otin itsestäni kuvan ja miten ihminen voi olla tuon näköinen, eli noin ruma, olen 50-vuotias ja ihmiset sanoo minun muistuttavan 40-vuotiasta, mutta itsestäni näytin kyllä joltain 80-90- vuotiaalta
ruma ihminen
8
<50
Vastaukset
- Ajatuspäivään
Näe jotain kaunista, niin tulet kauniiksi. Hyvän ajattelu tekee silmistä lempeät ja kauniit.
- Kaikki-muuttuu
- rumienkerho
Täällä sama vika ei ees kuvaa tarvii ottaa ku peilistä näkee vaikka ei 50 mittarissa ookkaan mut ruma mikä ruma
- kaikkikauniita
Kaikissa on jotain kaunista!(himoittavaa,rakastettavaa) Oikea näkee sen!
- Rumall
kaikille olette ihania ihmisiä, mutta en voi mitään tällähetkellä, kun tuntuu niin masentavalta, miten näin ruma ihminen saa edes elää,,
- Kohtanelikymppine
Viiskymppiset on kuumia puumia. Jännä miten mieli muuttuu, kun itse vanhenee.
- RumanKaunis
täällä olisi sellainen tapaus. Elikkä olen erittäinkin tyytyväinen siihen, mitä luoja on luonut. :)
- rumaRumempiRUMIN
Täällä toinen samanlainen, mutta enpä jaksa välittää yhtään mitään. On tärkeämpiäkin asioita :) .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744