Kenenkähän vastuualueeseen kuuluu pusikoiden karsiminen Ikaalinen-Kankaanpää-tien varsilta?
Kun tullaan Kontinkylän risteykseen Jämijärvellä, pusikot haittaavat näkyvyyttä sekä Ikaalisten että Kankaanpään suuntaan.
Onnettomuusriski on ilmeinen.
Näköeste risteyksessä
5
307
Vastaukset
- Teeite
Käyhän itse kaatamassa puskat risteyksestä, jos ne niin häiritsee, ei kai sielläpäin kukaan liiku! Vähemmän aikaa siinä puskien kaadossa menee kun käydä täällä valittamassa niistä..
- diipadaii
Tuolla on numero, ja mahdollisuus myös sähköpostiin:
https://www.ely-keskus.fi/web/ely/liikenteen-asiakaspalvelu1#.VdWulaHouM8 - Poistanomistajannäköeste
Ja se veen aikanen haavikko lentokentäristeellä! Kenen prkleen mieleenkään tulee oikein istuttaa puita siihen? Voin lainata omistajalle moottorisahaa.
- ajetaan-hiljaa-isi
Mitä niitä puskia kannattaa kaataa,kunnei hirvekkään ole vielä liikkeellä,ja eihän
siinä ole edes liikennettä eikä ajeta lujaa.Tämä on varmaan ELY-keskuksen ja sama
tiehallinnon mielipide asiasta.Tiehallinnolle kuuluu pitää tienreunat raivattuna
vastapenkkaan asti,muttei Ikaalisten-Niinisalon välillä.Ei ole leikattu kun keväällä
silloinkin huonosti.Raivaus tarvis tehdä ennen jussia ja toinen elokuun puoli-
välissä,niin silloin vesat ja vasat pysyisi poissa.
- Puskajarppa
Suoraan puskien takaa tuli auto eteen, tein väistöliikkeen. Tilanteesta selvittiin säikähdyksellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564