitoa. Tämän mihin kommentoit, on kirjoittanut joku toinen
- Anonyymi00169
Anonyymi00166 kirjoitti:
🤕🤕Sekoitat taas kommentoijat keskenään.
Ei tosin mitään uutta. - Anonyymi00170
Anonyymi00169 kirjoitti:
Sekoitat taas kommentoijat keskenään.
Ei tosin mitään uutta.Mitä tarkottaa ku sekottaa kommentoijat ?
- Anonyymi00171
Anonyymi00170 kirjoitti:
Mitä tarkottaa ku sekottaa kommentoijat ?
Ehkä se tarkoittaa ryhmäseksiä, tai haaveilee vielä pääsevänsä touhuun täysillä 😎.
- Anonyymi00172
Anonyymi00165 kirjoitti:
En tiedä, kun en tunne huumeita käyttäviä. Se mitä uutisissa yms kerrotaan on vain pieni osa. Esim.menestyneet ihmiset käyttää huumeita. Jossain gaalassahan oli wc -tiloista löytynyt jäämiä. Miksi väität, kun selvästi et tiedä?
Menestyneet ihmiset eivät kuulu huumerinkeihin. On ollut nyt kyseessä et millaiset omat lakinsa ja sääntönsä on huume piireissä pyörivillä myyjillä ja ostajilla. Jos ei maksa velkoja, voi henki riepu olla kohtapuoleen menetetty.
- Anonyymi00173
Anonyymi00172 kirjoitti:
Menestyneet ihmiset eivät kuulu huumerinkeihin. On ollut nyt kyseessä et millaiset omat lakinsa ja sääntönsä on huume piireissä pyörivillä myyjillä ja ostajilla. Jos ei maksa velkoja, voi henki riepu olla kohtapuoleen menetetty.
Esimerkiksi mitähän kaikkia velkojia oli esimerkiksi Stefan Thermanilla, kun joutui myymään kaiken omaisuutensa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764977Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184366Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2502924Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432872- 522491
- 271919
- 341733
- 221727
- 641685