Moi! Oon 11 vuotias tytö ja haluun poikkiksen. Ei oo kik mutta on moviestarplanet!! Vastatkaaa mahd. Pi.
11 VUOTIAS HALUAA SEURAA
16
<50
Vastaukset
- voivoi
Täältäkö sen aattelit löytää? :D
- Raqsupaqsu
joo
- Olen2vuotias
Ja haen miesseuraa.
- mihi.tää.maailma.o.menny
Järkeekö kysyy joiltai tuntemattomilt joist ei tiiä yhtää mitää :D
- Raqsupaqsu
Nyt niitä moviestarplanet käytiksiä! Haluunet sillä käyttäjällä on pinkki toppi ja se on homomainen mutta sen pitää kumminki olla sillee hetero!! Koska ei mua hyväksyttäis jos oisin homon kaa yhes.
- homobaarinykkönen23
Odota homo viel muutamavuosi ja sit meet homobaariin strippaamaan, saat varmasti silloin munaa perseeseen
- kiinnostunut00
Moii! Täälä on koht. 11v poika ja mul oli msp, 12lvl mut pöllittii. ei oo ollu nyt vähää aikaa mspeetä mut voin tehä uuden käyttäjän jos viel kiinnostaa? :) Mikä sun nimi on siellä?
- Raqsupaqsu
Mun nimi siellä on Cacculino, en pääse monesti msp:hen koska mun kone on paskana nii joutuu käyttää veljen konetta. Käyn siellä myös puhelimella joskus
- 11vpoika
Mis asut? Asun torniossa.
- öäöhfthgtfh
Mäkin asun torniossaja oon 11v tyttö :D
- kasva_ensin_vähän
Kyllä 11v on liian nuori seurustelemaan
- Raqsupaqsu
Ei mun tarvii ku mul on jo iphone ja menkat alkanu
- VäinöThePedofiili
Mikä osoite? Voin tulla nussimaan.
- Raqsupaqsu
mut sun pitää olla sellane homomainen ja pukeutua pinkkiin ennenku voit tulla, ja sun pitää vaihtaa sun nimi koska mä en tykkää oikein paljo väinöistä
- wanessaw
Hitto mäki pelaan msptä oon hästäk tyttö
- Kissanlaatikko
Mene sinä pikkulapsi leikkimään nukeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891