Kenenkähän vastuualueeseen kuuluu pusikoiden karsiminen Ikaalinen-Kankaanpää-tien varsilta?
Kun tullaan Kontinkylän risteykseen Jämijärvellä, pusikot haittaavat näkyvyyttä sekä Ikaalisten että Kankaanpään suuntaan.
Onnettomuusriski on ilmeinen.
Näköeste risteyksessä
5
188
Vastaukset
- Teeite
Käyhän itse kaatamassa puskat risteyksestä, jos ne niin häiritsee, ei kai sielläpäin kukaan liiku! Vähemmän aikaa siinä puskien kaadossa menee kun käydä täällä valittamassa niistä..
- diipadaii
Tuolla on numero, ja mahdollisuus myös sähköpostiin:
https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.VdWulaHouM8 - Poistanomistajannäköeste
Ja se veen aikanen haavikko lentokentäristeellä! Kenen prkleen mieleenkään tulee oikein istuttaa puita siihen? Voin lainata omistajalle moottorisahaa.
- ajetaan-hiljaa-isi
Mitä niitä puskia kannattaa kaataa,kunnei hirvekkään ole vielä liikkeellä,ja eihän
siinä ole edes liikennettä eikä ajeta lujaa.Tämä on varmaan ELY-keskuksen ja sama
tiehallinnon mielipide asiasta.Tiehallinnolle kuuluu pitää tienreunat raivattuna
vastapenkkaan asti,muttei Ikaalisten-Niinisalon välillä.Ei ole leikattu kun keväällä
silloinkin huonosti.Raivaus tarvis tehdä ennen jussia ja toinen elokuun puoli-
välissä,niin silloin vesat ja vasat pysyisi poissa.
- Puskajarppa
Suoraan puskien takaa tuli auto eteen, tein väistöliikkeen. Tilanteesta selvittiin säikähdyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2445811Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304254Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212460Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3072255Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1391253Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331237- 351014
- 171944