Kenenkähän vastuualueeseen kuuluu pusikoiden karsiminen Ikaalinen-Kankaanpää-tien varsilta?
Kun tullaan Kontinkylän risteykseen Jämijärvellä, pusikot haittaavat näkyvyyttä sekä Ikaalisten että Kankaanpään suuntaan.
Onnettomuusriski on ilmeinen.
Näköeste risteyksessä
5
233
Vastaukset
- Teeite
Käyhän itse kaatamassa puskat risteyksestä, jos ne niin häiritsee, ei kai sielläpäin kukaan liiku! Vähemmän aikaa siinä puskien kaadossa menee kun käydä täällä valittamassa niistä..
- diipadaii
Tuolla on numero, ja mahdollisuus myös sähköpostiin:
https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.VdWulaHouM8 - Poistanomistajannäköeste
Ja se veen aikanen haavikko lentokentäristeellä! Kenen prkleen mieleenkään tulee oikein istuttaa puita siihen? Voin lainata omistajalle moottorisahaa.
- ajetaan-hiljaa-isi
Mitä niitä puskia kannattaa kaataa,kunnei hirvekkään ole vielä liikkeellä,ja eihän
siinä ole edes liikennettä eikä ajeta lujaa.Tämä on varmaan ELY-keskuksen ja sama
tiehallinnon mielipide asiasta.Tiehallinnolle kuuluu pitää tienreunat raivattuna
vastapenkkaan asti,muttei Ikaalisten-Niinisalon välillä.Ei ole leikattu kun keväällä
silloinkin huonosti.Raivaus tarvis tehdä ennen jussia ja toinen elokuun puoli-
välissä,niin silloin vesat ja vasat pysyisi poissa.
- Puskajarppa
Suoraan puskien takaa tuli auto eteen, tein väistöliikkeen. Tilanteesta selvittiin säikähdyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879