eiks se oo loukkaus lapsia kohtaan, kun aattelee et lapset tehdään ensin ja sitten kuitnekin vieät ne vieraalle hoitoon jameet päiväx duunaileen jotain etkä oo lapseis kans? Kai sul ny on rahaa maksaa lapsen elatus jos oot sen tehny ettei tarvi hoitoon viedä, kurjaa kun vieras hoitaa vaik oot sen lapsen tehny.
Mä ainakin hoidan ite, saan 8 tonnii joka kuussa palkkaa kun on oma duuni kotona teen kampaamokeikkaa kotoon ja savitöitä, koruja ja hääsuunnitteluja sekä koneneulontaa, sekä trimmaan koirii, joskus käyn keikoil musisoimas mut lapsen takia oon aika pljon kotono duunis
Hei, miks te käytte töis
dorisannabel
3
61
Vastaukset
- savitöitäLOL
Keksi ensi kerralla parempi trolli. Ei jatkoon. :D
- Trll
Hei ! Jos laiskuuttasi sen trollauksen lomassa hankkisit, levittämällä jalkasi niin joku pultsari sullekin kiljupullon antaisi.
- Rassuparkaseon
Niin missä välissä sinä sitä lastasi hoidat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511449- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112568- 1621894
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il111247Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401040- 84931