tänää sen naise sängystä.
Mää heräsin
19
<50
Vastaukset
- untakonäet
Oliko nainen vierelläsi vai yksinkö haaveilet?
- Naapurista
Tuol se kahvii keittelee meil
- Provoilet
Missä se nainen nukku?
- HelvettiSentään
Pohdiskelin tässä että miksi ihmeessä miehistä tulee ihan ääliöitä mustasukkaisina?!
Mikä siinä on että se järjellinen kypsä aikuinen käytös loppuu ja lapsellisuudet alkaa?
Muutaman vuoden aikana tullut seurattua mustasukkaisten miesten tekemisiä ja kieltämättä olen miettinyt että "Ja ikää oli ??"
Käskyä sataa minulle monelta suunnalta ilman oikeuksia jopa varatuilta miehiltä, huoritellaan (jopa varattu mies sinkkua naista)
Netissä alkaa joku ihmeellinen "kiusanteko"
Toisilleen naljaillaan, kilpaillaan, kiusataan. Tehdään trolliketjuja. Levitellään perättömiä juoruja
Yritetään tehdä mustasukkaiseksi tai otetaan lohduttaja jonka avulla kuvitellaan että hyppäisin syliin.
Raivotaan pää punasena ja asetetaan rajoja käytökselleni, kun kysyn että mistä hyvästä ja millä oikeudella mulle tullaan tällä tavalla huutamaan, niin mennäänkin mykäksi. Karataan paikalta.
Pahin muoto: raivotaan haukutaan ja lyödään
Mikä ihme on että se järki ei enää päätä yhtään pakota silloin kun mustasukkaisuus iskee???
Vai onko mussa jotain vikaa? Minusta sinkku ihminen voi tehdä mitä haluaa ja jos asiaan jotain sanottavaa niin voi ensimmäisenä kertoa tunteensa. "Olen ihastunut sinuun ja tekee pahaa katsoa sinua toisen miehen kanssa."
Mikä on että nämä suomalaiset miehet raivoo, lapseilee ja haukkuu sen sijaan että selventäisi mistä nyt kyse. Sitä sitten ei saa irti niistä millään. Lapsellisuuksia sen sijaan sataa.- LisäänTämän
Kaikkein typerin kolmekymppisten miesten "miesten ilta" neuvo toisilleen oli: "Kuule ota joku muija ja näytä sille että on sullakin vientiä. Mustasukkaiseksi tekeminen toimii ja kohta se itkee perääs"
Siinä olikin toimiva neuvo. Miehet mitä helvettiä teidän päässänne oikein liikkuu jos tuollainen ajatus monellakin siitä miten nainen isketään? Täysin hakoteillä ja metsään menee. - TulossaHyväPäivä
Hyvää asiaa tässä.
- Naapurista
Suosios ja vaikeesti omistettavuus pistää meidät iha sijoiltaa.
- Naapurista
Sää oot depikses taas! Muistosko vaivaa?
- EiSeOloVaanHäviä
Naapurista kirjoitti:
Sää oot depikses taas! Muistosko vaivaa?
Minä en vaan ymmärrä miksi se teki sen...
- Naapurista
EiSeOloVaanHäviä kirjoitti:
Minä en vaan ymmärrä miksi se teki sen...
Ei toi mesta oo hyvä homma. Lähe menee sielt.
- AlkaaNyt
Tuolla pari kk.
- Näppäinrikki
AlkaaNyt kirjoitti:
Tuolla pari kk.
Siis tauolla pari kk.
- Naapurista
Sää oot kaua ollu nii outo. Hiljane ja vakava. Paljo oot yksi. Mää pelkää sun puolesta. Emmää tiiä mitä siel sun pääs tapahtuu. Mitä sää suunnittelet..
- Elämäntiellä
Naapurista kirjoitti:
Sää oot kaua ollu nii outo. Hiljane ja vakava. Paljo oot yksi. Mää pelkää sun puolesta. Emmää tiiä mitä siel sun pääs tapahtuu. Mitä sää suunnittelet..
Olen liian väsynyt. Reppuselkään jos ottaisit ja kantaisit vähän matkaa eteenpäin..
- Naapurista
Elämäntiellä kirjoitti:
Olen liian väsynyt. Reppuselkään jos ottaisit ja kantaisit vähän matkaa eteenpäin..
https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/Tietopankki/Itsearviointi/Pages/BDI.aspx
- pisteet19täällä
p 19/kohtalainen masennus
"Vastaustesi perusteella mielialasi vaikuttaa selkeästi alentuneelta. Sinulla on kohtalaisia masennuksen oireita.
Masennuksen oireita ovat esimerkiksi alakuloisuus ja vaikeus kokea mielihyvää asioista, joista on ennen nauttinut. Masennukseen liittyy myös aloittamisen vaikeutta, väsymystä ja päätöksenteon hankaluuksia.
Itsetunto on usein heikentynyt, tulevaisuus näyttää synkältä ja ruokahalu vähenee. Masennusoireiden ollessa kohtalaisia nämä tuntemukset ovat läsnä arjessa suurimman osan aikaa.
Vastaustesi perusteella alentunut mielialasi saattaa liittyä diagnosoitavaan häiriöön, jota nimitetään masennukseksi." - Naapurista
pisteet19täällä kirjoitti:
p 19/kohtalainen masennus
"Vastaustesi perusteella mielialasi vaikuttaa selkeästi alentuneelta. Sinulla on kohtalaisia masennuksen oireita.
Masennuksen oireita ovat esimerkiksi alakuloisuus ja vaikeus kokea mielihyvää asioista, joista on ennen nauttinut. Masennukseen liittyy myös aloittamisen vaikeutta, väsymystä ja päätöksenteon hankaluuksia.
Itsetunto on usein heikentynyt, tulevaisuus näyttää synkältä ja ruokahalu vähenee. Masennusoireiden ollessa kohtalaisia nämä tuntemukset ovat läsnä arjessa suurimman osan aikaa.
Vastaustesi perusteella alentunut mielialasi saattaa liittyä diagnosoitavaan häiriöön, jota nimitetään masennukseksi."Ei toi tulos oo sillee ees mikää yllätys. Sul depis aika salee sillo ku oot jatkuvasti väsyny.
- TulossaHyväPäivä
Ahaa, oliko kivaa muru? Hyvä kun tulit heti kertoon. Mä alan aamukahville nyt ☕️
- akuakuaku111
en mä mistään oikeuslääketieteellisen ryhmäoloista tiedä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328