Etkö sä nyt sen verran edes voisi

kuinkavaikeeta

Että avautuisit anonyymisti tilanteesta muutaman sanan verran tähän ymmärrettävästi?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikumpaakaan

Kumpi parempi: Vaaralliset vaimot vai treffit helvetistä?

• otanosaa

Ai sulla on vaarallinen vaimo?

• mitenmeni

Kaks toisensa tuntevaa vaimoa (toinen sun) järkkäs yhdessä sulle ja sille toiselle kierot treffit kun yritit selän takana iskeä kaverin vaimoa?

• niin_sitten

Mistähän olisi avauduttava? Aihe?

• avauduinsulle

Voisin sanoa nämä, en ole naimissa enkä mikään naistenmies muutenkaan! Rakastelen naisenkanssa vain kun rakastan häntä, ei ole tapahtunut --> vuosiin!

• tulivainmieleeni

Mitäs sitten teet ikäväpalstalla..? Ikävöit vuosia vanhaa vai kaipaat uutta jota rakastaa? Anteeksi uteluni.
        On muuten hyvä tapa sulla.

• missäpäin

Minkä ikäinen olet?

• joskiinnostaa
        tulivainmieleeni kirjoitti:

Mitäs sitten teet ikäväpalstalla..? Ikävöit vuosia vanhaa vai kaipaat uutta jota rakastaa? Anteeksi uteluni.
        On muuten hyvä tapa sulla.

Minun ja hänen välinen asia!

• rauhaavain
        joskiinnostaa kirjoitti:

Minun ja hänen välinen asia!

Anteeksi (pyysin jo etukäteen juuri tästä syystä) ei tarkoitus loukata jos et halunnut jakaa asiaa:( Tyhmä minä. Muista kuitenkin että olet avoimella palstalla ja kerroit kuitenkin jotain. Siksi kysyin.

• joskiinnostaa
        rauhaavain kirjoitti:

Anteeksi (pyysin jo etukäteen juuri tästä syystä) ei tarkoitus loukata jos et halunnut jakaa asiaa:( Tyhmä minä. Muista kuitenkin että olet avoimella palstalla ja kerroit kuitenkin jotain. Siksi kysyin.

Ei pahalla;)

• osasinkoymmärrettävästi

Voisin joo. Oli tosi kiva nähdä taas vaikka mahdottoman härdellinkin keskellä. =) En vaan kehdannut jäädä hyöriskelemään ja häiritsemään. Nähtäis useemmin.. Kaunis.

• olisivirhe

Avautumiset täällä ei hyödytä ketään. Varmaan jokainen avautunut joskus enemmän kuin muutaman lauseen verran.

• näinnsevaanon

Täällä avautuminen aika hankalaa, parempia paikkoja ja palstojakin löytyy.

• ymmärryshoi

Elämä on sirkusta. Joko siksi että rakkaus tai siksi että sirkus. Vaikea sanoa kun elämä on aika mykkää ja hiljaista. Omillaan toimeentulevalle sinkulle rakkauden konkreettinen toteutus on mielenkiintoinen kokeilu. Varatulle köyhälle siinä on elämä pelissä. Erakkona on hyvä olla eikä rakastaakseen silloin tarvitse välttämättä toisen ihmisen fyysistä läsnäoloa. Toki toisen ihmisen todellinen läsnäolo on huomattava bonus. Joskus sitä rakastaa jotain itsestään eroavaa. Voiko silloin saada sekä rakkauden että oman näköisen elämän, jota rakentaa ja jossa kulkea yhdessä sydänystävän kanssa? Vai lähtevätkö sydän ja kumppanuus eri teille? Elämä muuttuu tragediaksi, jos sydän ja hyvä elämä kulkevat eri polkuja.

Ei ollut mulle, mutta ehkäpä se oikeakin vastaa.

• viestintää

Joo. Vaikkapa näin: en oikein ymmärtänyt mitä tapahtui pian sen jälkeen kun erään kanssa näimme. Tulkitsemisvaihtoehtoja on monia, vittuilukin on käynyt mielessä. Siihen en kuitenkaan usko kaiken muun perusteella, tai sitten jotain muuttui matkan varrella.

• Kysymälläselviäisi

mikset kysy?

• viestintää

Suoraan puhuminen ei ole tässä viimeaikoina kuulunut meidän toimintatapoihimme.

• Kysymälläselviäisi
        viestintää kirjoitti:

Suoraan puhuminen ei ole tässä viimeaikoina kuulunut meidän toimintatapoihimme.

Koska tapasitte viimeksi?

• viestintää

Tuossa talvella/alkukeväästä ja tämä vuosi on kyseessä.

• peppupoika08

Avaudun avaamalla peppuni? Käviskö se...?

• peipponenJ

jukkis kukkis <3 parrua papanaluukkuun vua

• pahapaikkatää

Mistä hemmetin TILANTEESTA?? Mulla ei oo muuta "tilannetta" ainakaan kuin tän palstan sekoittama pää. Elämä on selkeetä tähän verrattuna mitä nyt outoja yhteensattumia tapahtuu.
      Avauduin tähän lähinnä turhautumistani. Onks sulla jokin tilanne?

• stadion.1

Tuosta eräästä viestistä tuli mieleeni; minun ja minun välinen asia. Kohtaako ne koskaan, en tiedä.
      En ollut valmis tapaamiseen tänään. Olen hyvin itsekriittinen mies näinä aikoina. Liikaa työtä, huolia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      101
      4954
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      250
      2037
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      89
      1673
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1190
    5. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      337
      1163
    6. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1100
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      50
      1099
    8. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      148
      1070
    9. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      111
      1029
    10. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      85
      984
    Aihe