yksinkö aina

tiutautilhi10

olen reilut viisikymppinen nainen, eronnut ja yksinäinen. Ei ole sukulaisia eikä ystäviä tai tuttavia nykyisellä paikkakunnalla. jonkun mielestä on hyvä, että on töitä. Mutta se on ainoa, mitä on. ei ole ihmissuhdetta, ei ole omaa kotia, velkaa silmät ja korvat täynnä. Toivottomuutta. Mikään ei huvita, ei innosta, ei jaksa. En pidä itseäni viehättävänä enkä tunne itseäni naiseksi vaihdevuosien takia. tätäkö tämä on lopun elämää? Jos olisi rohkeutta, lopettaisin itseni.

6

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnekasmummeli

      Minäkin olen yli 50 vuotta, pian jopa 60 vuotta tulee täyteen. Eronnut olen miehestäni ajat sitten ja lasiakaan ei ole. Kaikki sukulaiset ovat pian kuolleet.
      Minun elämäni tarkoitus on löytynyt kuitenkin yhteydestä Jumalaan. Uskon ja seurakuntatoiminnan kautta on muotoutunut myös sosiaalinen verkosto ja elän antoisa elämää.
      En edes kaipaa miestä rinnalleni, jollei Herra itse johdata.
      Mitkään tarot ja ennustelujutut eivät sinua auta. Käänny ongelmissasi elävän Jumalan puoleen.

      • Tarotonvaloa

        Eikö muka auta? Erittäin hieno, rakkauden täyteinen tulkinta tuossa alla. Pystyyky raamattu samaan?


      • Tarotonvaloa

        Olipa hieno viisas, valon ja rakkauden täyteinen tulkinta tuossa alapuolella. Aloittaja saa tuosta varmasti itselleen tarvitsemaansa apua. Ei voi olettaa, että raamatun tarinat auttavat kaikkia vaikka itselle on vastauksia löytynyt.


    • Nostin sinulle kortit Zen-tarot pakasta. En ole vielä kovin kauaa tehnyt tätä, mutta näin kuitenkin itse tulkitsisin korttien sanoman:

      Olet tällä hetkellä oman menneisyytesi vanki ja muistelet luultavasti puolisoa josta olet eronnut. Koska kaipaat menneitä hyviä aikoja, sinulta jää näkemättä kaikki ne mahdollisuudet joita sinulla nykyhetkessä ja tulevaisuudessa on. Nyt on aika ymmärtää, että mennyt on mennyttä ja suunnata katse tulevaisuuteen. On aika olla avoin maailmalle ja kuunnella omaa intuitiotasi jotta kulkisit elämässäsi kohti onnea. Ikävöidessäsi menneisyyttä ja yrittäessäsi täyttää muiden asettamia vaatimuksia olet tukahduttanut oman elinvoimasi. Jos tämä itsensä tukahduttaminen jatkuu, jossain kohtaa tulet napsahtamaan joten nyt kannattaa etsiä jokin terve purkautumistie tälle patoutuneelle energialle sisälläsi. Hakkaa vaikka tyynyä, juokse kunnes et enää jaksa, kirjoita päiväkirjaa ja pura tukahdutetut tunteet paperille... tee ihan mitä tahansa mikä vain vapauttaa tuota patoutunutta energiaa. Älä jää odottamaan napsahtamista. Päästämällä padotun energian valloilleen pystyt paremmin eheytymään ja rauhoittumaan ja ennen kaikkea näkemään nykytilanteessa ja tulevaisuudessa olevat lukemattomat mahdollisuudet. Koskaan ei ole liian myöhäistä löytää uusia ystäviä ja sisältöä elämäänsä vaikkapa uusien harrastuksien kautta.

    • ElämänTielle

      Suosittelisin Raamatun lukemista aloittaen vaikka Johanneksen evankeliumista tai Johanneksen kirjeistä.
      Jeesus on tie, totuus ja elämä.

      • Nytollaan2000luvulla

        Jeesuksen filosofioita on hyvä seurata, mutta siihen raamatun luku kannattaa jättää. Ei niistä tarinoista itselleen iloa saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe