yhdessä joll aon liuta elätettäiä. Aiomme muuttaa uuden miehen luokse asumaan minä ja viisi lasta, mutta tällä miehellä on liuta lapsia, enkä välttämättä haluisi olla kymmenen lapsen äiti, nämä mun riittää vallan mainiosti, jotka ovat jo isompia kuin miehen tenavat. Olisi kiva viettää perhe elämää keskenään, että siellä on vieraita ihmisiä, joihin luen nämä miehen lapset, kun en tunne niitä. Minusta kymmenen lasta on liikaa, ja toivoisin että mies ajattelisi minua että en välttämättä jaksa näin montaa.
Johan miltä loppuu autosta tila, talosta huoneet ja ruoka kaapista, eikä nämä miehen lapset ole mitään helppoja, verrattunaminun omiini, ja entä meidänyhteiset? Hurjaa ajatella että olisi vielä lisää, olisi kiva mutta tässäkin on mulla kasvatettavaa, ojennettavaa ja sopeutumista suurperheen äidiksi, vastuulliseksi sellaiseksi, että ajattelen että ryhdynkö vai en. Äitipuolen pesti on kyllä kiva kun voi määräillä ja vaatia, mutta tämä luku on iso, on kuin koululuokka. Onnistuu multa komento ja opastus hyvin ja sukon että miehen lapset tykästyy minuun ja ihastuu, että haluisivatkin jäädä minun luokse eikä mennä enää kotiinsa, mutta saa nähdä, hankaloita kuulemma ovat ja itsepäisiä, toivon mukaan omani ei ota mallia heistä.
Kannattaako asua miehen kanssa
äitipuolimietteissään
3
<50
Vastaukset
- itsepäinenainen
Minulla ei ole koskaan ollut kiinnostusta äitipuoleksi. Tämän päätin kauan sitten. Mutta toivottavasti teillä menee kaikki hyvin.
- tulipaoltua
Kai asiat riippuu seksistä.
- 11-1
Vaadit että mies ajattelisi sinua ja hylkäisi omat lapsensa. Etkö sinä voisi ajatella miestä ja hylätä omat lapsesi? Joutuuhan hän elättämään ja asuttamaan paitsi sinut myös viisi lastasi. Eikö tilanne ole ihan yhtä "kohtuuton" molemmille..
Tulet olemaan isossa perheessänne iso ongelma. Parasta kun jatkat yksinhuoltajana. Tai etsit elättäjän jolla ei ole lapsia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857