Jos vaikka viimein saisimme rennosti keskustella homoudesta suomalaisessa yhteiskunnassa ilman itserakkaan, pedofiliaan taipuvaisen bearin paskanjauhantaa.
Bearnickitön keskustelu
11
<50
Vastaukset
- sivustaseurannut
Tuskinpa se ainakaan tällaisella ketjunavauksella onnistuu. Tämähän on suorastaan kutsu hänelle.
Kävi sääliksi ja täytyi kommentoida, kun ei tämä oikein saanut siipiä alleen ilman minua :/
asiaa!
kunpa voisimmekin :)
Täytyy vaan oikaista tuosta kohtalaisen puolueelisesta ja johdattelevasta aloituksesta, että "pedofiliaan taipuvainen" ei koske minua.
Itserakas ja paskanjauhanta, ne varmaan ovat ihan oikein.
;P- kaarlekusiperse
Niinpäniin. Haluatko tavata minut iiiiiiihanan homoseksin merkeissä? Sitähän sinä haluat, pelkkää seksiä. Valehtelen sulle olevani aikuinen vaikka oonki alaikänen.
kaarlekusiperse kirjoitti:
Niinpäniin. Haluatko tavata minut iiiiiiihanan homoseksin merkeissä? Sitähän sinä haluat, pelkkää seksiä. Valehtelen sulle olevani aikuinen vaikka oonki alaikänen.
Ihme fantasiat sinulla :D
Kuinka TYHMÄ (iästä riippumatta) täytyy ihmisen olla, että hakee seksiä minulta, jos toistuvasti kerron sinulle ja sun muille aliaksillesi, etten nimenomaan ainakaan minä ole asiasta, joka sinulle näköjään on pakkomielle/elämänsisältö, tippaakaan kiinnostunut.
Sulla varmaan on se kik. Hae itsellesi haluamaasi pedoseuraa sieltä.- bearonihq
Eihän sua enää kiinnosta, kun lapsia puolustavat OIKEAT miehet on leikannu sulta pallit irti.
bearonihq kirjoitti:
Eihän sua enää kiinnosta, kun lapsia puolustavat OIKEAT miehet on leikannu sulta pallit irti.
Niinku nekö semmoiset OIKEAT taistelevat yliluutnantit ja kapteenit eräässä manan majoille kadonneessa keskustelussa?
Miten ihmeessä näitä keskusteluja on jo kaksi ;P ja kumpikaan ei pyöri, jos en käy kommentoimassa ;D
Kumpi näistä keskusteluista onkaan parempi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770