Kawasaki J300

TerhiM

Moikka. Onko kellään sanottavaa otsikon skootasta? Kannattaisiko hankkia ennemmin kuin vastaavan kokoinen Vespa?

7

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KawaJ300

      Terve mulla ollu muutama vespa 300 superia. viimeisin oli matta musta super sport jonka tänään vaidoin kawan j300. Vespa oli muuten kiva mut enemmn kaupunki qruisailu vehe mun mielestä. Lädin piruuttaan koittamaan kawan mallia ja uskoin etten pidä sitä siitä ajettavuudesta mutta toisin kävi ja niin vespa vaihtu kawaan tai kymcoon miten se haluu ottaa mut kawan mä ostin koska niin siinä lukee :-)
      Olen 185 pitkä mulle parempi istuma-asento kuin vespas ja parempi tuuli suoja. vespa on nostalkisempi ja omalla tavalla nätti ja helppo ajettava ja vie siinä pojot kotiin. Kawa on kiva jos haluat ajaa vähän muuallakin kuikn keskustas moottoritie nopuksissa pärjää sen kans hyvin. ainakin 100 alueella. Vespa menee mittarin mukaan 130 - säkällä 140 ja mittari valehtelee 10km/h kawas sama juttu mut se kulkee paremmin mittariin saa 150 eli tod 140 nopeus. mut ei se ole siihne nopeuteen tehty. vespalla pärjää hyvin 80.n aluella. täs mun mietteitä / kokemuksia ja vaihtelu virkistää. Molemmat on hyviä omalla tavalla.
      Terkuin Kawa J300 :-)

    • TerhiM

      Kiitti paljon! Ei taida vielä olla kovin montaa Kawa J300 skootteria Suomessa rekisteröitynä.

    • Kawaj300

      Jos löydät jostain että on mahdollista koeajaa niin se kannattaa vaikka käydä vähän kauempanakin sitten saat ihan eri käsityksen laitteista. Ulkonäkö kun ei kerro kaikkea eikä meidän plörinät täällä palstalla. Zempiä hankintoihin

    • TerhiM

      Onko sinulla Kawaskootassa takalaukku? Jonkun kirjoituksen mukaan satulanalustila on aika pieni. Haittaako abs hiekkatiellä?

      • Kawaj300

        Kawassa oli boxi mukana givin 46-litrainen muistaakseni. Ei omasta mielestäni sovi skodeen kovin hyvin. Penkin alla oleva tila on suhteellista. Esim vespaan et saa kuin vespan oman kypärän mahtumaan satulan alle muuten suht hyvä ja tilava. Kawaan menee esim schubertin metropolitan ym muuta kamaa. Jos roudaat paljon tavaraa kandee miettii sit matka pyörää!! ABS toimii hienosti niin asfaltilla kuin hiekallakin omasta kokemuksestani. Yuotubesta löytyy muistaakseni kymcom testi ABS.llä ja ilman kuivalla ja märällä pinnalla.


    • Ila321

      Olen ajanut 5000 km otskon kulkimella.

      Hinta-laatusuhde on kohdallaan. Entiten iloa tuottaa ajon helppous ja tirheä menohalu. Bensa ei juuri maita ja rekan ohi pääsee ihan komeasti.

      Kääntöpuolena totean pienen jalkatilan. Tavaratilan puutteesta selviää takaboxilla.

      Suosittelen laitetta lämpimästi. Kullakin on tarpeensa. Jos pitää itsetuntoa kohentaa ajopelin avulla, J300 ei lie paras kaksipyöräinen siihen tarkoitukseen. Skootterigenressä Kawa on varsin mainio peli.

    • Ila321

      12 thkm ajettu ja aina paranee. Ei pienintäkään vikaa. Järkipeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10792
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      208
      2882
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1686
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1536
    Aihe