Moi. Oon 10 vuotias tyttö ja kaipaisin apua: en tiiä millon Valkovuotoa tulee tai missä sitä tulee. Ittelläni on tunne et sitä tulee aina viikonloppu aamuisin.
Millon Valkovuotoa alkaa?
5
<50
Vastaukset
- 13v
Sulla varmaan on sitte valkovuoto lähellä! Mulla itellä alko valko vuoto 8v ja siitä kulu 4v ja tuli kuukautiset. Tarkkaa ikää ei voi koskaan sanoa! Tulee sitten kun on tullakseen! :) Tsemppiä murrosiän alkamiseen!
- Valkoistavuotoa
Mäkin oon 10v ja mun valkovuoto alko melkein vuos sitten :) se alkaa kaikilla eri aikaan. Mut luulempa, että ihan pian se alkaa sullakin :) sitä tulee mulla ainakin joka päivä koko ajan, paitsi yöllä ei tuu eikä muutenkaan makuuasennossa.
- asdfrandom11v
oon jo 11 eikä mullakaa oo nii oota vaa iha rauhas :D
- hibuli
Mulla Alko 10 vuotiaana .Se on tosi yksilöllistä joillain alkaa aiemmin ja joillain myöhemmin. Ei hätää teillä 10-v tytöillä oo kasvaa
- Vastausl
Oon itekkin kymmenen mulla alkoi valkovuotoa tulemaan viime vuonna. Mutta sen alkamista ei pysty määrittelemään joillain alkaa jo 8v ja joillain vasta 12v joten ei sitä pysty oikeen sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770