Trippikaveri?

Keijuliinih

Mistä löydän itselleni trippikaverin ;__;

17

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JackTheBoJoinggg

Ihan vaikka täältä. ;)

• Keijuliinih

Joo aivan varmasti täältä löytyykin joku :/ Epäilen suuuuresti!

• telepaattikaveri

mistäpäin maailmaa tämmöinen pitäisi löytyä sitten?

• Keijuliinih

Helsingistä :)

• nomikäetteihei

täällä ollaan:D onks tarjous vielä voimassa?:>

• Keijuliinih

Helsingistä :)

• papapap

Anna jotain tietoja itsestäsi ja mitä oot kiinnostunu kokeilemaan ? c: itellekin kelpais kiinnostunut seura ja oon stadista 17v tyttö.

• telepaattikaveri

Oon itekkin helsingin suunnilla, tällä viikolla luultavasti seikkailemassa ihmemaailmoissa

• Värähtelyherkkyys

Stadissa ollaan ja kokemusta löytyy. Jos oot vakavissa niin voisit laittaa mailia
      vihr3a ät gmail. com parasta on mennä luonnon keskelle.

• Jeeesssh

Heii mikä sun säpö on mä voin tulla ! ;)

• StalinistiHipit

Kokeile helsingin vihreät de gröna.

• Trippihippi

Ota seuraksi sellainen ihminen jonka tunnet ja johon voit luottaa. Sellainen, jonka seurassa ei hävetä kieriä puolialasti lattialla, jos siltä tuntuu. Tai itkeä ja nauraa yhtä aikaa kasvot kyynelien ja rään peitossa. Tai innostua suunnattoman paljon jostain arkisista ja tavallisista asioista. Tuijottaa loputtoman pitkiä aikoja ainoan huonekasvisi kauneutta.
      Ota kaveriksi joku sellainen, joka osaa tarvittaessa lohduttaa sinua ja ottaa syliin, jos alkaa ahdistamaan ja tuntumaan pelottavalta.
      Kaverin olisi hyvä olla myös psykedeelien suhteen kokenut, mielellään kokeneempi kuin sinä, jotta hän ymmärtäisi, mistä on kyse.
      Tällaisten palstojen kautta tuskin löydät trippiseuraa.

• LucyintheSky

"Ota kaveriksi joku sellainen, joka osaa tarvittaessa lohduttaa sinua ja ottaa syliin, jos alkaa ahdistamaan ja tuntumaan pelottavalta.

Kaverin olisi hyvä olla myös psykedeelien suhteen kokenut, mielellään kokeneempi kuin sinä, jotta hän ymmärtäisi, mistä on kyse.

Tällaisten palstojen kautta tuskin löydät trippiseuraa"

Niin. Olen todella kiinnostunut psykedeelisestä kokemuksesta, mutta tämä näyttää olevan se ylitsepääsemätön este. Elän ulospäin ns. tavis-elämää. En todellakaan tunne ketään, joka olisi lievästikään myötämielinen tällaisille "kokeiluille". Vain parhaalle ystävälle olen ylipäätään kertonut kiinnostuksestani - ja hän on täysin huumekielteinen.
        Pitänee siis vastoin kaikkia neuvoja tripata yksin mikäli tilaisuus tulee... Tai sitten jättää kokemus kokematta.

• Nokololl

Yksin voi tripata pienellä annoksella omalla vastuulla. En yllytä. Itse otin noin 10 vuotta sitten ensimmäisen kerran yksin kotonani 0,7g suippumadonlakkia. Olisko ollut noin 15 sientä ja voi sitä ihmetystä. Trippi oli mieto mutta siinä oli sellainen fiilis vielä jälkikäteenkin että nyt löysin jotain käsittämättömän ihmeellistä. Fiilis oli vähän kuin luolamies olisi päässyt näkemään nykyaikaisen tietokoneen ja internetin. Kopernikus totesi että "se pyörii sittenkin", siltä se tuntui. Myöhemmin kokeilin enimmillään kahta grammaa ja totesin että tästä eteenpäin en enää halua astua. Sain tuolloin hyvin sitkeän halun vain pyrkiä elämässä eteenpäin ja tuo halu on säilynyt. En polta kannabista koska noiden kokemusten jälkeen se tuntuisi vain ajan haaskaamiselta. Olemme täällä pelastamassa tätä planeettaa ja auttamassa toisia ja parhaiten autamme kun ensin autamme itseämme. Tämä oli siis varoituspuhe psilocybiinin vaaroista.

• fihosf

Yksin matkailu on mun mielestä ihmisille jotka on jo luonnostaan introvertteja,mulla ainaki kuluis tripistä puolet ihan hukkaan jos siinä olis joku muu säätämässä ellei sitte ole todella kiltti,vapaamielinen ja avoin kaikelle mielipiteelle keskusteluissa, toki psykedeelit jo itsessään avaa mieltä uusille vaihtoehdoille mutta on olemassa paljon niitä jotka pelästyy jos menee liian syvälliseks. Luottamus pitää saada heti,epäilyille ei ole varaa jos ottaa deelejä. Ei mitää pelotteluja mutta mieti tarkkaan kenet valitset,netissä tutustuminen ei oo hyvä vaihtoehto. Face to face,tutustuminen vaa jos meinaat toteuttaa ton.

• Yog-sot-hoth

Ei mulla ollut itsen kanssa mitään ongelmaa ja/koska annokset olivat pieniä. Toinen ihminen saattaa säikäyttää sut jollakin kummallisella jos ei ole ihan sydänystävä, lapsuuden kaveri tjsp. Tripin alussa voi tuntua vähän pahalta kun tajunta muuttuu hitaasti, mutta sitten sen hyväksyy ja huomaa että no tämä nyt tapahtui jo ja ihan leppoistahan tässä on vain rentoutua ihmetellä ja mietiskellä. Jopa mandariinin syöminen ja kuoriminen voi olla yllättävän siisti juttu. Selviämisvaiheessa sitä voikin nauraa vedet silmissä menneille asioille kun on niin puhdistunut olo ja maaima tuntuu niin absurdilta puupäitten paikalta. Ei tämmöistä maailmaa voisi keksiä, tämä on jotain niin sekopäistä.. No mitäpä sitä voi odottaa kun 7 miljardia apinaa laitetaan pienelle pallolle ja niillä on käytössään aseita ja teknologiaa, mutta hyvin vähän sivistystä.

• Jlnnllkojjjok

Kai se on sitä mindfullnessia oikein äärimmäisessä muodossaan. Hereillä ja hetkessä joku solullaan isommalla aivokapasiteetilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe