Onko kahden litran öljynkulutus tuhatta kilometriä kohden normaali VAG-tuotteiden ominaisuus?
Kaksi litraa öljyä / 1000km
13
<50
Vastaukset
- sekakäyttäjänjorinat
Ei ole. Sun normaali ominaisuus on kirjoittaa päättömiä juttuja lääketokkurassa. Käypä ottamassa pari rauhoittavaa. Huuhdo vaikka taas keppanalla alas, kunnon sekakäyttäjä kun olet.
- näin_se_vaan_menee
Aivan oikea neuvo. Se on tämä meidän avohuolto. Eivät voi resurssipulan vuoksi puuttua kaikkiin, eteenkään syrjäseuduilla asuvien ongelmiin.
- öljyseikkiheikki
Skodasta olen kuullut, että olisi moottoriksi keksitty öljypolttimo. Se selittäisi paljon tuota öljyn kulutusta. Skodamiehellä on aina rasvaet jutut ja öljypullo matkassa. Kauppareissulla saa laittaa jo lisää öljyä. Nyt ovat keksineet jäteöljyn keräämisen. Käyvät huoltoasemien jäte-öljyjä kyselemässä skodiinsa.
- Kyykman
Minäkin olen lahjoittanut n. 10 litran pöntön jäteöljyä Fabia-nistille. Ei kuulemma haittaa se laatu kun se tulee männänrenkaiden läpi jo kotimatkalla.
- ocutin-2011
Kyykman kirjoitti:
Minäkin olen lahjoittanut n. 10 litran pöntön jäteöljyä Fabia-nistille. Ei kuulemma haittaa se laatu kun se tulee männänrenkaiden läpi jo kotimatkalla.
Näin ne kertoi mullekin skodahuollossa.
- epäilenettiedä
Tietääkö mölli, kuinka paljon on kaksi litraa? Entäpä kuinka pitkä matka on 5 m?
- piupaupoumou
Aloittajalla on aivoissa ja selkäytimessä on sama neste eli pissi
- entäs_sinulla
Kun heilutat päätäsi, kuuluu samanlainen ääni kuin olisi kuiva herne peltipurkissa.
- 0lli
minulla oli 80 luvulla wv LT 28,sen ohjekirjassa oli maininta öljynkulutuksesta,eli normaali kulutus on 1litra 1000km
- Siinä_sinulle_faktaa
LT28:ssa oli Volvon dieselmoottori.
- Se2piste4-D
Juuri päinvastoin. Se Volvon iso kuutosdiesel oli Volkkarin valmistama.
- skodaeunukki
Huollon mukaan litra / 1000 km on vielä ominaisuus. tuo on jo vika, elleivät ole päivittäneet "Terms & Conditions" -tekstiään, voihan toki olla niin, että Politbyroosta on tullut politrukkien välityksellä määräys heikentää ehtoja.
- yhteistyöja.avunanto
Skoda-asioista päättääkin VW groupin ohella Venäjän politbyroo ja entinen kommunistisen Tsekkoslovakian sotilasjuntta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724354Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003790Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363479- 513080
- 402568
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182489Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222262- 231926
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151692Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331662