Siksipä myöskin olen ihan heikkona sinuun. On sulla toinenkin puoli, veijarin vastakohta. Olen heikkona myös siihen.
Olet mies aika veijari :)
14
67
Vastaukset
- naisen_mietteitä
Ai niin- oikein mukavaa viikonloppua mitä teetkin, ja missä kuljetkin.
Suukkoja sata, ja tiukka rutistus.- seveijarisi
Kiitos::). Samoin sulle ihania suukkoja ja lämpimiä haluja myös rajattomasti;).
- korjaanpanyt
Haleja;).
- naisen_mietteitä
korjaanpanyt kirjoitti:
Haleja;).
Molemmat käy :)
Nyt illan jatkoja hurmurille. - koskassutnäkis
naisen_mietteitä kirjoitti:
Molemmat käy :)
Nyt illan jatkoja hurmurille.Täällä se oikea oli;). Ooon ikävä sua.................aivan valtava.:)
- olenmykkäjasokea
Oi sinä tuntematon mä kerron etten sun nää enkä sanoja suhun tuhlaile.
- naisen_mietteitä
koskassutnäkis kirjoitti:
Täällä se oikea oli;). Ooon ikävä sua.................aivan valtava.:)
Niin, siksihän täällä pyöritään kun ikävä on vaivana sulla ja mulla muutamalla muulla. Itsellä ei ole edes varmuutta,että onko hän ikävöinyt minua lainkaan. Pian vuosi siitä kun näin veijaria.
- enemmän
Se toinen puoli käytössä. Hyvät viikonloput myös
- naisen_mietteitä
Haluaisin antaa sinulle (minun hänelle) samanlaisen hyvänolon tunteen kuin sinä minulle olet antanut olemalla oma hurmaava itsesi.
- Veijaritäällä
Musta löytyy vaikka mitä puolia kun kunnolla jaksaa etsiä :)
- naisen_mietteitä
Uskon että puolia riittää. Kaikki ne varmasti viehättää minua ihan yhtä lailla, olethan se sinä.
- qasqas
Millainen on veijarin vastakohta?
- lempeäja
Hyvätahtoinen
- naisen_mietteitä
Millainen on mielestäsi veijari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1023908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513300
- 433002
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222482- 232216
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami181850Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745