olen reilut viisikymppinen nainen, eronnut ja yksinäinen. Ei ole sukulaisia eikä ystäviä tai tuttavia nykyisellä paikkakunnalla. jonkun mielestä on hyvä, että on töitä. Mutta se on ainoa, mitä on. ei ole ihmissuhdetta, ei ole omaa kotia, velkaa silmät ja korvat täynnä. Toivottomuutta. Mikään ei huvita, ei innosta, ei jaksa. En pidä itseäni viehättävänä enkä tunne itseäni naiseksi vaihdevuosien takia. tätäkö tämä on lopun elämää? Jos olisi rohkeutta, lopettaisin itseni.
yksinkö aina
6
189
Vastaukset
- onnekasmummeli
Minäkin olen yli 50 vuotta, pian jopa 60 vuotta tulee täyteen. Eronnut olen miehestäni ajat sitten ja lasiakaan ei ole. Kaikki sukulaiset ovat pian kuolleet.
Minun elämäni tarkoitus on löytynyt kuitenkin yhteydestä Jumalaan. Uskon ja seurakuntatoiminnan kautta on muotoutunut myös sosiaalinen verkosto ja elän antoisa elämää.
En edes kaipaa miestä rinnalleni, jollei Herra itse johdata.
Mitkään tarot ja ennustelujutut eivät sinua auta. Käänny ongelmissasi elävän Jumalan puoleen.- Tarotonvaloa
Eikö muka auta? Erittäin hieno, rakkauden täyteinen tulkinta tuossa alla. Pystyyky raamattu samaan?
- Tarotonvaloa
Olipa hieno viisas, valon ja rakkauden täyteinen tulkinta tuossa alapuolella. Aloittaja saa tuosta varmasti itselleen tarvitsemaansa apua. Ei voi olettaa, että raamatun tarinat auttavat kaikkia vaikka itselle on vastauksia löytynyt.
Nostin sinulle kortit Zen-tarot pakasta. En ole vielä kovin kauaa tehnyt tätä, mutta näin kuitenkin itse tulkitsisin korttien sanoman:
Olet tällä hetkellä oman menneisyytesi vanki ja muistelet luultavasti puolisoa josta olet eronnut. Koska kaipaat menneitä hyviä aikoja, sinulta jää näkemättä kaikki ne mahdollisuudet joita sinulla nykyhetkessä ja tulevaisuudessa on. Nyt on aika ymmärtää, että mennyt on mennyttä ja suunnata katse tulevaisuuteen. On aika olla avoin maailmalle ja kuunnella omaa intuitiotasi jotta kulkisit elämässäsi kohti onnea. Ikävöidessäsi menneisyyttä ja yrittäessäsi täyttää muiden asettamia vaatimuksia olet tukahduttanut oman elinvoimasi. Jos tämä itsensä tukahduttaminen jatkuu, jossain kohtaa tulet napsahtamaan joten nyt kannattaa etsiä jokin terve purkautumistie tälle patoutuneelle energialle sisälläsi. Hakkaa vaikka tyynyä, juokse kunnes et enää jaksa, kirjoita päiväkirjaa ja pura tukahdutetut tunteet paperille... tee ihan mitä tahansa mikä vain vapauttaa tuota patoutunutta energiaa. Älä jää odottamaan napsahtamista. Päästämällä padotun energian valloilleen pystyt paremmin eheytymään ja rauhoittumaan ja ennen kaikkea näkemään nykytilanteessa ja tulevaisuudessa olevat lukemattomat mahdollisuudet. Koskaan ei ole liian myöhäistä löytää uusia ystäviä ja sisältöä elämäänsä vaikkapa uusien harrastuksien kautta.- ElämänTielle
Suosittelisin Raamatun lukemista aloittaen vaikka Johanneksen evankeliumista tai Johanneksen kirjeistä.
Jeesus on tie, totuus ja elämä.- Nytollaan2000luvulla
Jeesuksen filosofioita on hyvä seurata, mutta siihen raamatun luku kannattaa jättää. Ei niistä tarinoista itselleen iloa saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926436Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652019- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521009Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962