Eli täällä on juuri nyt kaksi aktiivista keskustelijaa.
Mulla on nyt paljon asiaa.
19
114
Vastaukset
- hyhhyi
Joku dorka kiusaaja oot. Singolla päähän.
- NiinNoloÄmmäOon
En ole mikään kiusaaja. Paitsi lapsena ja teininä olin joskus, niinkuin varmaan kaikki meistä. Nykyään olen ihan päinvastainen, mutta annan kyllä takas samalla mitalla. Kohtelen muita niin kuin muut kohtelee minua.
- Tehäänköniin
NiinNoloÄmmäOon kirjoitti:
En ole mikään kiusaaja. Paitsi lapsena ja teininä olin joskus, niinkuin varmaan kaikki meistä. Nykyään olen ihan päinvastainen, mutta annan kyllä takas samalla mitalla. Kohtelen muita niin kuin muut kohtelee minua.
Palstalla ilkeily on nettikiusausta. Narsku kiusaajan nolo loppu.
- painuvittuuun
NiinNoloÄmmäOon kirjoitti:
Tollanen sais saada kolmee munaa perseeseen ja sen jälkeen kuoppattavaksi. Karsee horo oot.
- Aloittaja----
Tehäänköniin kirjoitti:
Palstalla ilkeily on nettikiusausta. Narsku kiusaajan nolo loppu.
Ehkä sekoitat minut johonkin toiseen. Mutta ihan miten vaan.
- Nuoleskelemuitapalstalla
Aloittaja---- kirjoitti:
Ehkä sekoitat minut johonkin toiseen. Mutta ihan miten vaan.
Huomiohoro se siinä taas perse paljaana nuoltavaksi.
- ihankopihalla
Täällähän minä oottelen.
- kiveksettäynnä
ihankopihalla kirjoitti:
Täällähän minä oottelen.
Palstan yleinen nainen. Saakos kaikki palstan miehet käydä ruikkaamassa reikäääs?
- törkeetä
Siis mitä, kohta et kuule saa sinäkään jos tälle linjalle lähdetään!
- Anonyymi
painuvittuuun kirjoitti:
Tollanen sais saada kolmee munaa perseeseen ja sen jälkeen kuoppattavaksi. Karsee horo oot.
kuule mertsin paivi meinaa kanssa lahtea espanjaan mitakohan meinaa siellä tehba minä vaan kirjoitin etta minulla ei ole aikaa auttaa hanta milla se meinaa sinne paastä uo mulle se puheöin kohta
- Ketkä
2 ne on?
- eitäälläoletotuutta
Miksi sinua nolostuttaa eihän kukaan täällä näe sinua. Mikä täällä on leikkiessä.
- HUOMIOHUORRAAA
Ammuuuuuuu lehmä. PALJOS OOT TÄNÄÄN JAKANU UTARETTAS.
- ekaviestinisinulletäällä
Ai, ootko käyny läpi sukupuolenvaihdosleikkauksen? Oli miten oli, en kaipaa täällä sinua, vaikken tiedä kuka olet, enkä myöskään tiedä keitä nuo muut ovat. Jatka elämääsi niin kuin itse parhaaksi näet, mutta minä en ole tulossa elämääsi, mies. Tämä oli siis ensimmäinen tietoisesti kirjoittamani viesti sinulle.
- suurimo1haisee
Mitä asiaa sulla oli ihan oikeesti? :)
- Nainenjokavastaa
Ai Jaha..mä en nyt näe et täällä juurikaan keskustellaan. Mä kyllä vastailen umpimähkään näihin ihme aloituksiin, samalla kun mietin muuta :)
- sinuttiedetään
En loukkaannu. Olet säälittävä noiden haukkumistesi kanssa.
- Anonyymi
Niin oli kaksi mutta ei sit kerrottukaan?
- Anonyymi
Ripillä kuu luu "kerro kerro kuvastin..." ja niitten hooverista se on Jormahannele. ;)
-sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689