kyllä oot katkera

roskis22

kun et tajua nii et tajua.

11

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kellemenee

Jonkun pitäis kertoa tajuanko vai en, koska on aina mahdollista tehdä virhe arvio. en halua olla kuitenkaan katkera, enkä ole, ainakaan tällä hetkellä.

• Mitäpitäs

tajuta? Tyhjä viesti, aivan hukkaan olet aikaasi tuhlannut tämmösen paskan laittamiseen!

• roakis22

no eipä ne sunkaan kaverit kannusta olee mun ystävä, nii aika huonot tsäänssit.

• eivoiollaniinvaikeet

En ole missään tapauksessa katkera. Niin kun en myöskään vihaa. Mut erittäin vaikea täs tapauksessa tajuta mitä lopulta haluat, kun ei mitään todellisia sanoja ole vaihdettu. Kyllä mä tajuan sun tunteesi, mutta oot saattanut myöskin heittää hanskasi tiskiin, mistäpä mä sen arvaisin? Ainoa minkä tajuan on mykkyys, joka on mulle nykyään sama kuin ei tulevaisuutta. Koska vaikka mitä esteitä tai arkuutta olisi, kyllä oikeesti jotain sanoja olisi tässä vaiheessa vaihdettu. Miestä ajattelin.

• Missä_maksulliset_pahoin

Paljo sä pyytäisit jos tekisit tuommoisen jutun yhdelle mun tutulle...? Vaikee löytää palkkamurhaajien sijaan palkkapahoinpitelijöitä mistään... Kirjota jos oisit valmis, maksan kyllä nelinumeroista summaa.

• violence_is_my_life

hehe kävin lauantaina hakkaamassa kans jengiä Oulussa. =) Yhden leuka oikeen rätisi kun murtui. :D Onko muita väkivaltaharrastajia? Voitas vaihdella kokemuksia. :)

• Niivissii

Älä cheettaa.

• homojukka

Mä olin Oulun yöhuikassa ja otin homolta perseeseen. Mut mä olinki niin kännis toivoo Jukka.

• jörgenssön

vai olitko late? niigu myöhäs senk tiskijukka. Cia tietää! rummut rummuteltu ja jonnelta suihi otettu bläkstagella

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      182
      13660
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4950
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      155
      3728
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2863
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1707
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe