kun et tajua nii et tajua.
kyllä oot katkera
11
<50
Vastaukset
- kellemenee
Jonkun pitäis kertoa tajuanko vai en, koska on aina mahdollista tehdä virhe arvio. en halua olla kuitenkaan katkera, enkä ole, ainakaan tällä hetkellä.
- Mitäpitäs
tajuta? Tyhjä viesti, aivan hukkaan olet aikaasi tuhlannut tämmösen paskan laittamiseen!
- roakis22
no eipä ne sunkaan kaverit kannusta olee mun ystävä, nii aika huonot tsäänssit.
- eivoiollaniinvaikeet
En ole missään tapauksessa katkera. Niin kun en myöskään vihaa. Mut erittäin vaikea täs tapauksessa tajuta mitä lopulta haluat, kun ei mitään todellisia sanoja ole vaihdettu. Kyllä mä tajuan sun tunteesi, mutta oot saattanut myöskin heittää hanskasi tiskiin, mistäpä mä sen arvaisin? Ainoa minkä tajuan on mykkyys, joka on mulle nykyään sama kuin ei tulevaisuutta. Koska vaikka mitä esteitä tai arkuutta olisi, kyllä oikeesti jotain sanoja olisi tässä vaiheessa vaihdettu. Miestä ajattelin.
- Missä_maksulliset_pahoin
Paljo sä pyytäisit jos tekisit tuommoisen jutun yhdelle mun tutulle...? Vaikee löytää palkkamurhaajien sijaan palkkapahoinpitelijöitä mistään... Kirjota jos oisit valmis, maksan kyllä nelinumeroista summaa.
- violence_is_my_life
hehe kävin lauantaina hakkaamassa kans jengiä Oulussa. =) Yhden leuka oikeen rätisi kun murtui. :D Onko muita väkivaltaharrastajia? Voitas vaihdella kokemuksia. :)
- Niivissii
Älä cheettaa.
- homojukka
Mä olin Oulun yöhuikassa ja otin homolta perseeseen. Mut mä olinki niin kännis toivoo Jukka.
- jörgenssön
vai olitko late? niigu myöhäs senk tiskijukka. Cia tietää! rummut rummuteltu ja jonnelta suihi otettu bläkstagella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525