Hei kuka voitti Eurojackpotin 46.1 000 000 euroa? Eipä tässä muuta.. :)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072520085986_uu.shtml
Eurojackpot osui Turkuun!!!
13
4395
Vastaukset
- Enlotonnut
Oikea summa on 46.100.000 €
Toivottavasti meni tarpeeseen.- ExMatikanOpe
Jaa, että nelkytkuus piste sata piste nolla nolla nolla €? Ei kuule kyl se nottos just ton nelkytkuus piste yks miljoonaa € vai olinko se mä kuka nettos 46.1 milliä :D :D
- eurokylpy
Todella mieletön summa kahisevaa toivottavasti voittajan pumppu kestää kolmen viikon odottelun kunnes saa hukkua rahoihin.
- kfhs
Kiitos :))
- voittajaaaa
joo katselin tuossa just kiinteistöjä mutta muualta kuin Turusta, pois täältä ja pian
- AnnaAlmu
Voittaja on turkulainen mies, huh huh parilla eurolla multimiljonääri.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072920104717_uu.shtml - Derric
Runosmäkeen tuli, huhujen mukaan!
- Terveyteenmenee
Ei tullu Runosmäkeen vaikka siellä pelattu. Nyt on varaa yksityiseen lääkäriasemaan, sen palveluihin. Terveyden palauttamiseen menee rahat!
Eikä kenenkään tarvitse kadehtia.
- Kokkolanmies11
Siinä voi nyt sitten vaikkapa avustaa niitä tahoja mistä itse tykkää. Joku antais lastensairaalalle, toinen sijoittais, yks auttais urheiluseuraa mutta minä ostaisin panssarivaunuja. Kyllä tulis tarpeeseen maakuntakomppanialle :) Meillä olis täällä Kokkolassa muuten vanha varikkoalue vapaana, piikkilanka-aidat ympärillä ja täynnä tyhjiä varastoja. Täytetäänkö ne ?
- Kokkolanmies11
Tää on kyllä aivan paras uutinen. Onnea!
- äkkiä_pois
Turusta ainakin muuttaa pois,eihän siellä ole edes normaaleita ihmisiä.
- Turkulainen11
Kuulemma nuori, vuonna -95 syntynyt mies voitti. eiköhän sen huomaa kohta kenellä on pätäkkää päällä :D
- fgdfgdf
kuulemma ikä tiedetään ei muuta juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894484Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513220
- 432892
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222412- 232116
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161791Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725